2011-01-01, 18:29
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stereolove
Hörde från en polare från ett tag sen att det finns en tråd på Flashback där man kan lägga upp bilder på personer
för att sen få hjälp här på flashback att reda på vad de heter..

Någon som vet om denna tråden existerar?

Har sökt men inte hittat den.

Man har ju rest en hel del och träffat många pinglor.
Namnen har man har glömt (supit bort) men bilder har man gott om på människor .

Om den inte redan finns en tråd om detta, sugen på att vara med och skapa en?

Det närmaste man kan komma är väl https://www.flashback.org/t667564
Citera
2011-01-02, 02:32
Medlem
Hej jag söker en tråd som har legat under relationer och samlevnad, det handlar om en kille som var ett svin / badboy och han förändrades ju längre inlägget blev. Inlägget var dessutom relativt långt och fick bra reflektioner.
Citera
2011-01-03, 17:30
Medlem
Dice Daltons avatar
Hej,

Jag letar efter trådar där någon som varit misstänkt för brott blivit uthängd, t.ex. han som döda en gammal tant i Landskrona, han i Göteborg som fick en facebook-grupp mot sig osv.
Citera
2011-01-03, 18:43
Medlem
Dice Daltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dice Dalton
Hej,

Jag letar efter trådar där någon som varit misstänkt för brott blivit uthängd, t.ex. han som döda en gammal tant i Landskrona, han i Göteborg som fick en facebook-grupp mot sig osv.

Jag vet 3 sådana trådar som ska finnas
  1. En där namn och bild läggs ut på den man tror är den misstänkte som gripits för dödsmisshandeln på en gammal dam i Landskrona, men som visar sig vara en helt oskyldig dansk - vart hittar jag denna tråd?
  2. En annan tråd där en man hängs ut, som också har en facebook grupp där han är uthängd efter att ha gripits för ett mord i Göteborg - den tråden kom detta året, vart finns den?
  3. Han som greps för serievåldtäkterna i Örebro blev uthängd, hur hittar jag den tråden?
  4. Samt vilket annat liknande fall som kan tänkas finnas...

Hoppas någon kan hjälpa mig
Citera
2011-01-05, 02:28
Bannlyst
Hejsan!

Söker trådar som berör ämnet "dard drive recovery". Alltså återskapa data/reparera trasiga diskar.
Är säker på att jag läst en del om det här tidigare, men nu hittar jag fan noll!

Hjälp uppskattas!
Citera
2011-01-05, 15:36
Medlem
Hjälp mig hitta en Amerikansk dating sida (usa)

Jag har fan inte den blekaste vart jag skulle lägga denna så jag hoppas det blir rätt här.

Iallafall, jag håller på att planera en resa till USA och kanske nån stad i Kanada, ska dra genom hela skiten, startar i NY och avslutar i NY. När jag satt och planera resväg så föddes en liten tanke, det skulle vara riktigt grymt att ha en tjej att träffa i varje stad. Vem vet man kanske finner sitt livs kärlek på så sätt! kommer inte ha så mycket tid att dra runt på krogen och det intresserar mig inte heller i många fall. Nån sväng blir det säkert.

Så jag vänder mig nu till er och skulle vilja ha lite tips på amerikanska dating sidor så man planera sin rutt lite efter vart man ska träffa tjejer.. kanske kommer till ställen man aldrig tänkt på annars!

Har ni erfarenhet av några sidor eller vet av er några som står högt i kurs borta i staterna så var så goda att dela med er!

Tack på förhand!
Citera
2011-01-05, 15:38
Medlem
Dr_Dollars avatar
http://www.couchsurfing.org/

Ett sånt där äventyr skulle jag själv vilja ge mig ut på, en soffa, en total främling och precis vad som helst kan hända
Citera
2011-01-06, 01:53
Medlem
Jag söker en tråd som handlar om vad man skulle göra om man blev rik.

ex. drömmar man skulle leva ut om man vann väldigt stora summor pengar.
Citera
2011-01-07, 01:54
Medlem
Arcanas avatar
Bra chattsidor, vart finns dem?

Hej FB!

Undrar om någon här har något tips på en bra chattsida för en mer vuxen ålder? Alltså inte Funplanet..

Mvh
Citera
2011-01-07, 01:55
Medlem
Awesomes avatar
Flashbackchatten duger väl... annars är det dåligt med bra chattar.
Citera
2011-01-07, 01:56
Medlem
www.chatta.nu är rätt bra, skapligt rumsrent åxå.
Citera
2011-01-07, 02:13
Medlem
Krafses avatar
Tråden där en man och hans fru vill gröpa ur en neger, var håller den hus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in