Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-09-23, 22:18
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonkarn
Tog en tablett E i helgen, skulle jag kunna testa E nästa helg också och sen inte ta det på ett halvår minst utan någon mer skador än de jag fick från första gången?
Jadå, inga problem. Var dock beredd på att ruset kan halveras pga låga serotoninhalter. Har du tillgång till 5-htp så rekommenderar jag det som vanligt.
Citera
2013-09-23, 23:39
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Jadå, inga problem. Var dock beredd på att ruset kan halveras pga låga serotoninhalter. Har du tillgång till 5-htp så rekommenderar jag det som vanligt.

Kan dock fylla in att jag tagit MDMA 5 dagar i sträck med väldigt liten skillnad i rus, ungefär 1g per kväll dvs. Halverat rus är att ta i lite när det gäller en vecka..

Du kan också käka havregrynsgröt och annan mat som innehåller Tryptofan i stället för 5-HTP om du är orolig för att effekten ska bli sämre.

Du kommer antagligen inte få lika starkt rus som i helgen, däremot kommer du definitivt inte bli missnöjd.

Sen finns det forskning som tyder på att MDMA skadar hjärnan vid enstaka rustillfällen, samt fakta som motsäger detta. Jag tror alltså att ingen idag kan svara på den frågan och vara säker på sin sak.
Citera
2013-09-24, 00:21
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haruspex
Kan dock fylla in att jag tagit MDMA 5 dagar i sträck med väldigt liten skillnad i rus, ungefär 1g per kväll dvs. Halverat rus är att ta i lite när det gäller en vecka..

Du kan också käka havregrynsgröt och annan mat som innehåller Tryptofan i stället för 5-HTP om du är orolig för att effekten ska bli sämre.

Du kommer antagligen inte få lika starkt rus som i helgen, däremot kommer du definitivt inte bli missnöjd.

Sen finns det forskning som tyder på att MDMA skadar hjärnan vid enstaka rustillfällen, samt fakta som motsäger detta. Jag tror alltså att ingen idag kan svara på den frågan och vara säker på sin sak.
What, fan vilken lyx du har då.
Jag tog E en tisdag och sen på fredagen samma vecka. Ruset slog hårt som fan som vanligt men halverades absolut och då vart det ändå samma batch. Men sen är det ju väldigt individuellt om hur fort serotonindepån fylls på och hur mycket som frisläpps under ett rus.
Citera
2013-09-24, 14:02
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
What, fan vilken lyx du har då.
Jag tog E en tisdag och sen på fredagen samma vecka. Ruset slog hårt som fan som vanligt men halverades absolut och då vart det ändå samma batch. Men sen är det ju väldigt individuellt om hur fort serotonindepån fylls på och hur mycket som frisläpps under ett rus.

Vetifan om det var lyx egentligen, tycker effekten är rätt tråkig numera, trots längre pauser emellan.. :/

Tror det har att göra med sömn och kost mycket. Sen vetifan vilka doser du körde, det är ju indivudellt som sagt.
Citera
2013-09-24, 14:13
Medlem
Citat:
Vetifan om det var lyx egentligen, tycker effekten är rätt tråkig numera, trots längre pauser emellan.. :/

Tror det har att göra med sömn och kost mycket. Sen vetifan vilka doser du körde, det är ju indivudellt som sagt.

Detta är inte så konstigt när du gick på en mdma-binge fem dagar i rad, dina receptorer blev sönderbomberade och är nu permanent skadade så att de inte längre kan skicka ut den starka signalen som dem kunde första gångerna du tog.
Citera
2013-09-24, 14:38
Medlem
f0cuss avatar
Citat:

150mg båda gångerna och ingen annan drog emellan rusen.

Jaja, ta hand om dig!
Citera
2013-09-24, 17:09
Medlem
Internet är ganska tomt på just min fråga,
har någon provat att blanda methylone ca 100mg med mdma ca 200mg samtidigt? Jag är intresserad av att prova men det är en tanke jag bollar med, nästa session är långt framför mig.
Citera
2013-09-24, 18:07
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Internet är ganska tomt på just min fråga,
har någon provat att blanda methylone ca 100mg med mdma ca 200mg samtidigt? Jag är intresserad av att prova men det är en tanke jag bollar med, nästa session är långt framför mig.

Inget jag personligen skulle rekommendera, två serotogena substanser kan öka risken för serotogen syndrom Men vafan, man lever bara en gång
Citera
2013-09-24, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
Inget jag personligen skulle rekommendera, två serotogena substanser kan öka risken för serotogen syndrom Men vafan, man lever bara en gång

Fan, de flesta tryptaminer är ganska serotonegra av sig det samma gäller tramadol, 2cb, 2ce och allting har jag blandat tidigare med varandra eller med mdma utan några bekymmer. Ecstasy ensamt kan också ge upphov till SS. Nu var det inte direkt vidare om det är en risk eller inte, utan hur effekten artar sig när de kombineras.
Citera
2013-09-24, 18:24
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OughtaRapKing
Fan, de flesta tryptaminer är ganska serotonegra av sig det samma gäller tramadol, 2cb, 2ce och allting har jag blandat tidigare med varandra eller med mdma utan några bekymmer. Ecstasy ensamt kan också ge upphov till SS. Nu var det inte direkt vidare om det är en risk eller inte, utan hur effekten artar sig när de kombineras.

Testa o se?
Citera
2013-09-24, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
Testa o se?

Ja, förmodligen blir det så då jag fick tag på 5gram methylone utan att behöva betala. Men det är som sagt en tanke jag bollar med, jag ska varken röra det eller mdma förrän i vår.
Citera
2013-09-24, 18:46
Medlem
bananmuslis avatar
Tjack tre dagar innan E? Får man ut samma effekt av Ecstasyn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in