Citat:
Ursprungligen postat av
ZeppanO
Tack för svar! Det jag var ute efter. Jag förstår att jag egentligen inte bör ta så tätt igen som en vecka efteråt men vill verkligen ta det nu till helgen för att sen ha en rejäl paus till nästa tillfälle

Jag vill bara veta att det inte är bortkastade pengar & mående vid en enda ”fuskdag” som total nybörjare. Så lite kraftigare dos alltså..
Har försökt läsa på om att öka / dela upp doserna under kvällen men har varit väldigt blandade åsikter. Det låter ju på dem flesta att man bör starta med en hyfsat rejäl dos för att sen eventuellt fylla på med en lite mindre mängd runt peaken om man känner för det? Kom gärna med tips exakt hur ni delar upp dosen på en E/MDMA-kväll.
Jag mådde som sagt ok efter första intaget men dippade sen rejält efter 3h. Kände mig helt nykter och ångestfylld bara. Men båda nästkommande påfyllningar var ren magi. Samma sorts piller allihopa.. Tyckte det var lite skumt. Nåja, jag drog ju bara i mig mer så fort jag kände att den absoluta toppen började dala. Gissar att det bara var för att det var första gången det kändes perfekt. Mina påfyllningsintervaller var nog inte helt optimala egentligen om man ska få ut max. Väldigt tacksam för alla möjliga tips & tricks för att optimera!
Jag hade definitivt väntat med att ta E igen, om inte 3 månader så åtminstone 1 månad. Den där tjejen förstår det säkert om du förklarar för henne hur det ligger till?
Njutningen blir mindre och bieffekter otroligt mycket värre om man tar det så pass ofta som med en veckas mellanrum. Och skippa alkoholen nästa gång, den minskar effekten av E:t.
Nu antar jag att du tänker droppa ändå, så då är mitt andra råd att bara ta en dos. Alltså en tablett och sen ingen påfyllning.