2013-09-20, 22:32
Medlem
Highnessss avatar
Jag har i flera drömmar varit med om något underligt. Första gången så drömde jag att jag lyssnade på två eller tre jättebra låtar. Det var raplåtar, eftersom jag lyssnar mycket på hiphop. Ni kommer säkert ihåg känslan av att höra en låt som ni bara tycker är så otroligt bra. Så bra var de här låtarna. Jag ville lyssna på låtarna för att stilla min längtan. Det som sker är detta....

Flera nätter efter varann så drömmer jag om de här låtarna igen, jag letar efter låtarna i minnet. Men kommer inte ihåg vad de heter. Detta är ingen låt som jag har hört i verkligheten, utan det är något som jag endast hört i drömmen. Säkerligen varenda natt - denna natten inklusive - har jag drömt att jag har funderat på låtarnas titlar. Jag har suttit på youtube och letat och försökt att komma på namnen, men inte lyckats. I drömmen alltså. =)

Vad betyder egentligen detta?
Citera
2013-09-20, 23:01
Medlem
Aj-am-1teds avatar
Drömde att jag stod högt upp på en bergsspets som var så vass och smal så jag kunde bara stå där med en fot i taget. Smärtan blev outhärdlig till sist så jag valde att bara falla ner.

Mitt i fallet ångrade jag mig men såg hur marken närmade sig alltmer. Fick panik! Men precis innan jag slår i gräset så minns jag... jag minns hur man gör.

Det är bara att ta simtagen så flyger man igen! Känslan av lättnad och glädje är obeskrivlig och ännu bättre blev det när jag insåg att jag kan välja själv om jag vill gå eller flyga.

Det är ju bara att göra simtagen!

Är det ngn mer än jag som kan vakna av en mardröm och så bestämma sig för att drömma om drömmen och så på nåt magiskt sätt göra om den till en bra dröm? Det kan jag göra med alla mardrömmar utom en. Rätt så bra va!
Citera
2013-09-21, 10:57
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Drömde att jag och några kompisar var ute och festade och jag blev pissnödig. Ställde mig utanför ett lägenhetskomplex och uträttade mina behov. En arg fransman ställde sig på balkongen och skrek på mig på franska
Citera
2013-09-21, 23:35
Medlem
Morpheauxs avatar
Jag drömde att den kristna psychobruden från Orange is the new black ville ha sex med mig i min mormors lägenhet, och sedan mitt i själva akten blev hon helt galen och ville injicera massa skit i mig, så jag ringde min farsa som kom och hämtade mig...
Citera
2013-09-22, 14:22
Bannlyst
Jag drömde att jag sprang omkring, att jag köpte en bok om sex, öhh... jag vet inte. Minns inte helt. Att jag skulle slåss med någon/t
Citera
2013-09-23, 09:28
Medlem
PlanetCaravans avatar
Helt seriös, sen jag började med Serquel så har mina drömmar varit jävligt spaceade... Inatt drömde jag att jag skulle ligga med två snygga tjejer, men för att få göra det var jag först tvungen att bli påsatt av en kille :O

Natten innan drömde jag att ja var hemma hos en kompis o snodde hans trådlösa hemtelefon o stack iväg med den. Sen när jag skulle tillbaka till honom (Han var jävligt sur vill jag minnas) så var jag helt plötsligt vid en strand och hade telefonen i ena handen och typ en macka i andra. När jag skulle slänga ut mackan i vattnet så råkade jag slänga telefonen, så ja fick gå i och hämta den med kläderna på Har även för mig att jag förstörde massa andra saker hos denna kompis av misstag hela tiden
Citera
2013-09-23, 14:26
Medlem
Esset45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
men för att få göra det var jag först tvungen att bli påsatt av en kille :O :
Undermedvetet bög? vågar du erkänna det för dig själv eller trycker du bort tankarna?
Citera
2013-09-23, 18:25
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esset45
Undermedvetet bög? vågar du erkänna det för dig själv eller trycker du bort tankarna?

Eftersom drömmar påstås betyda nånting så kanske det ligger nåt i det?

Fan, ja kanske är hetero i verkliga livet och homo i mina drömmar?
Citera
2013-09-23, 18:34
Medlem
DIdes avatar
Inatt var jag en kissnödig astronaut på ISS (antar jag att det var). Det var lite svårt att pricka rätt eftersom jag hela tiden svävade åt sidan. Till slut insåg jag att jag nog drömde, så jag vaknade till och gick och pinkade på riktigt istället.
Citera
2013-09-27, 13:46
Medlem
KUSEs avatar
Inatt drömde jag att jag var på ett möte för personer med aspergers syndrom, med handledning av vårdpersonal. Det är ett sådant där möte där syftet är att man ska komma ut lite och träffa andra människor och diskutera livet med aspergers.

Vi är i vad som liknar mitt gamla klassrum på gymnasiet, och det är svårt att tyda ansiktena runt omkring mig - det kanske är 10 personer utspridda i en stor sal. Handledaren pratar om något varpå jag tröttnar och vill gå hem.

Jag reser mig upp och ser hur en tjej i den bakre raden sitter utan byxor och onanerar helt öppet. Ingen verkar bry sig, eller möjligtvis har de inte märkt det vilket jag tycker är konstigt då det ju syns att hon är byxlös. Jag tänker då att hon rimligtvis är kåt, så jag kan nog gå och pröva lyckan.

Jag går fram till tjejen som nu visar sig vara en snygg brunett. Jag tar kontakt genom att börja smeka hennes klitoris och tittar hur hon reagerar. Jag kan inte tyda vad hennes ansiktsuttryck säger då hon ser smått plågad ut men samtidigt verkar tycka om det. När jag försöker säga något svarar hon avlägset och pratar om något jag inte kan förstå, hon är ganska inne i sig själv och pratar bara avlägset i vad som verkar vara metaforer. Vi båda undviker så gott det går att skapa ögonkontakt.

Efter ett tag känner jag mig säkrare och börjar då slicka henne, och hon smakar gott. Nu är jag orolig att folk ska upptäcka vad vi håller på med, men jag är så upphetsad att jag tar fram penis och ska till att penetrera henne. Då blir allt otydligt, men jag minns att jag försöker få med henne ut ur salen.

Det slutar med att vi hamnar i en gammal övergiven godsvagn där vi då gömt oss för omvärlden och idkar könsumgänge.

Vaknar upp från drömmen med en enorm känsla av ensamhet och kåthet och börjar fundera på om dett finns en aspergertjej för mig någonstans därute i universum.
Senast redigerad av KUSE 2013-09-27 kl. 13:49.
Citera
2013-09-27, 16:56
Medlem
Esset45s avatar
Inatt drömde jag att jag åkte bil med någon, kommer inte ihåg vem, men det var en bekant. Vi körde upp för en berg-och-dalbane liknande backe, den var så lång så man såg molnen runt den liksom, och den var jäkligt brant. Iallafall så gasade hon på men tillslut sa hon bara "Nu går det inte längre" och släppte gasen. Vi åkte bakåt i ilfart och hamnade tillslut i havet, där vi sedan skulle dyka för att dra upp bilen. Då kom helt plötsligt en snubbe som min kompis har vart attraherad av, som jag tog kontakt med, (åt henne), han hjälpte oss dra upp den.
Citera
2013-09-28, 11:06
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Jag drömde att jag skulle rista in min flickväns namn i ett hjärta i en gravsten. Jag tog en spade till min hjälp och började slå med sidan av bladet för att forma ett hjärta. Gravstenen (som var tillägnad nån som hette Stig) höll tyvärr inte utan gick i bitar. Jag gjorde det istället på en ek, men när jag började slå flög det ut en fladdermus. Den träffades av slaget från spaden och föll till marken, troligen avliden. Liggandes där blev den uppäten av små svarta ondskefulla möss med röda ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in