2013-09-21, 23:45
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oyto
Ska man kunna förändra något måste man tro att förändring är möjlig.
Förändring är alltid möjlig. Inte alltid om man på förhand har bestämt att den måste ske på ett visst sätt, dock.
Citat:
Om du inte tror att demokratisk förändring av SD är möjlig genom opinionsbildning så förstår jag inte hur du kan tycka det vara meningsfullt att vilja påverka HELA JÄVLA SVERIGE demokratiskt.
Det du kallar demokrati är ointressant. Förändringen och hur den ska gå till är det intressanta. Första steg: Få folk att förstå vad som pågår.
Citat:
Jag behöver inte ens vara medlem i SD för att kunna påverka, om jag har goda idéer. Naivt kan du tycka, men hade jag själv toppstyrt ett parti i en riktning som det absoluta flertalet av dess medlemmar inte gillade så hade jag varit mer oroad av de som stannar och argumenterar på ett sätt jag inte kan bemöta än de som lämnar.
Du är duktig och väldigt sympatisk men det är väl knappast så att du ser någon större förändring varken på SD:s väljarsiffror eller på partiets inriktning vad gäller dina tvistefrågor efter dina insatser på flashback?
Citera
2013-09-21, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JP
Det är fullt normalt att utesluta personer som inte står för samma saker som partiet. SD står för öppen svenskhet och om någon då vill bedriva en politik där man hänger upp sig på etnicitet har denne inget i partiet att göra. Samtidigt står man upp för andra länder som man anser ha rätt till sin existens och låter dom sköta sin politik (till en viss gräns möjligtvis).

Jag vågar lova dig att "SD", (i den demokratiska meningen dess medlemmar) verkligen inte anser det rumsrent att samtidigt förneka den svenska etnicitetens existens och rätt som man hyllar en stat vars existensberättigande är etnonationalistisk. "SD" i den bemärkelsen anser det självklart rasistiskt, annat än som politisk "smartness".

Skulle partiledningen förfäkta en sådan hierarki mellan svenskar och judar så hamnar den i en oförsvarlig sits. Med det influx av många nya medlemmar som har en normalsvensk syn på rättvisa och demokratiska föreningsregler så går det inte att använda det lilla sekteristiska partiets arbetsmetoder med uteslutningar, åsiktsförtryck och toppstyrning.

Inte i längden. Då måste man istället kunna tala för sig, argumentera och försvara sina ståndpunkter. Att vara uppenbart rasistisk funkar inte då.
Citera
2013-09-21, 23:48
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oyto
Att vara uppenbart rasistisk funkar inte då.
Du har missat att M, FP, C, KD, S, MP och V har lyckats väldigt bra på SD:s sätt? För inte tycker du väl att deras krav på "att erkänna Israel" samtidigt som de arbetar för att förgöra Sverige är värre än SD:s liknande agenda?
Citera
2013-09-21, 23:55
Medlem
JPs avatar
Nu är det dags för mig att krypa till kojs. Jag är inte den som skriver varje dag och följer trådar slaviskt, så det är osäkert om jag fortsätter här. God natt!
Citat:
Ursprungligen postat av Andraandningen
Detta är ju helt obegripligt. Vad menar du med "att ställa sig bakom Israels existens?" Att bevara den judiska statens karaktär av judisk stat? Det är det Israel menar och alla svenska israelvänner.

Hur kan i så fall SD strunta i den svenska statens karaktär av svensk stat, (och med ditt goda minne)?
När två sidor krigar om samma mark bör man som parti ha en åsikt om vilken sida man anser ha rätt till marken, särskilt i en så långvarig och omtalad konflikt. SD anser att den ena sidan har rätt till marken. Det betyder inte att man måste plagiera deras politik.
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Ok. Står man upp för iraniernas rätt till sitt land eller är man kritiska mot Iran och i så fall varför?
Vet ej, jag känner inte till något uttalande från SD angående Iran såhär på rak arm men de kan säkert ha haft åsikter om påstådda kärnvapen.
Citera
2013-09-21, 23:57
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Kom igen nu. Det finns troligen ett skäl varför partier som SvP eller Kommunistiska Partiet aldrig kommer att locka några större skaror än dom närmast sörjande.
Detta aldrig kommer... äger du en kristallkula? Spår du i kaffesump? Besöker du en zigenardam regelbundet och låter henne läsa dina händer?

Sanningen är att du (till skillnad från den - i jämförelse med dig - intellektuelle giganten på din avatar) är en typisk fårskalle själv. Du är en typisk följare, som lever efter mottot att du ska gå efter, släpa dina fötter i historien hjulspår och traska som en lydig liten skalbagge i de spår som de stora elefanterna trampar upp. Om vi levde i en värld där man åt hästbajs med marmelad skulle du vara den typen som sist av alla övervägde att börja äta korv med bröd istället.

Inte för att du är särskilt övertygad, eller ens har reflekterat, över förträffligheten i att digestera andra däggdjurs avföring. Enbart av det skälet att du är en person som tillåter etablerade normer styra dina uppfattningar om vad som är rätt och fel. Du och dina gelikar har alltid i alla tider av långsam samhällsförändring tillhört den numerära majoriteten. Det har inte varit din lott som du tilldelats utan du har själv likt ett lågintellektuellt mähä aktivt valt att försätta dig i horisontellt läge på soffan, betraktandes takets färg att torka, eller gloendes på dumburken där du blir matad med vad andra vill att du ska tycka och tänka.

Till skillnad från den numerära majoriteten har den moraliska majoriteten i regel varit revolutionär i sitt tankesätt (och därför alltid varit i numerär minoritet). Precis som Immanuel Kant upphöjer vi oss till filosofins maximer, där vi inte utgår från backspegeln som vår karta, utan vi ritar våra egna kartor baserade på våra egna tankar, våra egna idéer. Ja idéer, abstrakta principer som vida översträcker din futilistiska tillvaro av jobbskatteavdrag, TV-soffor och Thailandsresor.

Du är en typisk tabula rasa-individ som makthavarna kan fylla med ett valfritt innehåll. Likt forna tiders slavar lever du efter en slavmoral som du serverats och okritiskt tagit till dig. Om du är en gudstroende så är vi (vi som: vi i den lilla moraliska majoriteten) inspirerade av Nietzches upptäckt av att gud är död och att vi själva är gudar. Endast genom att tänka revolutionärt kan en människa ingå i den grupp av övermänniskor som kan dana en bättre värld.

Nu är du i och för sig förlåten för att du är en lealös soffliggare, då det är något utbrett. Det jag inte tolererar med dig är att du tar dig ton mot oss inom den moraliska majoriteten på intellektuell grund. Du säger inte bara emot, utan menar också att vi per definition är dömda att misslyckas på en rent deterministiskt grund. Då måste jag metaforiskt avslöja dig som just det du är: den lilla skalbaggen som springer i elefanternas spår och äter bajs.
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
Åkesson låter förvisso denna falang hållas, men han delar inte deras politiska agenda utan talar om en tvåstatslösning och Palestiners rätt till en egen stat.
Åkesson drivs inte av en judisk agenda, han är bara en ryggradslös farisé som gör allt för pengar.
Citat:
I en demokratisk förening utgår all makt från medlemmarna. En förändring är möjlig, men däremot inte i en odemokratisk förening.
Kan man styra vem som får och inte får vara medlem har ju denna makt ganska liten betydelse eller hur?
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieLindh
Man vill frigöra sig från den rasideologiska och judemedvetna miljön, och att vara pro-Israeliska är ett effektivt sätt.
Att vara pro-Israeliska är ett kontraproduktivt sätt då staten Israel bygger på rasideologi. Att vara extremt pro-Israelisk är dessutom att i allra högsta grad vara judemedveten, det borde du väl ändå kunna hålla med om?
Citat:
SD kan inte göra sig av med 99 % av deras sympatisörer, det är önsketänkande.
Sd, likt övriga väljarbasen, skiftar kulör i och med befolkningsutbytet. Om Sd:s politik slår igenom kommer deras väljarbas i framtiden bestå av enbart mulatter, mestiser och andra rashybridiserade individer.

Sd gör sig redan av med sina sympatisörer i rent demografisk mening, eftersom de vill föra en politik som leder till att vita heterosexuella och lättlurade etniska svenska män upphör att existera.
Citat:
De gjorde bedömningen att Ehn ska uteslutas för att de blev övertygade om att han inte har släppt sina "nassefasoner" (det kan säkert finnas mer info som styrker dessa misstankar som de inte går ut med). Det betyder inte att de automatiskt måste utesluta alla som fotograferas ståendes bredvid någon som i sitt engagemang för sitt krigshärjade land gjort extrema (och enligt mig dåliga) uttalanden. Jag tycker själv inte att man ska ge stöd för uttalandena och det har man inte heller gjort vad jag vet.
Ehn skickade E-post till tyska NPD medan Söder, Ekerothschild och Fransson åkte till Israel och ställde sig bredvid en uttalad ultranationalistisk jude.

Ergo: ta gärna kort på folk som vill att gojer ska vara slavar åt judar och att araber ska dö, men skicka inte e-post till långt mer lågmälda tyska nationalister.

Då vet vi det.
Citera
2013-09-22, 00:01
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Det är fullt normalt att utesluta personer som inte står för samma saker som partiet. SD står för öppen svenskhet och om någon då vill bedriva en politik där man hänger upp sig på etnicitet har denne inget i partiet att göra. Samtidigt står man upp för andra länder som man anser ha rätt till sin existens och låter dom sköta sin politik (till en viss gräns möjligtvis).

Varför utesluter man då personer som har "kopplingar", "hyllar" eller på annat sätt inte tar avstånd från nationalistiska partier i Europa? Speciellt när dessa partier är relativt milda i jämförelse med vilka man har kontakt med i Israel. Nej, din hypotes stämmer inte. Man är inte bara för en "öppen svenskhet", man är även för en "öppen europeiskhet" även om det senare inte är uttalat. Men nåde den som kritiserar judars exklusiva rätt till Israel eller uppmärksammar judars rasism.
Citera
2013-09-22, 00:14
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
När två sidor krigar om samma mark bör man som parti ha en åsikt om vilken sida man anser ha rätt till marken, särskilt i en så långvarig och omtalad konflikt. SD anser att den ena sidan har rätt till marken. Det betyder inte att man måste plagiera deras politik.

Du har fel på så otroligt många plan att jag inte vet var jag ska börja.

1) Det pågår krig, statskupper, tyranniska övergrepp etc. lite då och då i världen, men jag kan inte minnas att SD har gjort någon stor sak om detta. Varför ska Israel vara ett undantagsfall?

2) Varför ska vi i Sverige ha en åsikt om en konflikt som inte rör oss?

3) Varför ska ett parti som kallar sig självt för nationalistiskt (nåja) ha en sådan otroligt kompromisslös hållning i alla frågor som rör Israel när man inte ens kan erkänna svenska folkets existens?

4) SD har på sin partikongress beslutat om att förespråka en tvåstatslösning, ingenting annat. Varför har man då kontakt med extremrasister i Israel men inga motsvarande palestiner?

5) Varför tar inte SD avstånd från de judiska rasisternas politik när man utesluter personer för att exempelvis haft kontakt med NDP, som man för övrigt felaktigt kallar "nazister"?

etc.

Citat:
Vet ej, jag känner inte till något uttalande från SD angående Iran såhär på rak arm men de kan säkert ha haft åsikter om påstådda kärnvapen.

Men inga om Israels kärnvapen? Trots "Samson option"?
Citera
2013-09-22, 00:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AfterEightz
Straybullet din idiot, om SD hade anammat "den politik som krävs för att säkra vårt folks överlevnad" så hade de rykt från riksdagen 2014.
Jaså? Har några undersökningar gjorts på det eller gissar du bara? Kul judestjärna som avatar förresten.

Citat:
Partiet måste spela det här schysst och bli etablerade, innan de kan intensifiera sin retorik.
Ah, så först liberaliserar sig SD och kastar ut och utesluter alla nationalister för att sedan återradikaliseras och släppa in dem igen och bli ett radikalt nationalistiskt parti? Det låter ju intressant, har du någonting som stödjer detta? Och är det inte problematiskt att partiledningen i så fall ljuger med sina intentioner, sitt syfte och sin politik för både väljare, sympatisörer och medlemmar?

Sitter man i någon bunker i Sölvesborgstrakten och beslutar kring detta eller?

Citat:
Det måste du väl ändå förstå, som är relativt smart trots att du är en nazist?
Att "nazister" är smarta är ju känt sedan länge. http://www.eskimo.com/~miyaguch/grady/nazi.html
Är man intelligent och vit så är chanserna goda att man blir "nazist" till slut, eller något ditåt.

Citat:
Svenska folket hatar nazismen,
Ja, eftersom de har lärt sig att hata den.

Citat:
du kan inte få 10% stöd hos valkåren med nazipolitik.
Men en politisk förespråkade rasrenhet, rashygien, en folklig fientlighet mot minoriteter och mycket annat hade ju ett stöd av en majoritet för bara några decennier sedan. Och kan förstås få det igen. Vad folket tycker och tänker är inte skrivet i sten utan ändras relativt snabbt. För några decennier ansåg svenska myndigheter att homofili var en sjukdom, påstår du det idag så kastas du i fängelse.

Citat:
SD spelar det här ytterst bra i nuläget. Vem fan bryr sig om SD-politiker minglar med extremistjudar, det kommer inte påverka partiet negativt för svenska folket eller media bryr sig inte om sådant. Dubbelmoral? Javisst.
Fast varför minglar man med extremistjudar som vill utrota folkslag samtidigt som man utesluter personer som gillar europeiska nationalistiska partier? Det är ju det trådstarten handlar om, varför måste du tvunget ducka för de frågor som ställs?

Gynnas SD av att åka till Israel och kramas med denna typ av judar? Varför då i så fall? Och om man inte gynnas av att kramas med denna typ av "judiska nazister", varför gör man det då?

Citat:
SD måste fortsätta att växa sig stora. När de har stöd av minst 20% av befolkningen så har de råd att trappa upp sin retorik, för då har vi nått det stadie då det svenska folket är ytterst trötta på invandringen.
Ingår du i partiledningen eller dessas innersta krets eftersom du uttalar dig så säkert om SD:s framtida drag och hur de resonerar trots att absolut ingenting tyder på att så är fallet? Du gissar ju bara, noll substans.

Citat:
Hur många svenskar vill se tvångsutvisning utav invandrare? 4%? Det vinner man inga val på. Hur många vill se en begränsning av det nuvarande flödet? 40-50-60%? Vänta några år, så ska du se att siffrorna byter plats. Då blir din politik relevant. Nu tillhör den historieböcker.
Idag vinner man ju val på att vara en svenskhatande kulturmarxist som gillar olika. Titta på M och S bara, det kanske är en strategi för SD?

Citat:
Ursprungligen postat av Doktoranden
Vi måste se saker för vad det är. Svenskarnas parti är ett nazistiskt parti som bedriver propaganda mot SD för att gynna sin sak. SVP har för avsikt att plocka så mycket folk som möjligt från SD inför valet 2014.
Påstår du att kritiken är illegitim eller illa uppbygd? Snälla människa, nu får du väl ändå lov att ge dig. Det här är ett diskussionsforum, ni utgör 50% av den här forumavdelnings aktiva skribenter och kan ändå inte göra annat än att börja lipa och yla när ni kritiseras. Skärp dig och gå i svaromål eller gå och lägg dig medan vuxna människor diskuterar.

Yla om "nazism" till höger och vänster som en annan folkpartist. Tvi.

Citat:
Dessutom så förstår jag inte varför man gnäller på Israel? det är ett föredömligt land där man måste vara av folkets etnicitet för att bli medborgare. Dessutom så betalar man länder i Afrika för att ta till baka sina medborgare som invandrat till Israel. Men för en nazist så är det väl logiskt att tycka illa om Israel för att landets medborgare är judar.
Om du läste trådstarten (så lång var den inte) så är det inte Israel man gnäller på utan SD:s hyckleri. Framgick inte det? SD:s ledning utesluter människor för att de gillar tyska nationalistiska partier och ukrainska nationalistiska partier, själva åker de till Israel och kramas och poserar med en gubbe som vill utrota alla palestinier, kasta ut alla israeliska araber, använda palestinier som mänskliga sköldar och tycker att de är en cancer på den israeliska samhällskroppen (en direkt "nazist"-referens".

Stör inte denna dubbelmoral dig? Att SD intar en antivit och svenskfientlig hållning på hemmaplan men en radikalnationalistisk eller "nazistisk" hållning i Israel. Om det inte stör dig så undrar jag ju hur du resonerar.

Varför bör man som vit svensk eller vit europé acceptera att SD stödjer judarnas rätt till Israel men inte svenskarnas rätt till Sverige eller tyskarnas till Tyskland?

Ser fram emot ett intellektuellt hederligt och ärligt svar, annars behöver du inte bemöda dig.

Citat:
OK, jag får medge att Staybullet har en poäng i sitt inlägg i trådstarten. SD borde naturligtvis inte stödja rasistiska judar som förespråkar mord på andra folk. Jag får läsa på lite mer och återkomma.

Min personliga uppfattning är att många judar är väldigt rasistiska och det är väl OK om det håller sig på den nivån att försvara sin egen etnicitet och sitt eget land, det är bara sunt. Men det får självklart inte väga över till att vilja döda andra folk. Även att förespråka mångkultur i andra länder är på sikt också folkmord.
EDIT: Tack, det var hederligt av dig. Så ska det se ut.

Citat:
Ursprungligen postat av RRynk
Jag personligen börjar närma mig nolltolerans för SD efter rapporter som dessa. Har röstat på SD hittills (även i kyrkovalet) men nu går jag nog över till Svp. VARFÖR I HELVETE SKA ETT SVENSKT PARTI ÄGNA ENERGI ÅT ETT ANNAT JÄVLA LAND SOM SD GÖR?!!!!

Jag skiter fullständigt i israel, precis som jag skiter i Bangladesh eller Peru. Vi talar om ett parti som säger sig representera SVENSKAR.
Det beror på att judiska intressen har infiltrerat partiet och påverkat partiledningen på olika sätt. Idag är judevurmarna i partiet helt galna, manifesterar på Israels nationaldag, viftar med judeflaggor, poserar på bilder med den israeliska armén, skriver debattartiklar och pressmeddelanden till Israels försvar och mycket annat. Det är inga vanliga medlemmar som har bett om det här judedyrkandet, det har kommit ändå.
Senast redigerad av Straybullet 2013-09-22 kl. 00:37.
Citera
2013-09-22, 00:33
Bannlyst
Citat:
Partiet står för öppen svenskhet och utesluter människor som sympatiserar med utländska nationalistiska organisationer som står för etnisk nationalism. Samtidigt åker ledningen och hälsar på och poserar med en av Israels mest radikala och militanta kända nationalister som idag är vid livet och som förespråkar folkmord?

Hur går det ihop? Varför är det okej att stödja någon som förespråkar ett rasrent Israel och en total utplåning av grannfolket, samtidigt som det inte är okej utan leder till utredning och uteslutning att stödja ett fredligt och icke-våldsamt parti som förespråkar ett vitt Tyskland? Innan hade du något nonsensargument om att det pågår ett "krig" där och att det därför är lugnt. Jag förstår inte riktigt det argumentet, innebär det att SD också stödjer de araber som krigar eller har krigat mot Israel när dessa pratar om en utplåning av det judiska folket? Afrikanska nationalister som krigar med varandra? Latinamerikanska och asiatiska? Hur ser man på General Butt Naked, är det också en potentiell samarbetspartner man kan tänka sig åka över och hälsa på?

Du verkar slingra dig och vira in dig i olika icke-förklaringar tycker jag.
Citera
2013-09-22, 00:34
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfterEightz
Straybullet din idiot, om SD hade anammat "den politik som krävs för att säkra vårt folks överlevnad" så hade de rykt från riksdagen 2014. Partiet måste spela det här schysst och bli etablerade, innan de kan intensifiera sin retorik.
Om Sd faktiskt hade spelat sina kort rätt hade jag kanske kunnat ge dig åtminstone ett halvt rätt. Men nu klarar de inte ens av det.

De har lagt ner sin radio och sin egen tidning. Att de är ett självspelande piano beror mest på all uppmärksamhet de får av sina vänner i Expo och Bonnierkoncernen - samt alla dumdryga fåntrattar som rapar upp Sd 2014 och drar dödsnazistkortet lika snabbt som Ung vänster drar smygrasistkortet.

Sd är en koloss på lerfötter just nu. Det finns liksom inget spel de spelar i väsentlig mening. Det är en sak om de fört någon nedtonad retorik men ändå drivit sin agenda. Sd gör inte ens det. De är i stort sett helt tysta. Kanske för att de har börjat inse att allt de säger om sin ogrundade politik kan (och kommer) att användas emot dem av mer ideologiskt organiserade nationalister.

Sd är en krukväxt som växer, inte av egen styrka utan av externa faktorer. Krukväxtens tillväxt är observerbar, men den har ingen praktisk effekt annat än att suga åt sig mer och mer näring (skattepengar). Sd fungerar därför som en åskledare som leder av folkets missnöje i en helt ofarlig kanal.
Citat:
Dessutom så förstår jag inte varför man gnäller på Israel?
Det är inte vad tråden handlar om utan varför man ska tillåta Israel att få göra saker som Sverige inte får göra.
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieLindh
Det handlar inte om att prioritera judar över svenskar, det handlar om att bli av med nazistämpeln för att vinna svenskarnas förtroende.
Om man blir av med naziststämpeln på bekostnad av att man får en sioniststämpel istället kan man ha gått ur askan i elden. Tiderna förändras, i en tid då etniska svenskar våldtas, mördas och diskrimineras i sitt eget land kommer skällsordet nazist framstå som ganska harmlöst jämfört med kompletta förrädare som sätter en fjärran stats intressen framför sina egna medborgare. NS var en ideologi som stod på gojernas sida mot judarna och sionismen är tvärtom. Om vi betänker att blod är tjockare än vatten, vilken sida tror du svenskarna i längden kommer ta?
Citat:
Är du helt hjärntvättad av SVP? självklart så stödjer SD Svenskarnas rätt till Sverige. SD vill försöka att rädda av vad som räddas kan på demokratisk väg. Men visst är du SVPare och anser att alla utlänningar ska skickas hem till siste man så är vi inte riktigt på samma linje.

Jag anser att alla folk har rätt att vara herrar i eget hos och att alla folk har rätt till sina egna länder.
Som Svensk så ligger min prioritet hos det Svenska folket och den Svenska nationen, alla andra nationer är sekundära till mig.
Vad menas att vara herre i eget hus? Om somalier föder fem gånger fler ungar så är det väl bara en tidsfråga innan svenskarna är en minoritet i Sverige? Tror du den somaliska majoriteten i demokratiska val kommer rösta för att svenskarna ska ha det bra medan de själva får det dåligt eftersom svenskarna är herrar i eget hus? På vilket sätt är man herre i sitt hus i ett system där man sitter på en svagare position, dvs en minoritet av rösterna i ett system där det bara är antalet röster som spelar roll för maktfördelningen?
Citera
2013-09-22, 01:09
Medlem
Magnet83s avatar
SD:s dubbelmoral till judisk respektive europeisk nationalism har jag så klart länge varit medveten om men den här trådstarten med sina exempel får en ändå att reflektera och gör hyckleriet ännu mer tydligt. Det jag inte förstår är hur i helvete svenskar kan få för sig att rösta på detta värdelösa skitparti, är det för att KD och FP inte är lika hippa och coola längre? Personligen insåg jag att detta parti inte hade mer påtagligt existensberättigande riksdagen än 7-klövern flera månader innan "valet" 2010 trots att jag inte var lika extrem som idag och därför uteslöt jag till och med en taktikröst. Visserligen hade SD fortfarande haft chansen att få upp folk ur sin av media initierade sömn om de försökt vilket inte gjort rösterna dem fick helt värdelösa men tyvärr har de inte gjort mycket för det heller så jag är nöjd nu i efterhand att jag inte på något vis försökte att legitimera dem.
Citera
2013-09-22, 08:02
Medlem
Citat:
Jag stödjer Judarnas rätt till sitt land och anser att deras sätt att försvara det är ett föredöme. Jag stödjer även deras rätt att bevara sitt eget folk och deras invandringspolitik som de bedriver i Israel.
Vad judar gör på andra håll i världen är inget jag stödjer om det handlar om att t.e.x. bedriva mångkulturell propaganda m.m

Förvirrad kille. Judar har inget "eget" land. Det land som de kallar för eget är stulet av icke judar från araber. Och sedan skänk till dito av någon rubbat ide om att vi alla har någon skuld i deras rubbade livsföring och misslyckanden. Judar har rätt till eget land lika mycket som kurder eller assyrier. Judar är dessutom så jävla uppblandade rent etniskt så något eget folk kan man heller inte yla om. Judendom anno 2013 är en rasistisk, politiskt och fascistisk ide som framförallt stöds av en stat(USA.) Om deras ideer fortsätter i samma spår, om att vara mer värda som människor och deras rätt att vara utvalda i en värld där USA är borta från scen och Kina har tagit den positionen, lär dem få MYCKET svårt..
Judars sjuka ideer om världsherravälde ska givetvis nu som då bekämpas och smulas sönder. Och det kommer hända igen och igen till dem är borta. Denna gång är det kineserna som gör det och de kommer göra jobbet ordenligt. Och det vet judar. Dom positionerar sig givetvis då i olika nationella partier och försöker profitera på andra människors olycka för att skapa nya positioner borta från de gamla invanda.. Allt är som vanligt alltså. Ergo, SD är ett jude pajasparti.
Senast redigerad av Pingubengt 2013-09-22 kl. 08:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in