Citat:
Ursprungligen postat av
AfterEightz
Straybullet din idiot, om SD hade anammat "den politik som krävs för att säkra vårt folks överlevnad" så hade de rykt från riksdagen 2014.
Jaså? Har några undersökningar gjorts på det eller gissar du bara? Kul judestjärna som avatar förresten.
Citat:
Partiet måste spela det här schysst och bli etablerade, innan de kan intensifiera sin retorik.
Ah, så först liberaliserar sig SD och kastar ut och utesluter alla nationalister för att sedan återradikaliseras och släppa in dem igen och bli ett radikalt nationalistiskt parti? Det låter ju intressant, har du någonting som stödjer detta? Och är det inte problematiskt att partiledningen i så fall ljuger med sina intentioner, sitt syfte och sin politik för både väljare, sympatisörer och medlemmar?
Sitter man i någon bunker i Sölvesborgstrakten och beslutar kring detta eller?
Citat:
Det måste du väl ändå förstå, som är relativt smart trots att du är en nazist?
Att "nazister" är smarta är ju känt sedan länge.
http://www.eskimo.com/~miyaguch/grady/nazi.html
Är man intelligent och vit så är chanserna goda att man blir "nazist" till slut, eller något ditåt.
Citat:
Svenska folket hatar nazismen,
Ja, eftersom de har lärt sig att hata den.
Citat:
du kan inte få 10% stöd hos valkåren med nazipolitik.
Men en politisk förespråkade rasrenhet, rashygien, en folklig fientlighet mot minoriteter och mycket annat hade ju ett stöd av en majoritet för bara några decennier sedan. Och kan förstås få det igen. Vad folket tycker och tänker är inte skrivet i sten utan ändras relativt snabbt. För några decennier ansåg svenska myndigheter att homofili var en sjukdom, påstår du det idag så kastas du i fängelse.
Citat:
SD spelar det här ytterst bra i nuläget. Vem fan bryr sig om SD-politiker minglar med extremistjudar, det kommer inte påverka partiet negativt för svenska folket eller media bryr sig inte om sådant. Dubbelmoral? Javisst.
Fast varför minglar man med extremistjudar som vill utrota folkslag samtidigt som man utesluter personer som gillar europeiska nationalistiska partier? Det är ju det trådstarten handlar om, varför måste du tvunget ducka för de frågor som ställs?
Gynnas SD av att åka till Israel och kramas med denna typ av judar? Varför då i så fall? Och om man inte gynnas av att kramas med denna typ av "judiska nazister", varför gör man det då?
Citat:
SD måste fortsätta att växa sig stora. När de har stöd av minst 20% av befolkningen så har de råd att trappa upp sin retorik, för då har vi nått det stadie då det svenska folket är ytterst trötta på invandringen.
Ingår du i partiledningen eller dessas innersta krets eftersom du uttalar dig så säkert om SD:s framtida drag och hur de resonerar trots att absolut ingenting tyder på att så är fallet? Du gissar ju bara, noll substans.
Citat:
Hur många svenskar vill se tvångsutvisning utav invandrare? 4%? Det vinner man inga val på. Hur många vill se en begränsning av det nuvarande flödet? 40-50-60%? Vänta några år, så ska du se att siffrorna byter plats. Då blir din politik relevant. Nu tillhör den historieböcker.
Idag vinner man ju val på att vara en svenskhatande kulturmarxist som gillar olika. Titta på M och S bara, det kanske är en strategi för SD?
Citat:
Ursprungligen postat av
Doktoranden
Vi måste se saker för vad det är. Svenskarnas parti är ett nazistiskt parti som bedriver propaganda mot SD för att gynna sin sak. SVP har för avsikt att plocka så mycket folk som möjligt från SD inför valet 2014.
Påstår du att kritiken är illegitim eller illa uppbygd? Snälla människa, nu får du väl ändå lov att ge dig. Det här är ett diskussionsforum, ni utgör 50% av den här forumavdelnings aktiva skribenter och kan ändå inte göra annat än att börja lipa och yla när ni kritiseras. Skärp dig och gå i svaromål eller gå och lägg dig medan vuxna människor diskuterar.
Yla om "nazism" till höger och vänster som en annan folkpartist. Tvi.
Citat:
Dessutom så förstår jag inte varför man gnäller på Israel? det är ett föredömligt land där man måste vara av folkets etnicitet för att bli medborgare. Dessutom så betalar man länder i Afrika för att ta till baka sina medborgare som invandrat till Israel. Men för en nazist så är det väl logiskt att tycka illa om Israel för att landets medborgare är judar.
Om du läste trådstarten (så lång var den inte) så är det inte Israel man gnäller på utan SD:s hyckleri. Framgick inte det? SD:s ledning utesluter människor för att de gillar tyska nationalistiska partier och ukrainska nationalistiska partier, själva åker de till Israel och kramas och poserar med en gubbe som vill utrota alla palestinier, kasta ut alla israeliska araber, använda palestinier som mänskliga sköldar och tycker att de är en cancer på den israeliska samhällskroppen (en direkt "nazist"-referens".
Stör inte denna dubbelmoral dig? Att SD intar en antivit och svenskfientlig hållning på hemmaplan men en radikalnationalistisk eller "nazistisk" hållning i Israel. Om det inte stör dig så undrar jag ju hur du resonerar.
Varför bör man som vit svensk eller vit europé acceptera att SD stödjer judarnas rätt till Israel men inte svenskarnas rätt till Sverige eller tyskarnas till Tyskland?
Ser fram emot ett intellektuellt hederligt och ärligt svar, annars behöver du inte bemöda dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Doktoranden
OK, jag får medge att Staybullet har en poäng i sitt inlägg i trådstarten. SD borde naturligtvis inte stödja rasistiska judar som förespråkar mord på andra folk. Jag får läsa på lite mer och återkomma.
Min personliga uppfattning är att många judar är väldigt rasistiska och det är väl OK om det håller sig på den nivån att försvara sin egen etnicitet och sitt eget land, det är bara sunt. Men det får självklart inte väga över till att vilja döda andra folk. Även att förespråka mångkultur i andra länder är på sikt också folkmord.
EDIT: Tack, det var hederligt av dig. Så ska det se ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
RRynk
Jag personligen börjar närma mig nolltolerans för SD efter rapporter som dessa. Har röstat på SD hittills (även i kyrkovalet) men nu går jag nog över till Svp. VARFÖR I HELVETE SKA ETT SVENSKT PARTI ÄGNA ENERGI ÅT ETT ANNAT JÄVLA LAND SOM SD GÖR?!!!!
Jag skiter fullständigt i israel, precis som jag skiter i Bangladesh eller Peru. Vi talar om ett parti som säger sig representera SVENSKAR.
Det beror på att judiska intressen har infiltrerat partiet och påverkat partiledningen på olika sätt. Idag är judevurmarna i partiet helt galna, manifesterar på Israels nationaldag, viftar med judeflaggor, poserar på bilder med den israeliska armén, skriver debattartiklar och pressmeddelanden till Israels försvar och mycket annat. Det är inga vanliga medlemmar som har bett om det här judedyrkandet, det har kommit ändå.