Citat:
Anser Du att SDU är "kryptonazister"?
Vad vore det hemska med ett etniskt homogent Sverige?
Sedan hur ser Du själv på SD utvecklingen i dagens läge?
Jag själv gillar verkligen Kasselstrand å SDU men jag blir ledsen hur han blir behandlat av moderpartiet.
Sedan så våndas jag verkligen mellan vilka jag ska välja vid nästa val.
Är jag en nazist?
Vad vore det hemska med ett etniskt homogent Sverige?
Sedan hur ser Du själv på SD utvecklingen i dagens läge?
Jag själv gillar verkligen Kasselstrand å SDU men jag blir ledsen hur han blir behandlat av moderpartiet.
Sedan så våndas jag verkligen mellan vilka jag ska välja vid nästa val.
Är jag en nazist?

Nej, jag har ingen anledning att betrakta SDU som kryptonazistiskt. Ser man till debattartiklarna som kommer från Gustav Kasselstrand och hans närmaste krets så är de så gott som alltid relevanta, sakliga och har en bra ämnesbredd. Att moderpartiet ser honom som ett problem tyder på att det finns egon som löpt amok inom partitoppen.
När det gäller SD i stort så växer de både i opinionen och ifråga om medlemsantal, och att vinna över folk till en invandringskritisk agenda är viktigare än allting annat. Jag noterar också att de lyckades positionera sig riktigt bra när det gällde jobbskatteavdraget, vilket jag tror kommer betala sig i opinionen. Vidare tror jag problemen när det gäller partiets pro-Israeliska hållning är överdrivna. Det handlar inte om att prioritera judar över svenskar, det handlar om att bli av med nazistämpeln för att vinna svenskarnas förtroende. På det hela taget verkar det gå ganska bra. Den dåligt fungerande relationen till SDU är det enda som sticker mig i ögonen.
Jag ser inga problem med ett etnisk homogent Sverige, men jag ser däremot problem med att jaga ut etablerade och föredömliga samhällsmedborgare ur landet, och därför håller jag mig till SD och deras öppna svenskhet. Men jag moraliserar inte över folk som röstar SvP. De har beslutat sig för att göra detta utifrån vad de betraktar som rationella premisser, varken mer eller mindre.
/SD-trollet