Citat:
Ursprungligen postat av
ÅnkelGunnar
Forumets regelverk främjar inte alls invektiv och personliga tillmälen, men inte heller stävjar det det i någon större utsträckning. Inom de gränser som regelverket tillåter så är det viktiga vad du har att säga, inte hur du säger det.
Enligt min åsikt så är flashback internettrollens paradis.
Citat:
Ursprungligen postat av
moldova1992
Hur menar du nu?Det du skriver säger ju emot det du menar.Du verkar mena att skriva en mening topic och resten off topic eller?Sådant ger också varningar.
Nej, jag skriver inte emot vad jag menar, det finns medlemmar som systematiskt vräker ur sig nedsättande kommentarer utan att dra på sig varningar. Medlemmen som det gäller I nedanstående exempel, ägnade mest energi till att klanka ner på andra medlemmars intelligens.
Här presenteras några av tusentals exempel från en och samma medlem. Personen kunde hålla på i åratal utan synbar reprimand, däremot verkade det som att andra som besvarade skiten fick varningar. Jag har för mig att någon startade en tråd om gisslet som drabbat forumet Brott och brottsbekämpning.
Citat:
HAHAHAHAAHAH...säger den som är tom dummare än dom andra foliehattarna i denna tråd.
Citat:
Så länge ni skriver eran idioti så kommer jag att varra kvar och stampa ned era efterblivna argument i marken.
Citat:
Kan inte du och andra okunniga rikspuckon starta någon fårskockstråd där ni gnäller på allt polisen gör istället

Smutskasta ett vittne" Vad fan snackar du om? Han gjorde ett yttrade om vad veterinärens undersökning visade? Du som CSI expert får väl fara dit och överbevisa dom. Åklagaren kommer säkert att köpa din version före polisens

Låter mycket troligt med den dignitet du visat genom dina inlägg i denna tråd