Citat:
Ursprungligen postat av
Salorm
Du kommer älska SU-26 och allt upp till SU-8 gissar jag på. Men just SU-26 är helt fantastisk iomed att du har rörligt torn.
Annars skulle jag rekommendera de franska artilleriet för ryssen efter SU-8 är en jävla pina. Kör väl fortfarande min SU-14-2 men oerhört sparsamt för den är ett jävla åbäke!
Franska artys är snabba som satan och iaf upp till tier 5 så funkar dom lika bra som TD's som dom gör som arty.
Men ärligt så skulle jag nog satsa en annan väg än just arty-spåret just nu. Det är fan inte roligt att spela arty när man behöver ladda i 30 sekunder för att sen sikta i 30 sekunder och missa 50% av skotten.
Tycker du ska köra på TD's, tyska ryska och franska är skitroliga.

SU-26 blev väl nerfad och man tog ifrån den bästa kanonen i artynerfen, så dina minnen av den är kanske inte riktiga med hur det ser ut nu?
För övrigt, Birch Gun (tier4 UK) har också en turret och är helt ok.
Fransk arty saknar splash och high damage även om de har högre RoF, är tex måttligt imponerad av min AMX13 F3 AM. Den bästa franska artyn är premium och säljs inte längre.
Har en SU-14-1 och den är fortfarande kul post-nerf. Visst reload är hemsk och accuracy, men du är en tier7 tank som kan möta tier5 tanks och du har förmågan att one-shotta tier9s.
För övrigt, skulle inte rekommendera franska TDs till nybörjare, SAU40 och ARL V40, samt AC46 har inte det bästa ryktet. Likaså gäller JagpzIV samt CGC i UK och T28, T25/2 i US.
Ryska, tyska, brittiska och US funkar alla bra för nybörjare.