2013-09-16, 16:35
Medlem
Tala om förvirrad människa Cissi Wallin. Lyssnade idag på det inspelade programmet om bl a 5:2-dieten och träning. Wallin börjar ställa en fråga och efter några ord hoppar hon till att berätta om sig själv och avslutar aldrig frågan. Sjukt irriterande och svårt att följa hennes resonemang och frågeställningar. Undrar hur hon kan få sända två timmar varje dag!
Citera
2013-09-16, 18:25
Medlem
Smackyheads avatar
Skrattade friskt idag igen. Gert flippa på telefon igen som vanligt, och ett av de första samtal som han får in efter han fixat ihop allt är det en man som säger "Hej! Jag har sidenkalsonger på mig, vad har du på dig?." Jag höll på köra av E4:an

http://play.radio1.se/catchup/8692
ca vid 01.01.30. Busringningen vid 01.11.40
Senast redigerad av Smackyhead 2013-09-16 kl. 18:40.
Citera
2013-09-17, 07:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smackyhead
Skrattade friskt idag igen. Gert flippa på telefon igen som vanligt, och ett av de första samtal som han får in efter han fixat ihop allt är det en man som säger "Hej! Jag har sidenkalsonger på mig, vad har du på dig?." Jag höll på köra av E4:an

http://play.radio1.se/catchup/8692
ca vid 01.01.30. Busringningen vid 01.11.40

Haha! Underbart!
Citera
2013-09-17, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Nyss ringde Rafi in och kritiserade Eva Ruusz . Han bad henne sluta skryta och höja sig själv till skyarna. Sen ifrågasatte han hur hon kan sitta och hjälpa folk med relationer när hon inte klarar av sina egna. Snyggt jobbat och tanten fick svårt att försvara sin roll som äktenskapsmäklerska. Självklart tyckte dock Eva Ruusz att hon klarar av sina äktenskap bra.

Rafi är min hjälte som gör det jag själv skulle vilja göra. Fegar tyvärr och kommer aldrig ringa dit. Längtar redan till nästa gång Rafi ringer, men hon kommer nog skrika att det är paus om hon hör att det är han. Även om det precis varit en sådan.

Åsiktspersonerna på radio1 använder reklampauserna som ett slags skydd när dom riskerar att avslöjas vilka pajasar dom är. Aschberg tillhör dock inte den gruppen.

Vilket avsnitt och ungefär hur långt in i programmet? Vill så gärna höra!
Citera
2013-09-17, 20:45
Medlem
garbagepailkidss avatar
Skulle också gärna höra Rafi ställa Eva Russ mot väggen
Citera
2013-09-17, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megustaa
Vilket avsnitt och ungefär hur långt in i programmet? Vill så gärna höra!
Vet inte vilket avsnitt det är men förmodligen samma dag som jag skrev. Sedan den dagen har psykorelationsexperten slutat rabbla upp alla sina utbildningar lika mycket. Tack Rafi, att vi slipper höra det oljudet!
Citera
2013-09-18, 22:14
Medlem
sigurts avatar
Finns det ett klipp när Rafi ställer Eva R mot väggen???

Vartdå isåfall, skulle gärna höra det. Jag lyssnar själv enbart på Aschberg eftersom hans program är det enda som håller måttet.

Men fan vad det blir roligt när Rafi ringer in!
Citera
2013-09-19, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vet inte vilket avsnitt det är men förmodligen samma dag som jag skrev. Sedan den dagen har psykorelationsexperten slutat rabbla upp alla sina utbildningar lika mycket. Tack Rafi, att vi slipper höra det oljudet!

Det står inga datum på programmen utan bara typ "1 månad sen" eller "4 veckor sedan" (och dom gör ju 5 program/vecka)
Minns du vad programmet handlade om ungefär? Vad ämnet var?

Vill så gärna höra det
Citera
2013-09-19, 19:11
Medlem
sigurts avatar
Jag skulle också uppskatta ifall någon hittar klippet med Rafi när han ringer Eva R!!!!
Citera
2013-09-19, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Jag skulle också uppskatta ifall någon hittar klippet med Rafi när han ringer Eva R!!!!
Han retade upp Cissi idag. Så mycket att han blev bannad.
Citera
2013-09-19, 20:32
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt

Svårt att hitta var och när. Kommer ihåg för ca 3 -4 veckor sedan så ringde Rafi in till Cissi och hon sa då att "du har varit otrevlig mot Eva" och det var då hon bojkotta honom. Så det var väl under den veckan Eva fick lite "feedback"
Citera
2013-09-20, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megustaa
Det står inga datum på programmen utan bara typ "1 månad sen" eller "4 veckor sedan" (och dom gör ju 5 program/vecka)
Minns du vad programmet handlade om ungefär? Vad ämnet var?

Vill så gärna höra det
Minns tyvärr inte och det är nästan omöjligt då dom flesta ämnena är likartade och menlösa. Hon har taggat ner lite i sitt skryt efter det men igår tog allt fart igen då hon raljerade om sin nya bok hon knåpat ihop. Själv skulle jag aldrig läsa en bok av den tragiska människan som tror sig vara något slags geni. Skulle dessutom höra hennes falska röst malande i huvud i varje stycke.

Rafi är säkert portad då han inte hörts av sedan dess i psykprogrammet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in