2013-09-10, 12:13
Avslutad
Tänkte se Barcleona - Sevilla på Lördag och tänkte kolla vilken sektion man skall köpa på och om man kan handla biljetter redan på Torsdag utanför arenan om man skall vara säker på att få biljetter.

Tacksam för svar.

Finns det nån chans att det blir slutsålt, enligt mina efterforskningar så är det sällan slutsålt på Camp Nou om det inte är El Classico eller nån toppmatch i CL? Stämmer det?
Citera
2013-09-11, 11:11
Medlem
Ska åka till London och kolla fotboll. Är det någon som använt sig av hotfootballtickets.com och vet om dem är trovärdiga? Alt om ni har någon annan försäljare att tipsa om
Citera
2013-09-11, 21:06
Bannlyst
Spurs norwich på lördag hemsidan verkar ha sålt slut
Citera
2013-09-16, 02:09
Medlem
Tja!

Jag och 5 kompisar funderar på att åka till Juventus - Galatasaray (Champions League gruppspel match) tror ni att det går att få tag på matchbiljetter på plats? Åkte för cirka halvår sedan till Real Madrid - Galatasaray (kvartsfinal match) och fick enkelt klockrena biljetter (5st på rad 8) ? Någon som har varit i Turin och vet hur det funkar eller bara har en allmänt bra rekomendation :-)?
Citera
2013-09-18, 00:31
Medlem
Jag och några kompisar funderar på att åka till London i november och hade tänkt passa på att gå på en premier Leaguematch när vi ändå är där. Matchen som passar bäst är den mellan Arsenal och Southampton den 23 nov. Så jag undrar därför om någon har några tips på var man enklast får tag på matchbiljetter? Alla förslag mottages tacksamt
Citera
2013-09-19, 14:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kruuz
Jag och några kompisar funderar på att åka till London i november och hade tänkt passa på att gå på en premier Leaguematch när vi ändå är där. Matchen som passar bäst är den mellan Arsenal och Southampton den 23 nov. Så jag undrar därför om någon har några tips på var man enklast får tag på matchbiljetter? Alla förslag mottages tacksamt

Är det bara Premier League som gäller eller kan ni tänka er andraligan Championship? Det är nämligen Londonderby den 23 november mellan Queens Park Rangers och Charlton. Biljetttpriserna är garanterat lägre, från £20 och uppåt enligt QPRs hemsida. Sedan kan ni förmodligen förvänta er en intensivare stämning än på Arsenalmatchen.

https://www.eticketing.co.uk/qpr/default.aspx säljer biljetter online. Till denna match har de inte släppts ännu, men om du håller koll på den regelbundet så lär de dyka upp.
Citera
2013-09-21, 16:48
Medlem
Hejsan!

Jag å frugan ska till London helgen den 19/10 och tänkte försöka gå å se Arsenal - Norwich matchen någon som har tips på hur an enklast och säkrast går till väga? känns som om det finns många halvseriösa hemsidor som säljer biljetter!
Citera
2013-09-27, 17:50
Medlem
M3cCas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jejing
Hejsan!

Jag å frugan ska till London helgen den 19/10 och tänkte försöka gå å se Arsenal - Norwich matchen någon som har tips på hur an enklast och säkrast går till väga? känns som om det finns många halvseriösa hemsidor som säljer biljetter!

bumpar dig.. Ska på samma match har du fått tag i biljetter kanske ?
Citera
2013-09-28, 09:57
Medlem
Hade tänkt åka till Dortmund och se på deras hemmamatch mot Bayern i November. Hittar bara biljetter som kostar 2,5k så tips mottages gärna gir man kan få tag på billigare
Citera
2013-09-28, 13:00
Medlem
McKarlsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M3cCa
bumpar dig.. Ska på samma match har du fått tag i biljetter kanske ?

Vi var sju personer som förra helgen åkte upp till Emirates ca två timmar innan Arsenal mötte Stoke. Ställde oss i biljettkassan och det var inga problem att få biljetter på plats. Fyra av oss ville gå och det var inga problem om vi inte hade som krav att sitta precis jämte varandra. Vi satt precis över varandra istället. Gav 52£. Så till denna match kan jag inte tänka mig det är svårare än det var mot Stoke.
Citera
2013-09-29, 18:19
Medlem
United möter Chelsea på stamford 18 jan. Jag gick in och kollade på viagogo.co.uk. Om jag fattat det rätt måste man vara chelsea "true blue" medlem för att köpa biljetterna... Finns det något annat sätt att gå till väga om man vill ha 2 biljetter på ganska bra platser?
Citera
2013-09-29, 20:09
Medlem
R4xx0rs avatar
Bästa sidan för att köpa biljetter till Real Madrids hemmamatcher?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in