2013-08-19, 17:48
Medlem
SteveAngellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajbert
Det finns garanterat utomstående företag som kan förse dig med en biljett, då till ett ganska väl tilltaget pris. Enklast är väl att köpa biljetter via klubben (hemsidan). Nu har jag ingen koll på hur mycket man brukar sälja, men i första hand släpps matchbiljetter till klubbens medlemmar och i andra hand till vem som helst. Medlemskap som svensk går väl på typ 40 pund (per säsong) vilket ju kan vara värt om man tänkt åka på fler än en match. I annat fall är det nog bättre att hugga när biljetter släpps fritt eller köpa via biljettagenturer. Googla bara "biljetter west ham" så får du mängder med träffar.
Tacksam för svar!
Citera
2013-08-19, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testaccio
Lazio - Roma 9e februari. Hur ska man bäst gå tillväga?
Var där nere 2-3 dagar innan alternativt litticket.it.
Citera
2013-08-19, 17:53
Medlem
SteveAngellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajbert
Det finns garanterat utomstående företag som kan förse dig med en biljett, då till ett ganska väl tilltaget pris. Enklast är väl att köpa biljetter via klubben (hemsidan). Nu har jag ingen koll på hur mycket man brukar sälja, men i första hand släpps matchbiljetter till klubbens medlemmar och i andra hand till vem som helst. Medlemskap som svensk går väl på typ 40 pund (per säsong) vilket ju kan vara värt om man tänkt åka på fler än en match. I annat fall är det nog bättre att hugga när biljetter släpps fritt eller köpa via biljettagenturer. Googla bara "biljetter west ham" så får du mängder med träffar.
Besökte WUFC.com men finner inga biljettalternativ till matchen som spelas 28/12? Hur kommer det sig, finns biljettalternativ till 26e men inte 28e
Citera
2013-08-19, 19:11
Medlem
Jag ska till London i slutet på oktober och är sugen på att se på fotboll där. Var hittar jag lättast biljetter till matcher som spelas i London?
Citera
2013-08-19, 22:04
Medlem
McKarlsons avatar
Vad är chansen att kunna knipa en plåt till Arsenal-Stoke om man fiskar runt lite på pubarna runt Highbury? Tänker inte betala hutlösa priser utan tänker mest på om man kan hitta säsongare som säljer för ok pris.

Åker för en annan match men alltid haft en förkärlek till Arsenal sen Fever Pitch och Ian Wright så vore skoj att se dom en gång på nya arenan iaf.
Citera
2013-08-19, 22:05
Medlem
McKarlsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beulenpest
Jag ska till London i slutet på oktober och är sugen på att se på fotboll där. Var hittar jag lättast biljetter till matcher som spelas i London?

Det beror ju helt på vilken match du har tänkt. När jag ska kolla spelschema i dom olika divisionerna brukar jag använda http://www.bbc.co.uk/sport/football/fixtures
Citera
2013-08-23, 14:13
Medlem
SteveAngellos avatar
Någon som har köpt matchbiljetter via londonfotboll.se?
Citera
2013-08-31, 00:33
Medlem
Söker biljetter till Juventus vs köpenhamn, vart hittar man biljetter till ett bra pris? Vad ligger biljetter på typ?

Mvh
Citera
2013-08-31, 12:41
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beulenpest

Samlingssidan fotbollsresa.nu är ganska bra för att få en överblick, klicka på London i menyn. Sen kan du kolla klubbarnas hemsidor också. Tex Fulhams matcher som ej är mot topplagen brukar man kunna köpa direkt av klubben för en (med PL-mått) billig peng.
Citera
2013-08-31, 12:45
Medlem
TheBunks avatar
Ska bila runt i Puglia i september. Kommer befinna mig i Lecce söndag 8:e sep när de möter L´aquila i Lega Pro. Någon som har koll på om det bara är att köpa biljett i nån kiosk utanför Stadio Via del Mare timmen innan match? Kommer ju va helt öde på en arena som tar 40K pers, men de kör tydligen med Tessera del Tifosi även i de obskyra divisionerna.
Citera
2013-09-03, 13:27
Medlem
Hur får jag tag på biljetter till Arsenals matcher? Är endast Red Member på hemsidan och det innebär att dem släpper 3500 biljetter till Red Members en månad innan match. Dock så är det bara kassa platser osv, samtidigt som att dem är hälften så dyra som de på olika biljettsajter.

Vad är bästa alternativet för att se Arsenal? Funderar på Napoli hemma.
Citera
2013-09-09, 20:27
Medlem
gurka5OOs avatar
Fick en helg över i schemat och ska därför åka till london med tjejen om några månader. Vi (jag) tänkte åka över till öarna och kolla på Arsenal - fulham på emirates den 18/1. Hur går det smidigast till? Är jag för tidigt ute? Är en riktig färsking när det gäller att få biljetter osv. Ska man vänta och sedan köpa på deras arsenals hemsida? Några 100kr extra utöver biljetter kan jag acceptera om man kommer i kontakt med någon smidig mellanhand. Vad har funkat bäst för er?

Hjälp mig FB
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in