2012-12-17, 00:43
Medlem
raugers avatar
Försöker köpa biljetter till Liverpools hemmamatcher http://www.liverpoolfc.com/tickets/latest-ticket-news

Men det står ju fan sold out på allt, är det member sale biljetterna som är slut och att biljetterna till allmänheten inte släppts eller har jag missuppfattat detta
Citera
2012-12-17, 20:51
Medlem
PintOfBitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rauger
Försöker köpa biljetter till Liverpools hemmamatcher http://www.liverpoolfc.com/tickets/latest-ticket-news

Men det står ju fan sold out på allt, är det member sale biljetterna som är slut och att biljetterna till allmänheten inte släppts eller har jag missuppfattat detta
Antar att Liverpool, precis som alla andra klubbar, endast släpper biljetter till allmänheten om det inte har sålts slut till medlemmarna. Vore bara dumdristigt att låta allmänheten köpa om det fortfarande finns efterfrågan från medlemmarna.
Citera
2012-12-17, 21:59
Medlem
raugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PintOfBitter
Antar att Liverpool, precis som alla andra klubbar, endast släpper biljetter till allmänheten om det inte har sålts slut till medlemmarna. Vore bara dumdristigt att låta allmänheten köpa om det fortfarande finns efterfrågan från medlemmarna.
Okej men är medlemsbiljetterna slut till alla matcher?
Citera
2012-12-17, 22:56
Medlem
Exaktes avatar
http://tickets.liverpoolfc.com/PagesPublic/ProductBrowse/productHome.aspx?ProductSubType=HOME

Där släpps biljetterna till "General Sale" efter att medlemmarna köpt sina. Ofta svårt att få tag på något. Singelplatser lättare, två eller fler bredvid varandra oftast omöjligt. Då får du titta på andrahandsmarknaden.
Citera
2012-12-18, 00:09
Medlem
raugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exakte
http://tickets.liverpoolfc.com/PagesPublic/ProductBrowse/productHome.aspx?ProductSubType=HOME

Där släpps biljetterna till "General Sale" efter att medlemmarna köpt sina. Ofta svårt att få tag på något. Singelplatser lättare, två eller fler bredvid varandra oftast omöjligt. Då får du titta på andrahandsmarknaden.
Tror du det är kört att få biljetter till merseysidederby på general sale?
Citera
2012-12-18, 10:47
Medlem
Citat:
Okej men är medlemsbiljetterna slut till alla matcher?
Det blir General Sale på nästan alla matcher. Det äger rum ~3v innan matchstart. Som mot t.ex Norwich den 19/1 börjar General Sale den 3/1.
Citera
2012-12-18, 14:13
Medlem
Citat:

Det kommer nog bli ganska svårt, men har du tur släpps någon biljett på general sale. Jag hade tur och fick biljetter till ett London derby på general sale, förvisso var det Fulham - Chelsea. Sen har jag även sett CL i London släpptes på general sale det också. Har du is i magen, så kan du vänta. Annars kolla på fotbollsresor.nu och se vad de olika företagen har för priser.
Citera
2012-12-18, 21:17
Medlem
Exaktes avatar
Citat:

Precis som skribenten ovan säger kommer det tyvärr att bli svårt. Några singelbiljetter kan eventuellt komma upp, men det är inte direkt den minst attraktiva matchen du har valt. En vanlig match mot Wigan eller liknande brukar inte vara några större problem, men med derbyt måste du ha en oerhört tur.
Citera
2012-12-21, 00:37
Medlem
Hej! Jag och tjejen ska till Paris i Januari och då tänkte jag passa på att se Zlatan. Har varit inne på PSG's officiella hemsida och jag fattar att man köper där.

Undrar mest vilken sektion man ska sitta på? Typ var är PSG's klack osv. Sen undrar jag om man behöver bli medlem för att köpa biljetter för 20 euro som de annonserar ut på hemsidan, för alla kostar 50-60-70 när jag ska boka en biljett. Tack på förhand.
Citera
2012-12-21, 01:17
Medlem
Herr-Pumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabiogrosso
Hej! Jag och tjejen ska till Paris i Januari och då tänkte jag passa på att se Zlatan. Har varit inne på PSG's officiella hemsida och jag fattar att man köper där.

Undrar mest vilken sektion man ska sitta på? Typ var är PSG's klack osv. Sen undrar jag om man behöver bli medlem för att köpa biljetter för 20 euro som de annonserar ut på hemsidan, för alla kostar 50-60-70 när jag ska boka en biljett. Tack på förhand.
Vet inte om PSG har någon direkt klack längre.. efter dom nya ägarna tog över så har dom stängt av dom 2 största grupperna pga allt bråk dem emellan. Högergruppen Boulogne Boys och en annan mer vänster dito. Förr hade PSG en av Frankrikes bästa atmosfärer, vet inte hur det är nu men skulle tro att det inte alls är samma sak tyvärr. Motbevisa mig gärna!
Citera
2012-12-21, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Pump
Vet inte om PSG har någon direkt klack längre.. efter dom nya ägarna tog över så har dom stängt av dom 2 största grupperna pga allt bråk dem emellan. Högergruppen Boulogne Boys och en annan mer vänster dito. Förr hade PSG en av Frankrikes bästa atmosfärer, vet inte hur det är nu men skulle tro att det inte alls är samma sak tyvärr. Motbevisa mig gärna!

Läste på lite och upptäckte det. Då spelar det alltså ingen roll vart man sitter i den aspekten. Då är bara frågan hur man blir medlem, för då kan man köpa deras billigare biljetter verkade det som. Väldigt konstig hemsida, även när den är översatt.
Citera
2012-12-27, 19:13
Medlem
MyNutss avatar
Funderar på att dra ner med ett par polare till Milano för att se Inter-Milan. Hur ligger det till på biljettfronten? Är det möjligt att få tag på där nere? Och för hur mycket och vart fixar man detta? Skulle bli oerhört tacksam om någon som sitter på information kunde skicka mig ett PM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in