2013-09-11, 21:40
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnholyDeath
Spelar det någon roll om man snortar sub när man är täppt i näsan? Tänkte om det ger sämre effekt.

Det tror jag inte, men blir det inte svårt att dra upp det när du är täppt i näsan?
Citera
2013-09-11, 21:41
Medlem
skanetrafik3ns avatar
Tjo! Är de farligt att blanda sub med benzo? Har ytterst lite tolerans mot benzo men käkat en hel del tram (där finns väl nån sorts korstolerans?). Har för tillfället intagit 2mg ikto och en 1mg ksalol + en 0,2 sub.. Mår ju på topp men hade velat nodda mer. Ska eller borde jag inta mer benzo eller sub? (har även en liten 0,6 kashmir). Hade varit nice med snabba svar!
Citera
2013-09-13, 18:50
Medlem
JanDolmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanetrafik3n
Tjo! Är de farligt att blanda sub med benzo? Har ytterst lite tolerans mot benzo men käkat en hel del tram (där finns väl nån sorts korstolerans?). Har för tillfället intagit 2mg ikto och en 1mg ksalol + en 0,2 sub.. Mår ju på topp men hade velat nodda mer. Ska eller borde jag inta mer benzo eller sub? (har även en liten 0,6 kashmir). Hade varit nice med snabba svar!

Det går att blanda Sub och Benzo. Men ta inte för stora doser Benzo bara. Jag fick andningsdepp på kanske 2mg sub och 6 mg Xanor. Min polare väckte mig och jag skaka som ett asplöv och blev tvungen att sitta mot sängkanten och djupandas. Rökat kommer boosta på suben som bara fan. Du kommer nodda som en kung. Ikton tror jag inte det är nån fara med. Påverkar nog inte andningen så värst mycket. Kör på mannen och må väl. Själv kör jag bara på sub ikväll.
Citera
2013-09-13, 22:43
Medlem
TheRolexs avatar
Sub och flubromazepam då?
Citera
2013-09-14, 00:21
Medlem
cbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanetrafik3n
ta sosmagt inte för mycket benso. och som någon skrev att ikto inte är något prob stämmer inte, benso som benso. ta och slappna av och sätt/halvlägg dig så kommer du nodda. man noddar lättare om man är avslappnad och inte donar med grejer - men håll dig borta från såna här mixar i framtiden är mitt tips.
Citera
2013-09-14, 13:56
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRolex
Sub och flubromazepam då?

Aldrig tagit flub men benso och sub är ju en fin blandning så det ska väll funka bra.
Citera
2013-09-15, 13:03
Medlem
Körde 1mg sub igår och spydde 3 gånger samt mådde illa hela natten. Kände dock samtidigt lite av den euforiska och härliga känslan man ska få, men illamåendet tog ju över. Detta var alltså första gången på sub. Nu på rak arm så känner jag ju inte riktigt för att testa det igen pga. illamåendet, men vill ändå nå den goa känslan man kan få av det, UTAN att må illa och vilja spy. Hur gör jag det på bästa sätt? Trappa mig uppåt i dos för att känna av själv eller? Börja på 0,25mg och sakta men säkert fylla på inom loppet av kanske en halv dag?
Citera
2013-09-15, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haha1234
Körde 1mg sub igår och spydde 3 gånger samt mådde illa hela natten. Kände dock samtidigt lite av den euforiska och härliga känslan man ska få, men illamåendet tog ju över. Detta var alltså första gången på sub. Nu på rak arm så känner jag ju inte riktigt för att testa det igen pga. illamåendet, men vill ändå nå den goa känslan man kan få av det, UTAN att må illa och vilja spy. Hur gör jag det på bästa sätt? Trappa mig uppåt i dos för att känna av själv eller? Börja på 0,25mg och sakta men säkert fylla på inom loppet av kanske en halv dag?
Kan inte fatta varför man fortsätter att ta tunga droger om man mår dåligt av det. Liksom för att "lära sig" att gilla det. Jag har aldrig mått illa av heroin, morfin eller sub (klart jag var nojjig första gången för att jag inte kunde pissa, men märkte snart att det gick när jag var tillräckligt pissnödig).

Men för att ta ett exempel: jag testade amfetamin och mådde urdåligt, alltså tog jag det inte fler gånger.

Men... du gör som du vill. Förstås.
Citera
2013-09-15, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eufori9
Kan inte fatta varför man fortsätter att ta tunga droger om man mår dåligt av det. Liksom för att "lära sig" att gilla det. Jag har aldrig mått illa av heroin, morfin eller sub (klart jag var nojjig första gången för att jag inte kunde pissa, men märkte snart att det gick när jag var tillräckligt pissnödig).

Men för att ta ett exempel: jag testade amfetamin och mådde urdåligt, alltså tog jag det inte fler gånger.

Men... du gör som du vill. Förstås.

Jag är dock osäker på om det var subutuex(kan tilläggas att det var första gången) jag mådde illa av eftersom jag tog 1mg för att landa från ett 24 timmars tjackrace. också osäker på hur mycket affe jag intog, men kan inte varit mer än 1g, svårt att avgöra då jag har 5g klet i samma påse och ingen våg. Så jag vet inte riktigt om det var avtändningen från tjacket som hjälpte till? Annars så är jag inte den som vill lära mig gilla droger, men nu har jag liksom 40mg hemma och jag tänkte att om man kan lära sig gilla det så kan det vara bra att ha när AT'n kickar in (gillar att festa på helgerna fre el. lördag, antingen affe eller mdma och liknande). Exempelvis så gillade jag inte ketamin första gångerna jag tog det då jag tyckte det var för "klent" gentemot MXE. Men efter 1 månads paus ungefär så förstod jag varför man tar ketamin och nu gillar jag det=)

Så finns det något tips? Mår alla sub-färskingar illa?
Citera
2013-09-15, 21:31
Medlem
cbos avatar
Citat:
Jag är dock osäker på om det var subutuex(kan tilläggas att det var första gången) jag mådde illa av eftersom jag tog 1mg för att landa från ett 24 timmars tjackrace. också osäker på hur mycket affe jag intog, men kan inte varit mer än 1g, svårt att avgöra då jag har 5g klet i samma påse och ingen våg. Så jag vet inte riktigt om det var avtändningen från tjacket som hjälpte till? Annars så är jag inte den som vill lära mig gilla droger, men nu har jag liksom 40mg hemma och jag tänkte att om man kan lära sig gilla det så kan det vara bra att ha när AT'n kickar in (gillar att festa på helgerna fre el. lördag, antingen affe eller mdma och liknande). Exempelvis så gillade jag inte ketamin första gångerna jag tog det då jag tyckte det var för "klent" gentemot MXE. Men efter 1 månads paus ungefär så förstod jag varför man tar ketamin och nu gillar jag det=)

tjackracet kan naturligtvis hjälpt till, men illamående är en vanlig bieffekt på subutex, och andra opiater/opioider. har själv slutat med subutex men minns att jag i början mådde väldigt illa nästan varje gång, efter ett tag gick det över, kom bara nån enstaka gång. men ge dig inte in i opiatträsket, håll dig till tjacket ist.

Edit: tips är att dricka och käka hyffsat åtminstone, jag upplevde det som värre på tom mage.
Citera
2013-09-16, 00:47
Bannlyst
Kan någon ge mig tips snabbt vad som ger nodd effekt om man har lite tollerans på subb och bästa sättet. Jag ska ta nu och glömma allt skit för en dag. 4-6mg kanske? sen har jag tagit 80mg stess idag
Citera
2013-09-16, 10:46
Medlem
Citat:

Jag avskyr att vara moralkärring, inte minst för att jag själv levt som jag gjort och är ett dåligt föredöme. Men... håll dig borta från sub. När du blivit beroende, har abstinens och är pank kommer du ångra att du jobbade för att lära dig att tycka om det. Jag tänkte också att jag skulle ta en-två ggr i veckan, men efter ett par månader blev det varje dag. Sen var inte steget långt till heroin och morfin.

Men du kanske har bättre självdisciplin än jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in