Citat:
Ursprungligen postat av
haha1234
Jag är dock osäker på om det var subutuex(kan tilläggas att det var första gången) jag mådde illa av eftersom jag tog 1mg för att landa från ett 24 timmars tjackrace. också osäker på hur mycket affe jag intog, men kan inte varit mer än 1g, svårt att avgöra då jag har 5g klet i samma påse och ingen våg. Så jag vet inte riktigt om det var avtändningen från tjacket som hjälpte till? Annars så är jag inte den som vill lära mig gilla droger, men nu har jag liksom 40mg hemma och jag tänkte att om man kan lära sig gilla det så kan det vara bra att ha när AT'n kickar in (gillar att festa på helgerna fre el. lördag, antingen affe eller mdma och liknande). Exempelvis så gillade jag inte ketamin första gångerna jag tog det då jag tyckte det var för "klent" gentemot MXE. Men efter 1 månads paus ungefär så förstod jag varför man tar ketamin och nu gillar jag det=)
Så finns det något tips? Mår alla sub-färskingar illa?
tjackracet kan naturligtvis hjälpt till, men illamående är en vanlig bieffekt på subutex, och andra opiater/opioider. har själv slutat med subutex men minns att jag i början mådde väldigt illa nästan varje gång, efter ett tag gick det över, kom bara nån enstaka gång. men ge dig inte in i opiatträsket, håll dig till tjacket ist.
Edit: tips är att dricka och käka hyffsat åtminstone, jag upplevde det som värre på tom mage.