Beställde strategi-guiden från CDON som ska släppas samma dag som spelet. Men det är kanske inte samma "regler" som för spelen, alltså att man får den på releasedagen? För boken verkar inte ha blivit skickad ännu så den hinner nog inte fram till på tisdag.
Precis fått Gta 5, bil fysiken känns lite överdriven, väldig besvikelse
bilarna kommer upp i toppfarten nästan direkt och kan även typ göra slow-motion som man mest använder i tajta/svåra situationer.
Största beskvikelsen med spelet är klart bilkrasharna vilket jag tycker var bra mycket bättre på GTA IV
bilarna tål ju aldels mycket eller så sprängs dem direkt ett stort minus
Jag har aldrig köpt ett spel i butik vid release. Om man traskar in på t.ex gamestop vid lunchtid 17 sep för att köpa GTA V, finns det risk att det är slutsålt redan då med tanke på nattöppet, pre-order och allt det där?
Beställde strategi-guiden från CDON som ska släppas samma dag som spelet. Men det är kanske inte samma "regler" som för spelen, alltså att man får den på releasedagen? För boken verkar inte ha blivit skickad ännu så den hinner nog inte fram till på tisdag.
Guiden har man ju inte nytta av förrän man försökt klara spelet själv först.
Eller om man är totalt fast någonstans.
Jag har aldrig köpt ett spel i butik vid release. Om man traskar in på t.ex gamestop vid lunchtid 17 sep för att köpa GTA V, finns det risk att det är slutsålt redan då med tanke på nattöppet, pre-order och allt det där?
Det finns alltid risk för att en produkt är slutsåld. Varför har du inte bara förbokat det?
EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Guiden har man ju inte nytta av förrän man försökt klara spelet själv först.
Eller om man är totalt fast någonstans.
Eller om man vill ha något att läsa medan man sitter på muggen.
Tittade på en stream och 'råkade' se ett helt uppdrag.
Blev lite konfunderad över..
hur kort det var, Michael simmade 100 meter ut till en yacht och hämtade vad som förmodligen var hans dotter.
Blev sedan jagad på jetski några minuter, sedan var det Mission Passed.
Hoppas de flesta uppdragen är lite längre.
I sidan som läckte från guiden om uppdragslistan kunde man se runt..
40 nånting uppdrag, men det kan väl inte stämma, måste väl vara fler?
Vet någon om det kommer vara möjligt att ha egen musik att lyssna på i spelet ( typ Indiependance FM) ? Har kollat runt lite på internet men hittar inget om de