2013-09-14, 18:51
Medlem
ExtremeWayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Det finns alltid risk för att en produkt är slutsåld. Varför har du inte bara förbokat det?

Om man förbokar finns det ju risk att man får hem det senare än release, och det är ändå för sent nu att förboka.

Någon som vet hur det brukar vara på releasedagar? Brukar allt bli slutsålt direkt eller är dom smarta nog att beställa in tillräckligt med kopior så att folk faktiskt kan köpa det när det släpps och inte behöva vänta en vecka på ny leverans eller springa runt halva stan för att leta efter någon annan butik som säljer skiten?
2013-09-14, 18:52
Medlem
Deferos avatar
Någon som har en free-roaming stream?
2013-09-14, 18:53
Medlem
Vickejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Någon som har en free-roaming stream?

http://instagib.tv/strikeraidstrats
2013-09-14, 18:57
Medlem
gromitSWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vickej
http://instagib.tv/strikeraidstrats
Tack!!
2013-09-14, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biscaynetropic
Precis fått Gta 5, bil fysiken känns lite överdriven, väldig besvikelse

bilarna kommer upp i toppfarten nästan direkt och kan även typ göra slow-motion som man mest använder i tajta/svåra situationer.

Största beskvikelsen med spelet är klart bilkrasharna vilket jag tycker var bra mycket bättre på GTA IV
bilarna tål ju aldels mycket eller så sprängs dem direkt ett stort minus

Ajajaj, det är ju precis det många har varit oroade över i förhand. Fysiken i fyran var ju i mitt tycke den största styrkan kontra GTA SA. Tråkigt om man sabbat fyrans fysik.

Skriv gärna ner lite mer om vad du tycker är bra respektive dåligt. Hur stor är kartan tex?
2013-09-14, 19:09
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Kommer sakna bilfysiken från 4an. Ser väldigt arkadigt ut i V.
2013-09-14, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Om körkänslan verkligen inte är så så bra så är det något jag hoppas de förbättrar till PC-versionen.

Det kommer garanterat komma mods men tills dess så får jag uthärda arcade stuket
2013-09-14, 19:17
Medlem
vf ändra dem ens bil fysiken? den var riktig bra i gta 4, har hört både dåliga o bra saker om den men mest dåliga

oroar mig lite för köra bil e typ det mesta man gör i spelet
2013-09-14, 19:17
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremeWays
Om man förbokar finns det ju risk att man får hem det senare än release, och det är ändå för sent nu att förboka.

Någon som vet hur det brukar vara på releasedagar? Brukar allt bli slutsålt direkt eller är dom smarta nog att beställa in tillräckligt med kopior så att folk faktiskt kan köpa det när det släpps och inte behöva vänta en vecka på ny leverans eller springa runt halva stan för att leta efter någon annan butik som säljer skiten?
Fast det går ju att lägga undan och sedan hämta ut det i butiken också.
2013-09-14, 19:19
Medlem
ApaOnCracks avatar
Kan man verkligen döma bilfysiken från streams/videos? Känns som det är något man avgör bäst själv när man väl lirar då det handlar om en "känsla".
2013-09-14, 19:20
Medlem
Okeys avatar
Jag hoppas innerligt att ni har fel när det gäller bilfysiken.
Att köra bil är ju det bästa som finns i GTA..
2013-09-14, 19:21
Medlem
ApaOnCracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Borde man kunna göra, du kan röka gräs när du vill och cigg reklam finns på Life invader och kan ses säljas i 24/7 butikerna så måste gå o röka
Nice, att röka känns jäkligt "coolt" när man ska rollspela

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in