Ingen svarade senaste gången jag frågade så jag testar igen,
Om jag far ut i skogen och
Jagar
BIGFOOT
, kommer jag då kunna lämna mitt fordon och promenera iväg en kilometer och vara borta en timme för att sen gå tillbaka och åka hem, dvs, kommer mitt fordon stå kvar?
Ingen svarade senaste gången jag frågade så jag testar igen,
Om jag far ut i skogen och
Jagar
BIGFOOT
, kommer jag då kunna lämna mitt fordon och promenera iväg en kilometer och vara borta en timme för att sen gå tillbaka och åka hem, dvs, kommer mitt fordon stå kvar?
Jag har inte spelat spelet än, så jag vet inte,
men jag bara förutsätter att bilen/crossen/whatever står kvar.
Riktigt dåligt om den bara försvinner.
Jag har inte spelat spelet än, så jag vet inte,
men jag bara förutsätter att bilen/crossen/whatever står kvar.
Riktigt dåligt om den bara försvinner.
Fordon kunde försvinna så fort man vände ryggen till i Grand Theft Auto IV, så bli inte förvånad om detsamma gäller även i Grand Theft Auto V.
Undantaget är om man parkerar på särskilda ställen såsom en parkeringsplats eller i ett garage.
Fordon kunde försvinna så fort man vände ryggen till i Grand Theft Auto IV, så bli inte förvånad om detsamma gäller även i Grand Theft Auto V.
Undantaget är om man parkerar på särskilda ställen såsom en parkeringsplats eller i ett garage.
Det vore utmärkt om man bara kunde markera de fordon man vill ska stå kvar. Maximum 5 st eller nått, men även att man har ett garage eller parkeringar utöver det!
Jag tror nog det är på samma sätt som i IV. Känns ganska knepigt annars. Vad händer om man gör världens kaoz på någon gata och placerar massa bilar mitt i vägen? Om de aldrig försvinner så kan det kanske förstöra gameplayet till slut. Tänk när du lirat länge och så står alla bilar du någonsin snott över hela mappen? Tvekar på att de gjort på annat sätt.
Fordon kunde försvinna så fort man vände ryggen till i Grand Theft Auto IV, så bli iefterlängtade om detsamma gäller även i Grand Theft Auto V.
Hehe, jo jag vet... Skulle det va likadant nu så får man väl låtsas att bilen blivit stulen eller nåt,
jag förstår ju att spelet inte kommer vara felfritt och jag tänker inte låta några smådetaljer förstöra min efterlängtade spelupplevelse ;-)
Är det någon nackdel att jag suttit och tittat på ganska mycket missions i spelet? Kommer spelet bli sämre sedan när jag spelar deT?
Väldigt konstig fråga men.. det är väl upp till dig själv? Personligen vill jag bli överraskad när jag spelar och inte veta vad som kommer ske i alla uppdrag, därav har jag inte kollat på någon gameplay.
Är det någon nackdel att jag suttit och tittat på ganska mycket missions i spelet? Kommer spelet bli sämre sedan när jag spelar deT?
Japp. Spelet kommer börja lagga och du kommer dessutom inte komma åt alla uppdrag.
Nej, det beror väl på dig? Jag skulle tycka att det var skittråkigt att veta vad jag ska göra under alla uppdrag dock, så jag skulle blivit besviken på mig själv om jag var i din sits hehe.
Borde ju kunna lösas ganska simpelt med en parkeringsskiva av något slag
Hoppas rockstar ordnat det, annars blir det tråkigt om man måste gå hem från skogen