2013-09-14, 15:59
Medlem
Har ploppat upp lite live streams varstans. De stängs dock ned väldigt fort, någon som vet om man ka få syn på någon backup nånstans?
2013-09-14, 16:00
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola

När man klarade GTA IV var det inte mycket att göra. Åka lite bil, döda lite men det var verkligen trist då. Nu kan man ju flyga flygplan, åka lite cross.. herregud.

Snälla, ni som läser detta, svara på denna. Är jag den enda som kommer byta om i spelet på morgonen, äta lite frukost, gå ut till bilen och spela som om jag vore en helt normal man? Sjukt kul ju! Sen åka ut till landsbygden, gasa på lite och sen åka in och "tanka". Sedan åker man och fiskar, eventuellt tar en bira.

Sen kommer jag även låtsas att jag är pilot och säga massa saker, helt för mig själv ( ), och önska alla passagerare en trevlig åktur. Ibland så kommer jag låtsas att planet blir kapat och då jävlar.

Forever alone? Nooooooooo way

Precis så ja!

En kille som spelar golf förresten:
http://www.racefansonlytv.com/index.html
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Facemash
Har ploppat upp lite live streams varstans. De stängs dock ned väldigt fort, någon som vet om man ka få syn på någon backup nånstans?
http://instagib.tv/sculay Här är en.
http://instagib.tv/themadgerman En annan, sämre kvalité.
http://instagib.tv/strikeraidstrats En till nice.
Senast redigerad av Anonymiteten 2013-09-14 kl. 16:22.
Medlem
Pellenss avatar
Citat:

När man klarade GTA IV var det inte mycket att göra. Åka lite bil, döda lite men det var verkligen trist då. Nu kan man ju flyga flygplan, åka lite cross.. herregud.

Snälla, ni som läser detta, svara på denna. Är jag den enda som kommer byta om i spelet på morgonen, äta lite frukost, gå ut till bilen och spela som om jag vore en helt normal man? Sjukt kul ju! Sen åka ut till landsbygden, gasa på lite och sen åka in och "tanka". Sedan åker man och fiskar, eventuellt tar en bira.

Sen kommer jag även låtsas att jag är pilot och säga massa saker, helt för mig själv ( ), och önska alla passagerare en trevlig åktur. Ibland så kommer jag låtsas att planet blir kapat och då jävlar.

Haha nej du är verkligen inte ensam om det. Skit skönt och "rollspela" lite smått i GTA. Speciellt nu i GTA V när det finns så mycket att göra utanför uppdragen. Jag gillar inte att gå rampage och spruta sönder befolkningen av Los Santos med en machinegun eller spränga alla i småbitar med rocketlaunchern. Istället brukar jag, om jag t.ex. vandrar längs vägen, endast slå ner dom som provocerar mig. Om jag t.ex. råkar gå in i någon på spelet med axeln och han skriker något könsord så blir det ofta att han åker på rejält med stryk, det måste liksom finnas en anledning till att slå ned någon.

Jävligt roligt att leka hitman också. Man stalkar sitt offer i någon timme, iakttar offrets alla rörelser, och slår sedan till när han minst anar det. Ett skott i pannan med en ljuddämpad pistol, lämnar brottsplatsen iskallt som om ingenting har hänt i en svart lyxbil med tonade rutor. Blir även lite roligare om man är iklädd kostym.

Brukar även gå fram till gäng i spelet och leka att dom typ har gjort någon i min (karaktärens) familj illa. Då tar jag inte bara upp ett vapen och skjuter dom, utan jag kämpar i en hederlig fistfight 1vs10.
2013-09-14, 16:18
Medlem
Citat:

Du är absolut inte ensam. Jag och mina vänner har kört så ett bra tag i GTA IV. Vi kör runt i alla slags fordon, stannar vid rödljus, håller hastighetsbegränsningarna osv. Kommer bli sjukt kul att spela online den 1 oktober.
2013-09-14, 16:24
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:

Haha man kanske skulle prova men tröttna. Dock tror jag att det verkligengår att spela så i dett aspelet och njuta av det. Verkar finnas så sjukt mycket fritidsaktiviteter att göra och så otroligt mycket att se. Jag kommer nog att strunta i alla missions i början och bara åka omkring och njuta, lära känna karaktärerna.
2013-09-14, 16:34
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Det syns när man blir skjuten iallafall!
2013-09-14, 16:45
Medlem
Duffeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Någon som sitter på en fungerande stream och kan vara så snäll att länka?

http://www.racefansonlytv.com/index.html

Denna har varit igång några timmar nu.

Edit: 2:a på den så ber om ursäkt hade inte uppdaterat läsaren

Hade tänkt att vänta tills det kommer på pc men efter att sett stream så blir det ut och köpa konsol garanterat !
2013-09-14, 16:55
Medlem
ApaOnCracks avatar
Ännu en fråga: Kan man röka (Vanliga cigg)? Har alltid velat göra det i GTA
2013-09-14, 16:55
Medlem
Zelogaths avatar
Någon som har förstått hur man kan modifiera utseendet på sin online-karaktär?
Läste mig till att det var typ Sims-aktigt att man väljer föräldrar??

Trist dock om man blir en ful jävel.
Personligen vill jag välja ansiktsdrag om det är möjligt.

Sedan ska man, om jag förstod rätt, även online kunna skaffa tatueringar, ändra hår, kläder etc?
Jag har inte hunnit läsa hela tråden så förlåt om det är en vanlig fråga!

Verkar vara intressanta karaktärer i storyn iallafall, Michael påminner mig om en äldre Michael Westen (Burn Notice) och det är nog så jag kommer spela honom

Kul att kunna modifiera vapen också, hoppas på att P90 finns- är det någon som vet om det finns en bekräftad lista på vapen?
2013-09-14, 17:05
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApaOnCrack
Ännu en fråga: Kan man röka (Vanliga cigg)? Har alltid velat göra det i GTA
Det skulle ju vara awesome! Skulle kännas ännu bättre för rollspels-Hesten att gå upp på morgonen, med morgonrock och ta sig en cigg för att sedan skapa kaos.
2013-09-14, 17:09
Medlem
PUSClFERs avatar
Om ändå alla fordon kunde köras ur denna kameravinkeln.
Senast redigerad av PUSClFER 2013-09-14 kl. 17:12.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in