Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Ha ha! Världsklass! Vad är det för mod?
radial menu...
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/184767-radial-menu-88-v257-ut-announcer-pack/ OMG!!! official site for cheating!!! :P står ganska bra där vad den gör och finns en dl-länk nånstans oxå
sen finns det en editor, men jag edierar med notepad++ ...har lagt till dessa eller anpassat:
<Command>
<Title>Say Goodbye!</Title>
<Icon>Turnback</Icon>
<Text>Sending %(name)s back to garage....</Text>
<ChatMode>All</ChatMode>
<Hotkey>KEY_T</Hotkey>
</Command>
trycker jag på "T" och har fienden markerad kommer texten upp " Sending Ace Ventura[MS-1] back to garage.." i allmänn chatten.
<Command>
<Title>Clan spam</Title>
<Icon>Support</Icon>
<Text>%(randpart)s</Text>
<ChatMode>All</ChatMode>
<Variants>
<Variant>Klingon and Orcish is the new black... everyone talks it.. even Hodor!</Variant>
<Variant>Hey! I got an idea, why dont we all speak gibberish so noone understands anything!</Variant>
<Variant>..translation lost... activitation of mindreading mode..... failed!</Variant>
</Variants>
</Command>
denna måste jag trycka på Z för och välja "clan spam" så tar den en variant slumpmässigt, jag skulle kunna assigna den en hotkey oxå men har inte gjort det.
<Command>
<Title>spotted!</Title>
<Icon>Helpme</Icon>
<Text>I'm spotted in %(ownPos)s!</Text>
<ChatMode>Team</ChatMode>
<Ping>%(ownPos)s</Ping>
<Hotkey>KEY_E</Hotkey>
</Command>
denna då jag spottad, tryck på E och det blippar på kartan.
sedan reload grejjen då jag laddar om.. bara de här jag använder.. men lite roligt. och fusk enligt vissa då

tillochmed jag kan editera och göra egna och det tillför lite för laget och spelet. tycker detta borde implementeras i spelet .