Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-11, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halfyellow
Är det säkert att köra mdma när man har en tandinfektion ?

Har haft problem med en av mina tänder ett tag nu, i tis förra veckan så svullnade hela kinden, jag gick till tandläkaren och dom skrev ut penicillin, jag har dock inte varit och hämtat ut dom.

Nu sitter jag här och känner inte av infektionen mer än av att det rycker lite i nerverna då och då.

Nu på lördag är det open air, och jag vill verkligen inte missa detta.

Är det safe att köra mdma ? Någon med erfarenhet ?

Kul att du frågar just detta, fick käkinflamation av lite för mycket e senaste tiden, tydligen kan man om man biter ihop /gnisslar tänder bli inflamerad i käken. Så om du nu redan har infektion där så ta ifall så lite e att du inte får den mest maxade käkspänningen
Citera
2013-09-11, 18:57
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananmusli
Ingen som vet varför käkarna hackar på E och även tramadol för min del? Har det något med utsläpp av serotonin att göra?

Käkspänningar/hackande tänder är en av den vanligaste bieffekten på serotonerga substanser. Kan själv få så pass mycket spänningar att jag knappt kan prata ordentligt, då behöver jag väl dock komma upp i en viss dos.
Citera
2013-09-11, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syltkakor
Menar du om de är safe pga av penicillin eller pga av tanden? blandat med penicillin vetifan men du slipper ju tandvärken när du e hög

Käkar inte pencillin, så pga av infektionen menade jag.
Men infetionen är borta nu tror jag, så tänker köra på ändå
Citera
2013-09-12, 00:37
Medlem
ploppcapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Dricka alkohol, käka svamp sen droppa E en timme efter man käkat svampen. Bra eller anus?

Bästa du kan göra! Drick inte för mycket innan svampen bara. Kör E efter 2 timmar när du förmodligen är i din början av peaken på svamp.
Ha så rena piller så möjligt helst mdma kristaller då speed kan vara lite obehagligt med svamp (detta är individuellt)

Må bäst
Citera
2013-09-12, 00:46
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ploppcapa
Bästa du kan göra! Drick inte för mycket innan svampen bara. Kör E efter 2 timmar när du förmodligen är i din början av peaken på svamp.
Ha så rena piller så möjligt helst mdma kristaller då speed kan vara lite obehagligt med svamp (detta är individuellt)

Må bäst
Ska på rave i Holland, standard vi som åker dit är att vi alltid dricker till en början sen runt 01:00 brukar första Ecstasy-pillret droppas, tänkte jag kunde flumma till det lite och köpa mig några tryfflar i Amsterdam innan så man kanske får lite mer visuella effekter också!
Ravet är 21:00-07:00, hur rekommenderar du att vi tar det? Supa till 01 sen svamp sen vid 02-03 tar vi ecstasyn?
Citera
2013-09-12, 01:23
Medlem
ploppcapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Ska på rave i Holland, standard vi som åker dit är att vi alltid dricker till en början sen runt 01:00 brukar första Ecstasy-pillret droppas, tänkte jag kunde flumma till det lite och köpa mig några tryfflar i Amsterdam innan så man kanske får lite mer visuella effekter också!
Ravet är 21:00-07:00, hur rekommenderar du att vi tar det? Supa till 01 sen svamp sen vid 02-03 tar vi ecstasyn?

Det bästa är att du inte dricker alls. Jag vet inte hur erfaren du är inom psykadeliska men personligen vill jag vara så klar som det bara går innan svampen. Tänk på att inte röka för mycket gräs innan.

Var max salongsberusad absolut inte full. Man kan bli galen, Tro mig det sista du vill är att snea på ett rave på svampar.

Jag skulle personligen droppa svampen precis innan jag går in på ravet. Druckit 3 bärs för att hålla ner nerverna och komma in i stämningen. Väl där inne går man runt och börjar tycka saker blir sjukt skeva , folk beter sig som idioter och allt är bara förvirrande. Helt plötsligt börjar kroppen kännas mjuk och ljushowen blir mäktig, Eurofi! Droppar sedan E 2 timmar efter intag av svampen. Resten får du berätta själv med detta kommer bli en livsförändrande upplevelse om du gör den rätt! Tänk på att det är en rätt kraftfull upplevelse och saker och ting kan blir jävligt intensiva

Jag rekommenderar att du köper tryfflarna vid namnet Dragons Dynamite i valfri smartshop. Börjar med en dos på 7 gram. (spar 3g till sen) Tänk på att du inte behöver lika mycket E som i vanliga fall. 2 bra piller räcker.
Det bästa här är att E räddar dig i vilket fall. Det tar bort allt det negativa i svampen.

Ska du köra denna kombo själv eller hakar dina polare på?
Citera
2013-09-13, 18:18
Medlem
Har fått tag på riktigt schysta mdma kristaller som jag tänkte inta imorgon kväll, jag väger runt 65-66 kilo, rekommenderad dos ?
Citera
2013-09-13, 18:46
Medlem
Citat:
Har fått tag på riktigt schysta mdma kristaller som jag tänkte inta imorgon kväll, jag väger runt 65-66 kilo, rekommenderad dos ?

2mg mdma/kg kroppsvikt så du borde la köra 130mg typ då.
Citera
2013-09-13, 19:24
Medlem
JanDolmes avatar
Citat:

Jag hade kört på 150 mg om jag vore dig. Krossa allt och sedan bara njuta sönder när det kickar på! Du kommer få en jävligt bra kväll. Dra sedan en Snort efter en timme när du peakar . Have fun mate!
Citera
2013-09-13, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanDolme
Jag hade kört på 150 mg om jag vore dig. Krossa allt och sedan bara njuta sönder när det kickar på! Du kommer få en jävligt bra kväll. Dra sedan en Snort efter en timme när du peakar . Have fun mate!

150 mg precis vad jag hade tänkt mig faktiskt
Hur mycket tycker du jag bör fylla på med ? Och varför är det just snort som gäller då, någon specifik anledning ?

Tänkte även dricka typ 4 starka innan, är det att föredra ?
Citera
2013-09-13, 22:49
Medlem
Citat:
Tänkte även dricka typ 4 starka innan, är det att föredra ?

Om jag inte har helt fel kan alkohol ta bort lite av effekterna från MDMA (någon får gärna rätta mig om jag har fel). Jag har provat att dricka lite en gång och jag har värsta minnesluckan från den kvällen.
Citera
2013-09-13, 23:05
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Om jag inte har helt fel kan alkohol ta bort lite av effekterna från MDMA (någon får gärna rätta mig om jag har fel). Jag har provat att dricka lite en gång och jag har värsta minnesluckan från den kvällen.

Tar bort och tar bort... Problemet är väl mest att kvällen har en tendens till att bli ett svarthål i minnet om man kombinerar MDMA med alkohol

Och till halfyellow: Tycker du ska fylla på med Max 100mg i en bomb efter en timme Less is more! Påslagit när man tar i snoken kan vara rätt starkt och det är roligare att komma ihåg kvällen och förlänga peaken liten extra Snort = intensivare men kortare än att bomba.
Senast redigerad av Theloveforthemusic 2013-09-13 kl. 23:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in