Citat:
Ursprungligen postat av
zaaph1
Ska på rave i Holland, standard vi som åker dit är att vi alltid dricker till en början sen runt 01:00 brukar första Ecstasy-pillret droppas, tänkte jag kunde flumma till det lite och köpa mig några tryfflar i Amsterdam innan så man kanske får lite mer visuella effekter också!
Ravet är 21:00-07:00, hur rekommenderar du att vi tar det? Supa till 01 sen svamp sen vid 02-03 tar vi ecstasyn?
Det bästa är att du inte dricker alls. Jag vet inte hur erfaren du är inom psykadeliska men personligen vill jag vara så klar som det bara går innan svampen. Tänk på att inte röka för mycket gräs innan.
Var max salongsberusad absolut inte full. Man kan bli galen, Tro mig det sista du vill är att snea på ett rave på svampar.
Jag skulle personligen droppa svampen precis innan jag går in på ravet. Druckit 3 bärs för att hålla ner nerverna och komma in i stämningen. Väl där inne går man runt och börjar tycka saker blir sjukt skeva , folk beter sig som idioter och allt är bara förvirrande. Helt plötsligt börjar kroppen kännas mjuk och ljushowen blir mäktig, Eurofi! Droppar sedan E 2 timmar efter intag av svampen. Resten får du berätta själv med detta kommer bli en livsförändrande upplevelse om du gör den rätt! Tänk på att det är en rätt kraftfull upplevelse och saker och ting kan blir jävligt intensiva
Jag rekommenderar att du köper tryfflarna vid namnet Dragons Dynamite i valfri smartshop. Börjar med en dos på 7 gram. (spar 3g till sen) Tänk på att du inte behöver lika mycket E som i vanliga fall. 2 bra piller räcker.
Det bästa här är att E räddar dig i vilket fall. Det tar bort allt det negativa i svampen.
Ska du köra denna kombo själv eller hakar dina polare på?