Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-04, 21:38
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Dålig AT av E?

Jag satt och swipe på en dejting app då jag matchade med en grabb… vi började skriva och efter mycket snack kom vi fram till att vi skulle ha ett ONS på ecstasy. Dagarna gick och jag köpte 8 st E. Ingen av oss har käkat E på månader. Det är torsdag och jag har precis kommit hem från ha köpt dem, vi ska ses på fredagen dagen efter men jag känner att jag är sugen. Jag käkar en E då och mår jävligt skit dagen efter. Trots detta så ses vi och käkar 3 och 1/2 var. Mådde helt fruktansvärt dagen efter men bestämmer mig att gå ut och dricka och röka på massor. I söndags rökte jag även massor igen. Nu måndag vaknade jag otroligt sjuk. Känner mig svag och känns som jag druckit flera lite grädde, så obehaglig smak i munnen. Men det värsta är att mitt ansikte domnar av ibland. Tro ni att detta har något med helgens drogäventyr att göra?
Citera
2023-09-04, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahaxoxo666
Jag satt och swipe på en dejting app då jag matchade med en grabb… vi började skriva och efter mycket snack kom vi fram till att vi skulle ha ett ONS på ecstasy. Dagarna gick och jag köpte 8 st E. Ingen av oss har käkat E på månader. Det är torsdag och jag har precis kommit hem från ha köpt dem, vi ska ses på fredagen dagen efter men jag känner att jag är sugen. Jag käkar en E då och mår jävligt skit dagen efter. Trots detta så ses vi och käkar 3 och 1/2 var. Mådde helt fruktansvärt dagen efter men bestämmer mig att gå ut och dricka och röka på massor. I söndags rökte jag även massor igen. Nu måndag vaknade jag otroligt sjuk. Känner mig svag och känns som jag druckit flera lite grädde, så obehaglig smak i munnen. Men det värsta är att mitt ansikte domnar av ibland. Tro ni att detta har något med helgens drogäventyr att göra?

Ja, det skulle jag tro. Du har tömt dina förråd med "må gott" substanser, och du tog det dagen efter då du mådde dåligt, vilket troligen gjorde att du nu mår ännu sämre. Nu är jag själv inte jättebevandrad med just e, men att kombinera droger med röka i höga doser kan ha sitt pris. Nu rökte du visserligen dagen efter men det kanske fortfarande spelar in.

Jag tog stora doser cannabis och lsd en gång utan att få någon jättebra effekt. Senare samma kväll tog jag stora doser edibles och fick en snedtändning. Det ledde till att jag tappade känseln i flera kroppsdelar, och efter det tillfället har dessa domningar kommit tillbaka under lång tid efteråt. Men jag tror de har minskat i styrka så kanske läker med tiden. Men just det där med att kroppsdelar domnar av har jag hört berättas vara sidoeffekt från flera olika droger, men definitivt av röka.

Men det kan ju så klart ha andra orsaker också. Så ifall du är orolig är det nog bra att du får ett läkarutlåtande.
Citera
2023-09-04, 22:40
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Jag rökte samma dag jag tog den stora dosen E. Mår så sjukt jävla dåligt asså. Helvete. Bara ligga och vila tills de kryar på sig.
Citera
2023-09-04, 23:45
Medlem
"Dålig AT"... ja, finns inga bra avtändningar direkt haha. I början när man knarkar blir de inte lika grova, men desto mer du använder desto värre blir avtändningarna också. Du kommer få grov ångest, mörka tankar, ligga i sängen och skaka och fysiska symtom som domningar osv är vanligt. Började tappa hörseln rätt grovt under rus/AT när jag höll på. Om du ska knarka, gör det smart. Ta inte för ofta eller för stora mängder, inte konstigt att man mår skit om man tar 3-4 e på en kväll.
Citera
2023-09-04, 23:55
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hahaxoxo666

Regel 1. Ta ALDRIG mdma flera dagar i rad.
Regel 2. Överdosera inte mdma, 3,5 st guuuurl?
Regel 3. Dagen efter att ha tagit mdma, gör saker som FYLLER PÅ serotonin, dessa är sol, träning, kramas, äta, sova, dansa, lyssna på musik, promenera, yoga.

Du bröt mot alla regler, så du kommer må piss i ca 3 dagar. Det är inget farligt och kommer att gå över. Lev och lär!
Citera
2023-09-06, 05:27
Moderator
evilhoneys avatar
Tripp- och rusrapporter --> Centralstimulantia
/Moderator
Citera
2023-10-04, 10:58
Medlem
Hur ska man tolka det om man inte får någon avtändning? Känns som att jag kanske inte full effekt i och med att jag inte känner något efteråt?
Citera
2023-10-31, 18:21
Medlem
SvartaVargens avatar
Någon som har nojjat på MDMA trip? Känner jag vill prova den första med en tjej jag gillar. Kan man tex ta en diazepam OM man skulle få nojja?
Citera
2023-10-31, 21:20
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Någon som har nojjat på MDMA trip? Känner jag vill prova den första med en tjej jag gillar. Kan man tex ta en diazepam OM man skulle få nojja?
Aldrig själv, men jag har hjälpt både vänner och främlingar som nojat vid överdosering.

Ta rimliga doser (dvs 1-1,5 mg MDMA per kg kroppsvikt) så kommer det att gå utmärkt. Dvs om en av er väger 80 kg så tar denne 80-120 mg MDMA.
Citera
2023-11-02, 12:36
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Aldrig själv, men jag har hjälpt både vänner och främlingar som nojat vid överdosering.

Ta rimliga doser (dvs 1-1,5 mg MDMA per kg kroppsvikt) så kommer det att gå utmärkt. Dvs om en av er väger 80 kg så tar denne 80-120 mg MDMA.

Hjälpt via mentalt och fysiskt stöd eller kemiska hjälpmedel som kan omvända effekten/nojjan? Vet att benzo hjälper vid snedtripp på svamp iaf
Citera
2023-11-03, 00:44
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Hjälpt via mentalt och fysiskt stöd eller kemiska hjälpmedel som kan omvända effekten/nojjan? Vet att benzo hjälper vid snedtripp på svamp iaf
Stöttat mentalt och fysiskt.
Citera
2023-11-09, 20:29
Medlem
Din.Tandborstes avatar
Ska ta MDMA för första gången imorgon är planen. Jag har knaprat 750 mg Tramadol om dagen i tre dagar inklusive idag.

I och med att Tramadol är centralstimulerande och med det släpper ut serotonin, så funderar jag på om det ens är värt att knarka mdma imorrn? Kommer jag ens att få ett värdigt rus? Vill inte bli besviken under min debut!! Bör jag vänta ett tag eller behövs det ej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in