Citat:
Ursprungligen postat av
Hahaxoxo666
Jag satt och swipe på en dejting app då jag matchade med en grabb… vi började skriva och efter mycket snack kom vi fram till att vi skulle ha ett ONS på ecstasy. Dagarna gick och jag köpte 8 st E. Ingen av oss har käkat E på månader. Det är torsdag och jag har precis kommit hem från ha köpt dem, vi ska ses på fredagen dagen efter men jag känner att jag är sugen. Jag käkar en E då och mår jävligt skit dagen efter. Trots detta så ses vi och käkar 3 och 1/2 var. Mådde helt fruktansvärt dagen efter men bestämmer mig att gå ut och dricka och röka på massor. I söndags rökte jag även massor igen. Nu måndag vaknade jag otroligt sjuk. Känner mig svag och känns som jag druckit flera lite grädde, så obehaglig smak i munnen. Men det värsta är att mitt ansikte domnar av ibland. Tro ni att detta har något med helgens drogäventyr att göra?
Regel 1. Ta ALDRIG mdma flera dagar i rad.
Regel 2. Överdosera inte mdma, 3,5 st guuuurl?
Regel 3. Dagen efter att ha tagit mdma, gör saker som FYLLER PÅ serotonin, dessa är sol, träning, kramas, äta, sova, dansa, lyssna på musik, promenera, yoga.
Du bröt mot alla regler, så du kommer må piss i ca 3 dagar. Det är inget farligt och kommer att gå över. Lev och lär!