Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-27, 16:19
Medlem
archeons avatar
Det enda farliga som händer är att mekanismen som genomför serotonin i hjärnan blir överbelastad och skadad av den kraftiga mängden serotonin. Om man har svårare att bli "glad" efter att man brukat E det vet jag dock inte.
Citera
2013-02-27, 16:29
Medlem
Hejsan hoppsan!!

Första intaget av Ecstasy, kommer garanterat bli ditt bästa intag någonsin. Oavsett hur lång tid du väntar mellan varje gång.
Biverkningar under ruset är väl endast käkspänningar, möjligtvis svettningar och små darrningar. Men inget som man liksom "stör sig" på.
Biverkningar dagen efter kan vara att du blir deppig av dig, eftersom allt serotonin har släppts ut natten innan, och kroppen segar efter med att skapa nytt.
Men ett gott råd. Dagen efter så käka så mycket vitaminrik mat du bara kan, helst inte köttprodukter eftersom det filtrerar ner det mesta i din kropp.
Juice, grönsaker, och mineraler är det bästa som finns i det läget (om du nu skulle hamna där).
Men lycka till med intaget, det kommer bli en magisk upplevelse, det lovar jag dig!
Knarka med måtta, Peace & Love!
Citera
2013-02-27, 17:37
Medlem
Crunchies avatar
Man kan bli grymt illamående precis innan det slår. För mig är det ett tecken på att en bra tripp är på väg. Försök att inte kräkas det går över rätt så snabbt. I värsta fall får du kräkas, du kommer ändå må hur bra som helst efter ett litet tag.

Lyckat till.
Citera
2013-02-27, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crunchie
Man kan bli grymt illamående precis innan det slår. För mig är det ett tecken på att en bra tripp är på väg. Försök att inte kräkas det går över rätt så snabbt. I värsta fall får du kräkas, du kommer ändå må hur bra som helst efter ett litet tag.

Lyckat till.

Detta oroar jag mig väldigt mycket inför min debut på ecstasy att jag ska må dåligt första gången jag testar vilket verkar bli på ett stort event. Känns inte så himla roligt att behöva må dåligt med så pass mycket folk runt omkring en. Någon som har några lugnande ord?
Citera
2013-02-27, 18:21
Medlem
Kashis avatar
Allra första gången så blev jag chockad när det slog
oj vad mycket det känns
mådde inte dåligt men hörseln förändrades snabbt och det brusade i kroppen, överraskande .

tio minuter senare är det happytime!
Citera
2013-02-27, 21:42
Medlem
Tack så mycket för alla svar! Ser fram emot min debut!
Citera
2013-02-27, 21:50
Medlem
Önskar dig all lycka återkom gärna med hur de gick
Citera
2013-02-27, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spetnazz
Önskar dig all lycka återkom gärna med hur de gick

Ja men jag kan nog skriva en liten rapport om hur det gick, det är dock en bit kvar till eventet så isåfall så får folket ha lite tålamod! Sen kan jag även tillägga att jag inte är den bästa personen på att återberätta berättelser men jag kan ju alltid försöka!
Citera
2013-02-27, 21:56
Medlem
asdasd7s avatar
Biverkningar hit och biverkningar dit, är man van vid bakfyllor har man inget att oroa sig för. Har haft enormt mycket värre baksmällor än AT:s på ecstasy. Man kan känna sig lite nere och utmattad, man tar ju inte direkt E för att må som en kung dagen efter. Man får helt enkelt räkna med en lugn hemmakväll dagen efter.
Citera
2013-02-27, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmightyAlpha
Ja men jag kan nog skriva en liten rapport om hur det gick, det är dock en bit kvar till eventet så isåfall så får folket ha lite tålamod! Sen kan jag även tillägga att jag inte är den bästa personen på att återberätta berättelser men jag kan ju alltid försöka!
Låter bra behöver inte vara jätte utförligt
Citera
2013-02-27, 22:09
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlmightyAlpha
- Är biverkningarna så farliga som alla säger? (Jag vill gärna höra personliga åsikter istället för fakta)
- Avtändning?

PS. 19 år, 77kg~ 1.82cm, om det nu är till någon hjälp.
Har tuggat sönder kinderna något onådigt på E, efter andra återdosen hackade jag tänder samtidigt som jag hade käkspänningarna, såg ut som jag fått läppen spräckt dagen efter ...
Tomheten som uppstår efter att ruset lagt sig, individuellt. Om du är på en plats där du annars känner dig vilsen/inte trivs så kommer även den känslan stärkas när du väl "nyktrar till" lite .. tänker mig att events av olika slag kan vara obekanta och därav även otrevliga miljöer.

Citera
2013-02-27, 22:24
Medlem
Om ni hade 2 st 150mg tabs, hur skulle ni ta dom för bäst effekt?
Bara båda rakt av? Eller först 1 sen x tid senare 1 till? Eller först 1,5 sen x tid senare 0,5?
Och hur skulle ni administrera? Magen, snoken, båda kanske?
Jag har aldrig återdoserat innan då jag bara har haft tillgång till 1 dos/kväll

Tackar hjärtligt för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in