Tydligen relativt välkänd på Facebook. Trixar sig in i grupper där hon rimligen inte borde haft att göra för att efter en tids normalt postande plötsligt skriva konstiga inlägg och radera grejer. Frugan har modererat en grupp på fejan och hade ett jävla slit med henne för något år sedan.
Förresten var det inte först efter hon hade fått barn som hon började bete sig såhär? Alla vet vi väl att de kan slå slint totalt när dom klämt ur sig småttisar ;-)
Jag gissar att det brakade loss när de sociala medierna gjorde intåg i hennes liv. Hennes urval av offer verkar vara så otroligt spretigt så det kan inte vara annat än slumpen. Troligtvis är det makten över andras tillvaro som driver henne snarare än hämnd, svartsjuka och de övriga "vanliga" motiven.
Tydligen relativt välkänd på Facebook. Trixar sig in i grupper där hon rimligen inte borde haft att göra för att efter en tids normalt postande plötsligt skriva konstiga inlägg och radera grejer. Frugan har modererat en grupp på fejan och hade ett jävla slit med henne för något år sedan.
bra och vettigt program, som alltid med hasse aro. Men är det bara jag som tyckte det var sjukt löjligt när säpo-killen la sig i skogen utanför maries hus i nån slags moss-förklädning?
Nej, jag skrattade nästan på mig, dvs skrattade så jag kissade på mig.
Jag tror att hon har missförstått person på grund av att hon tolka signalen på olika sätt på grund hennens stora grava handikapp som är grav utvecklingstörning m.m. Experterna sar ju detta. Hon är ingen elak person. Hon har svårt att ser helheten på allt har lätt att misstolka saker och ting m.m.
Om hon nu är gravt utvecklingsstörd så är det rätt fantastiskt att hon har lyckats ta körkort. Lindrigt utvecklingsstörda har svårt att ta det nämligen, enligt Trafikverket.
Nej hon slutade inte, kanske inte lika aktiv mot henne i programmet men jodå hon är så aktiv så aktiv så fortfarande både här på Flashback som Golda och på Facebook som alla möjliga och omöjliga personer..
Och bara att hon har körkort som en tidigare skribent nämnde. Då kan man knappast vara gravt utvecklingsstörd.
Golda: Lägg av med allt det du håller på med för annars lär du få tillbaka. Flashback är känt för sådant. Jag kommer inte att göra något mot dit och detta är inget hot utan mer ett råd. Men vem vet, det kanske hade hjälpt dig och fått dig att inse att det du håller på med är förkastligt.
Ja har man grav utvecklingsstörning ligger IQ:t runt grav utvecklingsstörning (IQ <35). Då kan man INTE ta körkort, INTE vara så förslagen att man kan hacka andras konton, hitta massa konstiga perversa chattar med vuxenbabysar som man kollar på när de byter blöja på sig själva osv.
Om man har en svår utvecklingsstörning kan man inte tala utan visar vad man känner och vad man vill med kroppen, rösten och ansiktsuttrycket. Man behöver hjälp av människor som man känner för att bli förstådd.
saxat från Vårdguiden 1177...