2012-11-07, 21:31
Medlem
Roffedyngiss avatar
Det här spelades in i våras va? Tänkte på snön...
Citera
2012-11-07, 21:34
Medlem
pponmms avatar
Är citaten från breven korrekta tror ni? Jag förstår inte varför de visar texten de läser upp men om man kollar runt den så ser man att det som stod innan inte var samma sak som de precis citerade.

T.ex:
Citat:
alla. Jag kommer och hälsar på dig. Varj
ofta. Min penis är erigerad. Varför

(texten runt om som inte är fetmarkerat är det man ser runt om citaten som de läser upp)

Det är ju nästan som att man kan tro att de bara klipper ihop lite delar som passar för att få ihop en mening? Annars förstår jag inte varför de måste förvirra med texten runt om som inte alls stämmer.

Kommer vi att få följa en person varje avsnitt eller blir det fler tror ni?
Citera
2012-11-07, 21:35
Medlem
docktorhexs avatar
fyyfaaan Tv3 förstör alla jävla bra program med sin jävla fittreklam och tror fanimej den är var 12:e/min...och reklam i 6minuter....saaaaaa brinn i helvetet TV3
Känns bättre nu
Så då börjar mitt nya tv3reklam bojkott....ST1 kommer jag aldrig tanka på och övrigt skitreklam de har.......
Citera
2012-11-07, 21:36
Medlem
Bylines avatar
Ja, nu är det halvtid och reklam. Från mig så får programmet godkänt så här långt. Det skall bli intressant att se hur det fortsätter för nu kommer väl konfrontationen av stalkern. Det är dock inte utan att jag undrar om inte medverkan i ett sådant här program kan göra stalkern ännu mer livsfarlig. Jag hoppas att allt görs i samråd med lokal polis.
Citera
2012-11-07, 21:36
Medlem
Jonas som är med i programmet är inte det samma kille som var med i 112 poliser/112 på liv och död?
Tröttnade han på polisyrket eller är det pengarna i den privata branschen som är bättre?
Citera
2012-11-07, 21:37
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roffedyngis
Det här spelades in i våras va? Tänkte på snön...
Rättegången var i slutet av februari så det lär ha spelats in före det.
Citera
2012-11-07, 21:38
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pponmm
Är citaten från breven korrekta tror ni? Jag förstår inte varför de visar texten de läser upp men om man kollar runt den så ser man att det som stod innan inte var samma sak som de precis citerade.

T.ex:

(texten runt om som inte är fetmarkerat är det man ser runt om citaten som de läser upp)

Det är ju nästan som att man kan tro att de bara klipper ihop lite delar som passar för att få ihop en mening? Annars förstår jag inte varför de måste förvirra med texten runt om som inte alls stämmer.

Kommer vi att få följa en person varje avsnitt eller blir det fler tror ni?

Jag är inte förvånad om de klipper och klistrar för att få fram saker som bidrar till att öka spänningen / dramatiken.

Jag tror det här är ungefär samma upplägg som i fuskbyggarna och liknande program då följer man en individ som råkat illa ut i varje program och konfronterar den/de personer som ligger bakom dessa problem samt frågar varför han/hon håller på med detta osv. Men i realiteten så händer inte mycket mer än så, mest snack men lite verkstad.

Nu behöver det inte vara så i detta programmet utan de kanske är mer handlingskraftiga med tanke på att det finns lagstiftning mot stalkning
Citera
2012-11-07, 21:41
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av docktorhex
fyyfaaan Tv3 förstör alla jävla bra program med sin jävla fittreklam och tror fanimej den är var 12:e/min...och reklam i 6minuter....saaaaaa brinn i helvetet TV3
Känns bättre nu
Så då börjar mitt nya tv3reklam bojkott....ST1 kommer jag aldrig tanka på och övrigt skitreklam de har.......

Om du tittar i efterhand på tv3 play så är reklamen kortare men man slipper inte den helt där om jag inte minns fel.
Citera
2012-11-07, 21:44
Medlem
SirHizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Om du tittar i efterhand på tv3 play så är reklamen kortare men man slipper inte den helt där om jag inte minns fel.

YOURE WRONG

kollade precis på tv3 play

inte upplagdt där än
Citera
2012-11-07, 21:44
Medlem
Roffedyngiss avatar
Mycket "efter pausen"... Dom drar verkligen ut på det... Om dom inte höll på och jiddrade så mycket skulle dom hinna med två fall per avsnitt...
Citera
2012-11-07, 21:45
Medlem
SithBoboSiths avatar
Fan, man är nog rätt normal ändå.

Det är en gammal barnamördare alltså? Någon som skrev det tidigare in tråden.
Citera
2012-11-07, 21:45
Medlem
SirHizzs avatar
Stalkers blir kära.

kan man verkligen skylla det på dom? dom kaninte bestämma vem dom skall bli förälskade i.?

mankan inte förbjuda kärlek.

stoppa hata stalkers , dom kan inte hjälpa det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in