2013-09-12, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grillspett
Hon har ju erkänt, tycker du synd om henne eller? eller är det kanske så att det är stalkern själv bakom nicket? Man kan ju undra

Jag och mina vänner tycker synd om hennen.
Citera
2013-09-12, 01:51
Medlem
Grillspetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golda
Har ni bevis då?
Nä men polisen har, sen sa dom något om det i programmet, samt att det finns drabbade som skriver om det.
Citera
2013-09-12, 01:52
Medlem
Citat:
Nä men polisen har, sen sa dom något om det i programmet, samt att det finns drabbade som skriver om det.

På FB.
Citera
2013-09-12, 01:55
Medlem
Grillspetts avatar
Citat:
Jag och mina vänner tycker synd om hennen.
Du menar att det är synd om henne som inte har alla hästar hemma i stallet och för att hon inte får läkarvård? Hennes barn och anhöriga tycker jag däremot synd om.
Citera
2013-09-12, 01:56
Medlem
Citat:
Du menar att det är synd om henne som inte har alla hästar hemma i stallet och för att hon inte får läkarvård? Hennes barn och anhöriga tycker jag däremot synd om.

Vi tycker synd om henne för hon har lagt upp bevis på detta.
Citera
2013-09-12, 01:57
Medlem
Citat:

Hon har läkarvård m.m.
Citera
2013-09-12, 02:13
Medlem
2wires avatar
Citat:
Hon har läkarvård m.m.
"m.m."?
Har du det?
Citera
2013-09-12, 02:15
Medlem
Jag tror att hon har missförstått person på grund av att hon tolka signalen på olika sätt på grund hennens stora grava handikapp som är grav utvecklingstörning m.m. Experterna sar ju detta. Hon är ingen elak person. Hon har svårt att ser helheten på allt har lätt att misstolka saker och ting m.m.
Citera
2013-09-12, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2wire
"m.m."?
Har du det?

Det får du fråga hennen om.
Citera
2013-09-12, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2wire
"m.m."?
Har du det?

Jag har sett det någonstans att hon har skrivet det på nätet. Men dom tror inte på henne och det är ju synd ju.
Citera
2013-09-12, 02:28
Medlem
GalenNorriss avatar
Citat:
Det är fel person.

Då undrar jag bara varför du "slår dig blodig" för att försvara denna människa!? Ingen kan ju komma o säga att det är ett normal beteende, sjuk eller inte, så som hon håller på.
Men eftersom du verkar tycka synd om henne varför blir du inte vän med henne då o försöker ge henne den hjälp hon behöver? För det kan vi väl ändå vara överens om...hon behöver hjälp..
Citera
2013-09-12, 03:45
Medlem
Asperger?
  1. Kvalitativt nedsatt förmåga till social interaktion,
  2. Begränsade, repetitiva och stereotypa mönster i beteende, intressen och aktiviteter,
  3. Betydande nedsättning av funktionsförmåga i viktiga avseenden
  4. Begränsad förmåga att förstå hur andra tänker och att leva sig in i andra människors situation.
  5. Begränsad förmåga till ömsesidig dialog, vilket kan beskrivas som svårigheter att förstå det outtalade och att läsa mellan raderna.
  6. Fixeringar och låsningar i beteendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in