2013-09-06, 22:45
Medlem
Big Bosss avatar
Ni tror inte delar av världen kommer vara låsta till man gjort vissa uppdrag som i tidigare GTA spel då?
2013-09-06, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Ni tror inte delar av världen kommer vara låsta till man gjort vissa uppdrag som i tidigare GTA spel då?

Till och med rockstar själva har ju sagt att man ska kunna åka runt hela kartan när man börjar spela från början. Det är inte som GTA IV nej.
2013-09-06, 23:11
Medlem
MortalDiseases avatar
Tror ni detta är en del av GTA V? eller bara något snabbt ihop plock för ammu-nation videon?

http://s16.postimg.org/qk4g2s0hh/GTA_V_ammovid.png
2013-09-06, 23:15
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Tror ni detta är en del av GTA V? eller bara något snabbt ihop plock för ammu-nation videon?

http://s16.postimg.org/qk4g2s0hh/GTA_V_ammovid.png

GTA IV 100%
2013-09-06, 23:20
Medlem
Skezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Det hade helt enkelt inte fungerat.
Tjejer i all ära men i GTA är det nog kill-karaktären som gäller.
När vi ändå är inne på kvinnor hoppas jag faktiskt att Catalina gör comeback. Hon har drivit en galen ända sen GTA 3 där hon nästan har död på Claude, och i San Andreas (som egentligen är 9 år före GTA 3) får man se hur hon träffar Claude.

Skulle vara kul att se henne i GTA V 21 år efter SA och runt ett årtionde efter GTA 3), om hon fortfarande är lika intensiv och jobbig eller om hon lugnat ner sig.

Vad tror ni? Känns ändå som rätt stora chanser att hon är back in L.S

Edit: När jag sökte lite hittade jag denna artikeln som handlar om hur Michael kan tänkas vara Claude från GTA 3, i witness protection program.

http://nerdreactor.com/2013/09/05/gta-vs-michael-actually-claude-gta-iii/

För er som inte orkar läsa kan jag dra det viktigaste; Michael nämner att han har bott i Los Santos tidigare och han beklagar sig över "mistakes I made over a decade ago" vilket pekar på eran runt GTA 3 där han blir inblandad i Leon familjen och Catalina förråder honom över någon Colombian cartel.
Senast redigerad av Skez 2013-09-06 kl. 23:26.
2013-09-06, 23:33
Medlem
Mr.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skez
När vi ändå är inne på kvinnor hoppas jag faktiskt att Catalina gör comeback. Hon har drivit en galen ända sen GTA 3 där hon nästan har död på Claude, och i San Andreas (som egentligen är 9 år före GTA 3) får man se hur hon träffar Claude.

Skulle vara kul att se henne i GTA V 21 år efter SA och runt ett årtionde efter GTA 3), om hon fortfarande är lika intensiv och jobbig eller om hon lugnat ner sig.

Edit: När jag sökte lite hittade jag denna artikeln som handlar om hur Michael kan tänkas vara Claude från GTA 3, i witness protection program.

För er som inte orkar läsa kan jag dra det viktigaste; Michael nämner att han har bott i Los Santos tidigare och han beklagar sig över "mistakes I made over a decade ago" vilket pekar på eran runt GTA 3 där han blir inblandad i Leon familjen och Catalina förråder honom över någon Colombian cartel.

Varken Claude eller Catalina existerar i detta universum. Läs modmeddelandet så förstår du
2013-09-06, 23:35
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:

Jag tvivlar på att hon återvänder då detta utspelar sig i en annan värld, i ett så kallat HD universum, hon har med andra ord inte existerat. Då kan man ju fråga sig hur Los Santos existerar samt Grove Street, men det är ju en annan grej ;-)
2013-09-06, 23:54
Medlem
Skezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gold
Varken Claude eller Catalina existerar i detta universum. Läs modmeddelandet så förstår du
Låter lite BS om jag ska vara ärlig, inte att dem inte existerar i detta 'universum' utan hela grejen med 2D-, 3D- och HD-universum.
Om det stämmer är det ju konstigt att återkomsten av Grove Street har blivit bekräftat.

Men jag kan ju förstå att teorin om att Michael är Claude låter lite överdrivet och antagligen inte stämmer om det med de olika universumen stämmer. Men det hade varit en skön twist!
2013-09-07, 00:22
Medlem
Mr.Golds avatar
Citat:
Låter lite BS om jag ska vara ärlig, inte att dem inte existerar i detta 'universum' utan hela grejen med 2D-, 3D- och HD-universum.
Om det stämmer är det ju konstigt att återkomsten av Grove Street har blivit bekräftat.

Men jag kan ju förstå att teorin om att Michael är Claude låter lite överdrivet och antagligen inte stämmer om det med de olika universumen stämmer. Men det hade varit en skön twist!

Jag vill också att det ska vara bullshit faktiskt, men det är ju Rockstars egna ord desvärre.
Grove Street är något som kan existera i båda världarna, eftersom det är gängkulturen i L.A. (LS) som skildras. Kvarteret Grove Street som det ryktats om är troligtvis bara ett av flera easter-egg som R* lagt in i spelet, säkert för att få lite nostalgikänsla av det hela.
2013-09-07, 00:33
Medlem
Skezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gold
Jag vill också att det ska vara bullshit faktiskt, men det är ju Rockstars egna ord desvärre.
Grove Street är något som kan existera i båda världarna, eftersom det är gängkulturen i L.A. (LS) som skildras. Kvarteret Grove Street som det ryktats om är troligtvis bara ett av flera easter-egg som R* lagt in i spelet, säkert för att få lite nostalgikänsla av det hela.
Aa, det kan ju tyvärr vara så att det bara är en liten del av spelet eftersom dem inte sagt huruvida det kommer ha en stor roll eller liten. Och i värsta fall är det ju bara ett easter-egg som du säger
2013-09-07, 01:58
Medlem
Uncle Dukes avatar
Jag har inte hört något om huruvida man kan rida hästar eller ej? Det hade varit jävligt kul att rida genom ghettot skjuta gangsters med k-pist från hästryggen.
2013-09-07, 02:34
Medlem
Pellenss avatar
Enligt artikeln från IGN om online osv, så kan jag minnas att det stod att man kunde duscha. Betyder detta att man kan bli smutsig eller blodig? Varför annars skulle man kunna duscha liksom. Det skulle ha varit jävligt grymt folk blev lite suspekta om man gick runt blodig på stan och ringa dit polisen. Eller helt enkelt bara behöva ta en dusch efter ha genomfört ett Triathlon för att inte se ut som skit och att folk undvika att folk börjar hånflina åt en när man är ute i stan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in