Trevor ska nästan vara hemlös. Han somnar där han somnar och det är inte mer med det. Han kommer förvisso äga ett par fastigheter så som lager, garage, hamnar och givetvis någon hangar. Dessa kommer fyllas med diverse stulna bilar, båtar och helikoptrar som kommer användas till diverse rån. Trevor är killen som fixar basic grejerna innan alla rån. Trevor är inte en kille som äger grejer, han lägger pengarna på horor och knark och resten slösar han bara bort.
Franklin därimot kommer vara en kung, han kommer givetvis bo kvar i gettot där han trots allt hör hemma men han kommer äga fina ställen runt omkring städerna där han givetvis har garagen fyllda med sportbilar och saker som går sjukt fort och sånt som ger brudar. Franklin är inte en kille som köper horor.
Michel kommer leva i en kunglig lägenhet i stan. Där kommer han att sitta och njuta av livet medans pengarna rullar in ifrån de verksamheter som han äger. Michel är den smarta killen som gör saker för pengar och vet hur man spenderar pengar. Han äger aktier samtidigt som han spenderar och lever livet. Han har givetvis ett fint hus utanför stan vid stranden där garaget innehåller någon riktigt snygg sportbil som inte direkt används till att köra fort, den används till att glida runt i stan och kolla in ägorna.
Fyfan vad jag ser fram emot detta spel. Har försökt att spela lite GTA IV men det fungerar inte, jag måste ut på landsbyggden med någon country-kanal på radion och utforska världen. Och jag måste få spendera pengar! Att äntligen få möjligheten till det kommer att göra spelet. När man dessutom läst lite så inser man att det inte är någon flopp! Det här kommer bli det största spelet någonsin och jag ser fram emot det så sjukt mycket!
Citat:
Ursprungligen postat av
beerklunker
Min flickvän klagar som fan i ikväll på att jag tjatar om GTA5 hela tiden och att jag bara kollar på information och trailers om det där "jävla spelet".
What you gonna do

Feel you bro!