2013-09-06, 20:18
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
..lika passande som att Franklin går med i KKK eller blir en Juggalo.
Man måste såklart leva sig in i karaktärerna, annars är det ju inget roligt.
No.1beginner ovanför summerade målen rätt så bra.
Imponerande, central lägenhet till Franklin.
Stor strandvilla till Michael
Stuga ute i skogen till Trevor, kanske tillochmed en gård?

En sak är klar ialla fall, Trevor kan INTE bo i Los Santos motsvarighet till Östermalm och Lidingö Även om han skulle vilja så skulle hans "karaktär" och utflipp gjort att han hade blivit vräkt fort som fan
Senast redigerad av beerklunker 2013-09-06 kl. 20:20.
2013-09-06, 20:20
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWilson
Hahaha detta är så jävla briljant: http://www.youtube.com/watch?v=LHm0rwmJXbY

GTA V's Power Rangers-parodi.

Länkar CNT-reklamen och Ammunation-reklamen också.

CNT: http://www.youtube.com/watch?v=3GmMd1IFvcI

Ammunation: http://www.youtube.com/watch?v=nJxsa1aTD8c

Det där är precis samma grejer som jag postade för några veckor sen. Skillnaden var bara att de videor som jag postade var 100 gånger bättre och att reaktionen då blev att börja gråta och skrika SPOILER.
2013-09-06, 20:22
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Det där är precis samma grejer som jag postade för några veckor sen. Skillnaden var bara att de videor som jag postade var 100 gånger bättre och att reaktionen då blev att börja gråta och skrika SPOILER.
Spoiler-fjantarna har helt plötsligt försvunnit.
Är dom inte här längre eller har dom kommit till insikt om att vissa saker faktiskt bara är teaser-information och inte rena spoilers?
2013-09-06, 20:39
Medlem
deathofyous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
..lika passande som att Franklin går med i KKK eller blir en Juggalo.
Ku kux klan: inverted edition.
2013-09-06, 20:44
Medlem
GTA V delade detta på sin Facebook: http://www.gta5tv.com/10-crazy-things-gta5-online/
Lite skojig information där.
2013-09-06, 21:32
Medlem
Vickejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peteq
GTA V delade detta på sin Facebook: http://www.gta5tv.com/10-crazy-things-gta5-online/
Lite skojig information där.

Jag var sold på :
2013-09-06, 21:47
Medlem
Trevor ska nästan vara hemlös. Han somnar där han somnar och det är inte mer med det. Han kommer förvisso äga ett par fastigheter så som lager, garage, hamnar och givetvis någon hangar. Dessa kommer fyllas med diverse stulna bilar, båtar och helikoptrar som kommer användas till diverse rån. Trevor är killen som fixar basic grejerna innan alla rån. Trevor är inte en kille som äger grejer, han lägger pengarna på horor och knark och resten slösar han bara bort.

Franklin därimot kommer vara en kung, han kommer givetvis bo kvar i gettot där han trots allt hör hemma men han kommer äga fina ställen runt omkring städerna där han givetvis har garagen fyllda med sportbilar och saker som går sjukt fort och sånt som ger brudar. Franklin är inte en kille som köper horor.

Michel kommer leva i en kunglig lägenhet i stan. Där kommer han att sitta och njuta av livet medans pengarna rullar in ifrån de verksamheter som han äger. Michel är den smarta killen som gör saker för pengar och vet hur man spenderar pengar. Han äger aktier samtidigt som han spenderar och lever livet. Han har givetvis ett fint hus utanför stan vid stranden där garaget innehåller någon riktigt snygg sportbil som inte direkt används till att köra fort, den används till att glida runt i stan och kolla in ägorna.

Fyfan vad jag ser fram emot detta spel. Har försökt att spela lite GTA IV men det fungerar inte, jag måste ut på landsbyggden med någon country-kanal på radion och utforska världen. Och jag måste få spendera pengar! Att äntligen få möjligheten till det kommer att göra spelet. När man dessutom läst lite så inser man att det inte är någon flopp! Det här kommer bli det största spelet någonsin och jag ser fram emot det så sjukt mycket!

Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Min flickvän klagar som fan i ikväll på att jag tjatar om GTA5 hela tiden och att jag bara kollar på information och trailers om det där "jävla spelet".
What you gonna do

Feel you bro!
2013-09-06, 21:52
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Jaa, nu är det sista dagarna i IV! Snaart V! Är jag den ända som kommer bara att gå runt i centrum och skjuta ner folk random? Eller försöka göra så karaktärerna möts och ser varandra utan att det är ett uppdrag?
2013-09-06, 21:53
Medlem
Vart kan man hitta det billigast till playstation?
2013-09-06, 21:55
Medlem
TheEvilUnicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbu
Jag hade gärna sett att de bytt ut Franklin mot en kvinnlig karaktär. Tänkte mig typ en latina cop.

Hade varit kul att spela som kvinnlig figur, dessutom hade hon kunnat ha lite connections inom the hispanic community och ha lite länkar till drog-kartellerna. Vara lite korrupt och hamna i sprickan mellan polisen och kartellerna. Hade varit en intressant story som man kunnat göra många roliga GTA missions ur.
Jag gillar det du skriver! Men jag tror inte att en kvinna skulle passa bra i ett GTA spel, tänk på femministerna!
2013-09-06, 21:58
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Jag gillar det du skriver! Men jag tror inte att en kvinna skulle passa bra i ett GTA spel, tänk på femministerna!
Det hade helt enkelt inte fungerat.
Tjejer i all ära men i GTA är det nog kill-karaktären som gäller.
2013-09-06, 22:42
Medlem
B.Jeltsins avatar
Det första jag kommer göra är att hitta någon gammal skitbil och sedan bara köra omkring och utforska världen med någon skön radiostation på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in