japp, är helt sjukt taggad på detta spel. Kommer bli så sjukt fett!
ja tror det finns mic;ar till ps3, är väl bara ha ett "party" som på xbox?
Nej tyvärr, ni måste ha var sin konsol för att kunna spela co-op.
Någon kanske redan svarat, orkade inte kolla en sida för att sen gå tillbaka igen.
Micar finns till PS3 men det går inte att ha party som på Xbox. Varför vet jag inte dock. Skype fungerar såklart och ofta bättre än Xbox egna som ständigt kraschar. Annars finns gamechat så ni kan i dålig kvalite höra en trettonåring med micen lite för nära munnen hela tiden.
Har någon lust att briefa mig om hur det nya polissystemet fungerar? Vad som är nytt o så där.
Riktigt taggad nu!
Tror många hade hänvisat dig till Google men jag kan ge den info jag har hört. Lägger allt i en spoiler, man vet aldrig.
Polisen har cone-view hörde jag, så de ser inte mer än deras ögon når. Alltså, uppfattade det jag som det att du skulle kunna panga nån i skallen med ljuddämpare och komma iväg med. Googla gärna också, jag är absolut ingen pålitlig källa.
Tror många hade hänvisat dig till Google men jag kan ge den info jag har hört. Lägger allt i en spoiler, man vet aldrig.
Polisen har cone-view hörde jag, så de ser inte mer än deras ögon når. Alltså, uppfattade det jag som det att du skulle kunna panga nån i skallen med ljuddämpare och komma iväg med. Googla gärna också, jag är absolut ingen pålitlig källa.
Låter ruggigt nice. Tack för svar. Ska kika lite på Google också haha.
Låter ruggigt nice. Tack för svar. Ska kika lite på Google också haha.
Om du vill, kan och orkar får du gärna skicka ett PM alternativt ett svar här i tråden med det du hittade. Ska snart bege mig från the interwebz så kan inte googla nu
Om du vill, kan och orkar får du gärna skicka ett PM alternativt ett svar här i tråden med det du hittade. Ska snart bege mig från the interwebz så kan inte googla nu
Skulle kunna sitta och titta på den där hur länge som helst. Det är fan riktigt nära.
Angående polissystemet:
Hittade egentligen inte så mycket. Men det jag hittade var bland annat att polisen ska kunna bussa hundar på dig. Även att man ska kunna gömma sig i bl.a buskar och att mörker ska spela stor roll när du är på rymmen. Ta detta med en nypa salt dock. Har vart uppe hela natten haha.
Hittade egentligen inte så mycket. Men det jag hittade var bland annat att polisen ska kunna bussa hundar på dig. Även att man ska kunna gömma sig i bl.a buskar och att mörker ska spela stor roll när du är på rymmen. Ta detta med en nypa salt dock. Har vart uppe hela natten haha.
Det rycktas om att man har lyckats cracka spelet nu till X360, vilket borde innebära HD-videos av spelet i helgen.
Jag vill ju uppleva spelet själv, men jag tror inte jag kan hålla mig om videolänken läggs fram framför mig.
Samma här. Kollat lite instagram-videos och det gör mig bara mer sugen på att lira men kommer det footage på missions så kommer jag absolut inte kolla. Det kommer förstöra mycket.
Är det någon som har koll på hur online-delen kommer att fungera?
exempel: Om jag spelar med en polare och köper en lägenhet, har jag då kvar den på vår gemensamma server eller måste jag bjuda in honom till mig varje gång? dvs att jag måste alltid vara online när han vill komma åt våra gemensamma saker?
Är det någon som har koll på hur online-delen kommer att fungera?
exempel: Om jag spelar med en polare och köper en lägenhet, har jag då kvar den på vår gemensamma server eller måste jag bjuda in honom till mig varje gång? dvs att jag måste alltid vara online när han vill komma åt våra gemensamma saker?
Jag tittade precis på en 20 minuter lång gameplay-video från Grand Theft auto V, och noterade att där
fanns en polis med radarpistol för att mäta hastigheter med vid sidan av vägen.
Är det enbart för inlevelse, eller kan man få en stjärna för fortkörning tro? Det står nämligen ingenting om det i strategiguiden som till viss del har läckt ut.
Jag tittade precis på en 20 minuter lång gameplay-video från Grand Theft auto V, och noterade att där
fanns en polis med radarpistol för att mäta hastigheter med vid sidan av vägen.
Är det enbart för inlevelse, eller kan man få en stjärna för fortkörning tro? Det står nämligen ingenting om det i strategiguiden som till viss del har läckt ut.