Citat:
Ursprungligen postat av
Gubbskem
Skulle förmodligen känna lite avtändning redan innan jag såg dina orakade ben med tanke på ditt osäkra intryck här i tråden, där du säger att annan kroppsbehåring är ful men du slåss för dina bens lurv. Samtidigt som du har en intressant avatar med tanke på att du är emot ideal. Skulle tänka att här har vi en svag individ. Skulle jag då se ditt benlurv så vore det icing on the cake och lusten skulle stendö.
Skulle det däremot vara en annan tjej som uppvisar ett beteende som styrker att hon är snygg, rolig och smart så kanske jag skulle ha lite överseende i början.
Hahaha, vilken fin analys av mina första och enda få inlägg. Jag slåss inte för något, jag diskuterar bara ämnet. Jag rakar mina ben när jag bär shorts, kjol, eller klänning för att känna mig feminin och fin precis som majoriteten av tjejer verkar göra. Men jag tycker fortfarande inte att det är en hemsk företeelse när tjejer
inte rakar benen, och om det är det enda som inte överensstämmer med en killes smak så borde det absolut inte avgöra något.
Behåring under armarna tycker jag inte om för att det ofta börjar lukta ofräscht enligt mig, och mellan benen är det något intimt. Klart att det ska vara ansat. Benen tycker jag däremot det är konstigt hur killar reagerar med äckel, med tanke på att de flesta tjejer har mycket ljusare och finare kroppshår än killar. Jag bad inte om svar för att jag är osäker på mina egna ben, utan för att jag var intresserad av just den frågan. Hoppas det förklarar lite för dig.
Min avatar har väl föga att göra med denna diskussion, men jag älskar kvinnliga former och att både måla, rita och fotografera kvinnor som vackra motiv. Vad för ideal det står för bryr jag mig inte särskilt mycket om. Din sista replik är väl sagt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Huckelberryfin
Jag har aldrig gillat håriga saker helt enkelt en fobi jag har, som sträcker sig ända från jag var en liten parvel.
Men ja hår är vidrigt det fastnar en jävla massa skit där bakterier osv.
Jag tror att vår diskussion avstannar här.