2013-03-22, 11:37
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissemisss
Jag tror du måste se en riktig fitta först innan du uttalar dig vart vi har hår... Tänk vad mycket lättare och fortare det skulle gå att raka sig om man bara hade hår på venusberget... Det vore ju underbart! Men nu ligger det ju inte till så. Vi har mer hår än på "locket" Du är oskuld så varför låtsas du veta saker när du uppenbarligen bara sett mus på film?

Jag skrev "mest hår". Och nej, jag är långt ifrån oskuld. Så nu undrar jag var jag bör slicka där det är så mycket hår att jag får så mycket i munnen?
Citera
2013-03-22, 11:47
Medlem
Citat:
Jag tror du måste se en riktig fitta först innan du uttalar dig vart vi har hår... Tänk vad mycket lättare och fortare det skulle gå att raka sig om man bara hade hår på venusberget... Det vore ju underbart! Men nu ligger det ju inte till så. Vi har mer hår än på "locket" Du är oskuld så varför låtsas du veta saker när du uppenbarligen bara sett mus på film?
He he. Ord och inga visor. Kul att en kvinna läxar upp feministpojkarna måste jag säga.
Citera
2013-03-22, 12:07
Medlem
Nu ska jag åter igen lära dig något... Vi har något som heter blygdläppar. Finns både inre och yttre. På de yttre växer det hår. Har du slickat mus som du säger och den varit hårig så hade du vetat detta och du hade även vetat att det inte bara växer på venusberget. Slicka på de inre och yttre ni ska inte bara vara på klittan!!!!! Det gör en blöt som bara den och musen bara skriker efter mer när det blir retsamt när man är "runt omkring"
Citera
2013-03-22, 12:11
Medlem
Och en sak till! Ingen "lätt snigeltunga" fittan går inte sönder! Värsta som finns! Hoppas det hjälpte
Citera
2013-03-22, 13:30
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Nu ska jag åter igen lära dig något... Vi har något som heter blygdläppar. Finns både inre och yttre. På de yttre växer det hår. Har du slickat mus som du säger och den varit hårig så hade du vetat detta och du hade även vetat att det inte bara växer på venusberget. Slicka på de inre och yttre ni ska inte bara vara på klittan!!!!! Det gör en blöt som bara den och musen bara skriker efter mer när det blir retsamt när man är "runt omkring"

För det första så är det ju individuellt hur man vill bli slickad.
Men nej, det är klart att man oftast inte enbart är runt klitoris.

Jag sa att det är mest hår på venusberget, inte att det bara var hår på venusberget. Det är en enorm skillnad.
Citera
2013-03-22, 13:41
Medlem
Men du frågade ju! Och självklart är det individuellt, men jag som tjej vet väl mer än du då jag blivit slickad själv och mina tjejkompisar säger liknande eller tycker samma. Orkar inte med dig mer, gå och få dig ett ligg. Ett hårigt sådant.
Citera
2013-03-22, 13:46
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Men du frågade ju! Och självklart är det individuellt, men jag som tjej vet väl mer än du då jag blivit slickad själv och mina tjejkompisar säger liknande eller tycker samma. Orkar inte med dig mer, gå och få dig ett ligg. Ett hårigt sådant.

Varför så aggressiv?

Det enda jag ville säga är att man inte får en massa hår i munnen när man slickar en orakad fitta.

Ett par hårstrån kan hända ibland. Men det är ju knappast någon stor grej.
Citera
2013-03-22, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Varför så aggressiv?

Det enda jag ville säga är att man inte får en massa hår i munnen när man slickar en orakad fitta.

ge upp eller ta dina funderingar i sex och samlevnadstråden.
Citera
2013-03-22, 14:02
Medlem
Jag själv tycker när jag slickar pung tex vill inte slicka på hår och få mer hår än kula i munnen. Så jo rakat, hår förstör både smak och upplevelse. För mig är det big deal, vill inte ner och slicka en troll pung
Citera
2013-03-22, 14:08
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare

Håller med.
Citera
2013-03-22, 14:16
Medlem
DenLedes avatar
Citat:
Dina tjejkompisar!!!

Självklart är det individuellt hur man vill bli slickad. För att du knappt har någon känsel i din klitoris betyder inte att andra tjejer känner likadant.

Men kör du på med din peddorakning. Verkar ju finnas killar som gillar svampinfekterade kala könsorgan på tjejer.
Stoppa gärna in en napp i käften också för att förhöja upplevelsen för din Anders Eklund-typ av kille.
Senast redigerad av DenLede 2013-03-22 kl. 14:26.
Citera
2013-03-22, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Dina tjejkompisar!!!

Självklart är det individuellt hur man vill bli slickad. För att du knappt har någon känsel i din klitoris betyder inte att alla tjejer har det.

Men kör du på med din peddorakning. Verkar ju finnas killar som gillar svampinfekterade kala könsorgan på tjejer.
Stoppa gärna in en napp i käften också för att förhöja upplevelsen för din Anders Eklund-typ av killar.
nu ska du inte berätta om alla dina sexfantasier på en och samma gång...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in