2012-12-31, 01:24
Medlem
Miiiiias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetsominte
Ja det är hemskt min är inte mogen än så jag måste käka pencillin.
Jag tänker ansa men aldrig slätraka, då får killarna skita i att ha sex med mig. Men jag tänker inte riskera min hälsa på grund av det.

Det låter sunt! Jag rakar mig inte heller, ansar bara. Epilerar benen och får en del irriterade hårsäckar, men det gör inte så mycket. Jag har varit singel och utan sex sedan två år tillbaka så jag gör det helt för min egen skull, för att det inte ska klia
Citera
2012-12-31, 01:25
Medlem
Rifter666s avatar
För att håriga kvinnor är bland det äckligaste som finns. Jag vill känna attraktion till kvinnor men är det hårigt dör det. Osmakligt helt enkelt.
Citera
2012-12-31, 01:27
Medlem
Scubbles avatar
Ni får göra precis som ni vill med ert utseende och jag ställer precis de krav jag vill.
Citera
2012-12-31, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LYrexo
För att ingen man vill knulla en apa.

Men alla kvinnor vill knulla en apa?
För det är mer apigt av en kvinna att inte raka sig än för en man att inte raka sig?
Och känner du ett behov av att vilja knulla ALLA kvinnor?
Citera
2012-12-31, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jannesvanslos
Därför att det inte är snyggt med tjejer som har håriga t.ex. ben.

Fast gör det så mycket då, om du inte tycker alla kvinnor är snygga. Det räcker väll att du tycker dom du ligger med är snygga?
Sen har kvinnor inte börjat raka sig förens på 1900 talet så som alla förstår är det skapat av samhället att tycka rakade ben är snyggt, hade man sätt mer orakade ben hade även det blivit attraktivt.
Citera
2012-12-31, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putsch
Håriga, taggiga ben är kanske inte så sexigt.
I övrigt kan man väl ansa lite bara.

Måste kvinnor vara sexiga?
Citera
2012-12-31, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narx
Är det nu man ska tycka synd om det kvinnliga könet?

Vi lever i ett patriarkat med en könsmaktordning som gynnar männen.
Tyck synd om vem du vill.
Citera
2012-12-31, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetsominte
Jag har alltid rakat mig (är tjej) och varit nojig att killen ska äcklas av mig om jag har ens stubb. Jag har tackat nej till sex pga av det.

I veckan fick jag en jävulsk hårinflammation som blev en infektion. Alltså en böld
Smärtan och obehaget av dethär vill jag aldrig uppleva igen.
Så nu har jag förklarat för pojkvännen att jag kommer sluta raka mig. Jag tycker det är förjävligt att man ska riskera att få bölder som kan faktiskt bli så pass farligt att man får blodförgiftning.

Det är sjukt att något som nästan alla kvinnor gör ska vara ohälsosamt. Bra att du slutade!
Citera
2012-12-31, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polyklorfenol
Vill bara säga att det finns kvinnor som tycker om att raka sig, för att de själva tycker att det är snyggare. Jag hatar det inte. Jag bara ratar tjejer som inte rakar sig. Inte svårare än så.

Min tjej hatar feminister, som vill tvinga alla att hata män.
Min tjej är sexig som person, fast kroppen är också fantastisk.
Jag kommenterar inte feta brudar så att de hör det. Jag mår illa utanför deras synfält.
Jag berömmer aldrig kändisar eller politiker, oavsett utseende eller kön.

Jag rakar mig också, för att jag trivs bättre utan hår på kroppen. Kvarleva sedan kroppsbyggartiden.

Den stora frågan är: När ska feminister se individer istället för kön?

Femenister jobbar just för att se individer istället för kön.
Att tycka saker som rakade ben är fint är en social konstruktion.
Citera
2012-12-31, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMajoritySays
Flesta männen rakar sig varje dag. Många av dom för kvinnors skull

Nja kanske inte att de flesta män rakar sig varje dag, men självklart rakar män också. Dock inte i alls lika stor utsträckning som kvinnor.
Citera
2012-12-31, 01:37
Medlem
narlysimpeltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av summertimesadness
Vi lever i ett patriarkat med en könsmaktordning som gynnar männen.
Tyck synd om vem du vill.

Varför tvingar du unga män att ta anabola steroider? sluta upp med det
Citera
2012-12-31, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sjukesvensken
Hejsan!

Är trött på alla kvinnor som försöker få dem själv framför som offer..

Vi tvingar inte er att hålla på att raka er eller något, men om ni vill träffa en snygg och attraktiv man, så får ni ju vara attraktiva tillbaka.

Vill ni att vi men ska sluta träna? Eller vill ni att alla ska gå runt super feta? Tror du hade klagar på oss män i såfall.. så håll käft

Fast, om män vill ha en smal och rakad tjej och tjejer vill ha en vältränad kille så går det ju inte ihop. Då ska ju hon dessutom vilja ha en vältränad OCH rakad man, så det där argumentet håller ju inte.

Vi lever i ett patriarkat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in