Tycker det är riktigt roligt hur en diskussion om hår kan bli en av samhällets största och mest hetlevrade.
Det är lite fånigt när ni killar svarar att "ingen tvingar er ju" men i samma veva säger "men
jag tycker att det är extremt oattraktivt".
Kan ha någon koppling där, just sayin'.
Jag tycker också att det kan vara snyggt med lena ben, men jag avskyr stubb något så oändligt mycket. Så jag har majoriteten av tiden håriga ben. Men mitt fjun är i alla fall rätt så ljust, och skaffar jag lite hudfärg på det så tycker jag inte att det är fult på något sätt. Om någon skulle dissa mig för att jag inte rakat benen så hade jag bara garvat och varit glad att deras idioti visat sig tidigt. Jag rakar bara benen för min egen skull, om resten av den kvinnliga befolkningen hade gjort det med så hade det inte varit något problem.
Avstår ni killar seriöst från en tjej om hon inte rakat benen? Säg att det börjar hetta till med någon ni tycker är snygg, rolig och smart - och sedan märker ni att hon har håriga ben. Slutar ni mysa då?
Snälla svara.
Citat:
Ursprungligen postat av
Panspectralist
Alla börjar knulla analt i porrfilmer på 90-talet - vips stiger samma beteende i allas sovrum ett par år senare
Lite off topic men vill bara rätta dig att analsex är inte något som porr hittade på, det var populärt både bland bögar och som preventivmedel för en jäkla massa år sen. Alltså, flera tusen år sedan.