Citat:
Ursprungligen postat av
rund
Ska man satsa på någon särskild tank i början samt när man köper nya, eller är det mer av en smaksak?
håll dig ifrån franska och kinesiska... Jag skulle föreslå att hålla sig ifrån engelska oxå. Som vi sa till sjöss.. allt som är grått, fult och inte fungerar är engelskt.
kör RU, USA eller Tyskland i början.. de känns mest användarvänliga och repsentativa utan konstigheter.. imho.
jag har några low tiers kvar som JAG tycker är roliga:
t-60, pkfw 3c, pkfw 3a, Cruiser mk III, Marder II och Medium II (heter den så?) så det är mina tips.. klarar jag av dem klarar vem som helst av dem
extremfallen i dessa är closecombat pkfw 3c med en liten jävla gatling-gun för närstid, sen åt andra hållet mardern som är långsam men träffsäker och skjuter hårt. I mitten ligger pkfw 3a som är liten och hård som ett ekollon och skjuter bra.... känns mest som en stridsvagn ska kännas i mina ögon.. tål lite stryk och kan dela ut stryk samt förflytta sig utan att överdriva någon egenskap på bekostnad av någon annan.
t-28 på tier 4 rekomenderar jag starkt.. mycket kul prickskytte med den

då har du gått det rysska trädet. och siktar på KV-1 som är en fantastisk liten skapelse, och efter den kommer min favorit of them all.. kv-3.