2012-04-29, 23:47
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Ja men, han körde ju tier 5? Är det inte så att vi diskuterar tier 5? Att få 1500 xp i högtier ser jag inte som något väldigt konstigt, men knappast något som sker allt för ofta i rad.
du ord dyslexi?
annars.får.jag inte ihop det du skrev, teir 5 är varken låg eller hög teir den ligger ju i mitten
Citera
2012-04-30, 02:20
Moderator
Arne.Ankas avatar
Tech tree och lite till
http://www.wotdb.info/
Citera
2012-04-30, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
jag ljuger inte din idiot till en hora.

kör utan prem nu och får över 1000 exp hela tiden(utan first win) när man vinner...och då har man inte alltid döda 5+
kills har inget med saken att göra... har du tagit all hp från de döda får du mycket xp. men att bara döda ger inte mer exp än motsvarande hp du tog med ditt dödande skott.

skjuter man mycket och faktiskt träffar tjänar man bra... dvs campa och hålla sig undan lönar sig sällan.
Citera
2012-04-30, 07:16
Medlem
DearLeaders avatar
Va faaan... Är WoT servern nere? Blir utkastad direkt. Har ni andra anslutningssvårigheter?
Citera
2012-04-30, 09:13
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DearLeader
Va faaan... Är WoT servern nere? Blir utkastad direkt. Har ni andra anslutningssvårigheter?

Nä tror jag inte dom ska vara.
Citera
2012-04-30, 13:18
Medlem
searchfunctions avatar
Nu är de uppe i alla fall.

Tror ni de kommer ha extrapris på T25/2 snart?
Citera
2012-04-30, 14:11
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
du ord dyslexi?
annars.får.jag inte ihop det du skrev, teir 5 är varken låg eller hög teir den ligger ju i mitten

Är du säker på att det är jag som är dyslektiker?

Hur som Arne körde tier 5, du tyckte hans XP var låg och kontrade med att man i regel får minst 1500 xp som utan premium eller dubbel.
Citat:
dödar jag fem tanks får man ju ca 1500 exp utan first win och premium

Att få 1500 xp utan prem för 5~ kills(låt säga mycket skada) är inget som sker ofta i tier 5, det sker fan i mig jävligt sällan. 2250 xp med premium i tier 5 kräver en jävligt bra runda även om det såklart går att få bättre så är det knappast lätt att få över 2000 xp på en vinst i tier 5. Ska jag vara helt ärlig är det inte precis så att det sker varje runda i högtier heller.
Citera
2012-04-30, 14:24
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Hur som Arne körde tier 5, du tyckte hans XP var låg och kontrade med att man i regel får minst 1500 xp som utan premium eller dubbel.
Att få 1500 xp utan prem för 5~ kills(låt säga mycket skada) är inget som sker ofta i tier 5, det sker fan i mig jävligt sällan. 2250 xp med premium i tier 5 kräver en jävligt bra runda även om det såklart går att få bättre så är det knappast lätt att få över 2000 xp på en vinst i tier 5. Ska jag vara helt ärlig är det inte precis så att det sker varje runda i högtier heller.

Min bästa match (än så länge) i Tier5 (Chaffee) gav mig 1500 xp (non-premium), och då plockade jag två tier 8, och skadade 5 andra tanks (varav ca 75% på en E-75). Det gav iaf mig Ace Tanker, dvs högsta 1% xpn för den tanken.

Rätt rolig match för övrigt, Prokhorovka med en Chaffee är riktigt kul, genom att köra längs kullkanten i mitten av banan kan man övervaka hela centrala kartan mha Chaffens view range samtidigt som man är rätt säker från skott. I slutändan var det en E-75 (100%) och Obj. 704 kvar i vänstra hörnet, så jag körde dit, spottade tanksen för min lagkamrater. Obj704 dog direkt, medan E-75an klarade sig och började skjuta tillbaka mot min lagkamrater. Jag parkerade bakom E-75an och började pumpa skott i tornluckan. Han reagerade inte förrän han var nere på 25%, då han bestämde sig för att skjuta mig och istället blev plockad av min lagkamrater.
Citera
2012-04-30, 14:57
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Är du säker på att det är jag som är dyslektiker?

exakt, därför jag jämnförde men en annan tier 5 runda ju, men du snackade ju om : "han körde teir 5, är det inte teir 5 vi pratar om" typ

skillnaden är kanske att KV tar ALL hp på ett skott och inte snor någon kill från någon annan utan man utplånar all hp själv
Citera
2012-04-30, 15:54
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Min bästa match (än så länge) i Tier5 (Chaffee) gav mig 1500 xp (non-premium), och då plockade jag två tier 8, och skadade 5 andra tanks (varav ca 75% på en E-75). Det gav iaf mig Ace Tanker, dvs högsta 1% xpn för den tanken.
Jämföra tier5 scout med tier5 td blir fel, scout har mycket högre potential för en bra match och rankas även mycket högre vilket ger bonus.
Citera
2012-05-01, 02:05
Medlem
Freshprinces avatar
Eller så lirar man pz4 och drar hem storkovan. som en kung. utan hatt. eller med en liten hatt som innebär fyllla och mayhem. haha
hopppas ni andra drar hem feeeeta jävla bonusar på era tanks!!

ARNE du är kung, dvs massa medals! Om du drar hem achci med tyska tanks!

brb för full för FL! feklryssar/ dont give a fuck, skill eller dra
Citera
2012-05-01, 02:41
Medlem
is-4 inköpt!
Turret nr 2 framforskad.
12 k exp till s-70n!
Nu får 7.3 komma snart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto