2013-09-03, 20:04
Bannlyst
Guidetti borta i ytterligare sex veckor. http://www.fotbollskanalen.se/england/guidettis-comeback-drojer-inte-tillbaka-forran-om-sex-veckor/

Hur länge har han varit skadad nu? Åt den där kycklingen i maj 2012. Nu är det september 2013. Ett och ett halvt års frånvaro. Tvivlar på att han någonsin kommer upp i samma nivå som han höll i Feyenoord.
Citera
2013-09-03, 20:20
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Guidetti borta i ytterligare sex veckor. http://www.fotbollskanalen.se/england/guidettis-comeback-drojer-inte-tillbaka-forran-om-sex-veckor/

Hur länge har han varit skadad nu? Åt den där kycklingen i maj 2012. Nu är det september 2013. Ett och ett halvt års frånvaro. Tvivlar på att han någonsin kommer upp i samma nivå som han höll i Feyenoord.

Fan vad konstig hela den där grejen är. Slår han upp skadan/får nya skador hela tiden eller? Kanske dags att ta en rejäl viloperiod och bara läka så han kan komma tillbaka någon jävla gång. Det här liknar bara en parodi.
Citera
2013-09-03, 20:29
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:

Citat:
säger en källa med inblick i Manchester City till fotbollskanalen.se.

Ja jag vet inte. Oavsett konstigt. Alltså hur länge är det realistiskt hålla på såhär som Guidetti gör nu? Om vi till exempel ponerar att detta harvande fortsätter till sommaren 2014. Vad händer då?

Jag tycker att Guidetti borde dra till Feyenoord och bearbeta sin skada där.
Citera
2013-09-03, 20:31
Medlem
Stratocaster68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Fan vad konstig hela den där grejen är. Slår han upp skadan/får nya skador hela tiden eller? Kanske dags att ta en rejäl viloperiod och bara läka så han kan komma tillbaka någon jävla gång. Det här liknar bara en parodi.

En flytt från City hade dessutom varit det rätta steget för hans karriär. Han är dum om han tror att han kommer få chansen på riktigt i den klubben.
Citera
2013-09-03, 20:46
Medlem
4522s avatar
Förstår inte att City vill ha kvar honom, försöker dom mörka något eller. Foliehatt på!

Citera
2013-09-03, 21:45
Medlem
Kan inget annat än att stämma in i klagoropen. I min värld förknippas Guidettis karriär allt mer ihop med ord som tragik och misär än framgångssaga. Jag blir på riktigt lite dyster när jag tänker på vart grabben skulle kunna stå idag om det inte var för alla sjukdomar/skador.

Ännu tråkigare är det att Guidetti valt att stanna i City. Även om City står han varmt om hjärtat och att dom har resurser för att optimera hans rehab så lär han sent - för att inte säga aldrig - bli en nyckelspelare i denna klubb. Synd bara att hans ego aldrig lär acceptera det faktum att han har långt kvar tills han håller nivån för att platsa i en Champions League klubb.

Citera
2013-09-03, 21:56
Medlem
Jag vet att han var/är en viljestark och ambitiös kille från tidigare reportage, men när det rapporterades om hans förnyade kontrakt med City så fick jag känslan av att han var rätt nöjd med att sitta på bänken och lyfta en relativt saftig lön. Förhoppningsvis är jag fel ute.
Citera
2013-09-04, 00:06
Bannlyst
Citat:

Fyfan... hela tiden skjuter dom upp hans comeback.. om 6 veckor dröjjer det väl 2 månader till. Han bara lever livet där borta.. tjänar massa pengar utan att spela.. pinsamt
Citera
2013-09-04, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meelim
Jag vet att han var/är en viljestark och ambitiös kille från tidigare reportage, men när det rapporterades om hans förnyade kontrakt med City så fick jag känslan av att han var rätt nöjd med att sitta på bänken och lyfta en relativt saftig lön. Förhoppningsvis är jag fel ute.

Väldigt svårt att tro att man kan vara nöjd med det om det finns chans att man kan vara en iaf mindre stjärna.
Citera
2013-09-04, 00:41
Medlem
JayGatsbys avatar
Känns hopplöst. När Zlatte går i pension efter Brasilien så kommer vi vara utan storstjärna ett bra tag.

Guidetti borde bli TV-kommentator eller något.
Citera
2013-09-04, 00:52
Medlem
zundells avatar
Hur lång avstängning är det på doping? 2 år?
Citera
2013-09-04, 01:21
Medlem
Steff83s avatar
Något annat som känns märkligt är varför ingen i media granskar eller fördjupar sig kring honom...Det är ju den Stockholms-baserade medians gunstling.

Jag fattar inte alls vad som är så speciellt med honom..Finns ju många här på FB inte heller tål när man ska säga något kritiskt om honom.

Nej..Han är ingen unik talang på något sätt. Säger inte att han är dålig..men folk har tidigare skrikit sig hesa och jämfört honom med Zlatan..osv.
Senast redigerad av Steff83 2013-09-04 kl. 01:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in