2013-09-03, 15:23
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyalWithCheese
Mother of god... Fuck skolan jag köper ett tält och åker till webbhallen redan imorgon!
Haha skön! Förstår verkligen känslan. Känns som att folk ifrån alla världens länder kommer att tälta natten till releasen.

Det första man skall göra är väl att hitta "muskel-bil", sätta in bättre motor och ligga i 200 blås medans man gör en drift.
2013-09-03, 16:37
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Bland annat denna http://media.gtanet.com/gallery/gta-5-screenshots/fullsize/image_308149_fit_940.jpg. Längtar tills man äger ett liknande garage att fylla på med egenstylade bilar och mc's.

Citat:
Ursprungligen postat av Mcdahlen
Jo, jag har själv den modden på mitt GTA IV så jag vet mycket väl vad jag pratar om
Snackar du bara skit eller gillar du också att äta det?

Bilhallen ovan i hans inlägg kan man se i den officiella multiplayer-videon för GTA V som släpptes för mindre än en månad sedan: http://youtu.be/olEGtoYs_8A?t=1m49s
2013-09-03, 16:57
Medlem
Shit vad alla verkar vara överhypade av detta, var det när 4an kom och blev lite smått besviken måste jag säga. Hoppas 5'an är bättre.

En grej som jag funderar över är hurvida ps3'an kommer kunna stå pall, man vill ju inte att det ska vara som en spökstad när man kör omkring. Känns lite grann som att den inte ens klarar av gta4 riktigt ibland?
2013-09-03, 17:06
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facemash
En grej som jag funderar över är hurvida ps3'an kommer kunna stå pall, man vill ju inte att det ska vara som en spökstad när man kör omkring. Känns lite grann som att den inte ens klarar av gta4 riktigt ibland?
När IV släpptes hade PS3 funnits i knappt 2 år. Nu har det gått 7 år sedan PS3 släpptes och R* gick själva ut och sa i början av detta året att en av anledningarna till att dom väljer att släppa spelet till denna generation(förutom den stora marknaden av antalet som äger PS3 och 360) är att dom lärt sig mycket bättre hur ett spel ska optimeras till dessa konsoler. Jag oroar mig inte ett dugg!
2013-09-03, 17:29
Medlem
beerklunkers avatar
Jag är lite tveksam till detta att folk skriver att hela kartan kommer att vara fullt öppen från början.
Visst, det är väl härligt och mer realistiskt på ett sätt men samtidigt så var det ju en av drivkrafterna att fortsätta på GTA4, att längta till nya områden och hur spännande man tyckte att det var när man hade anlänt till en ny stad.
2013-09-03, 17:33
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Jag är lite tveksam till detta att folk skriver att hela kartan kommer att vara fullt öppen från början.
Visst, det är väl härligt och mer realistiskt på ett sätt men samtidigt så var det ju en av drivkrafterna att fortsätta på GTA4, att längta till nya områden och hur spännande man tyckte att det var när man hade anlänt till en ny stad.
Jag tror drivkrafterna kommer vara att tjäna pengar i detta spelet
2013-09-03, 17:38
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Jag tror drivkrafterna kommer vara att tjäna pengar i detta spelet
Låter ju inte direkt särskilt kul att drivkrafterna främst skulle vara en siffra i ena hörnet.
Vem fan brydde sig igentligen om pengarna i gta4 och san andreas
2013-09-03, 17:41
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Låter ju inte direkt särskilt kul att drivkrafterna främst skulle vara en siffra i ena hörnet.
Vem fan brydde sig igentligen om pengarna i gta4 och san andreas
Men jag tror att man kommer ha mer användning av pengarna denna gången och kunna göra roliga grejer för dom, därför pengarna kommer vara drivkraften
2013-09-03, 17:58
Medlem
Korneliuss avatar
Nu med två veckor kvar så är jag fortfarande kluven: ska jag förbeställa eller kommer det finnas kopior kvar i affärerna? Gamestop exempelvis borde väl köpa in många kopior så det inte tar slut på releasedagen?

Och om man nu ska förbeställa spelet vart ifrån kan man vara säker på att det ligger i brevlådan när man kommer hem på kvällen den 17:e?
2013-09-03, 18:03
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kornelius
Nu med två veckor kvar så är jag fortfarande kluven: ska jag förbeställa eller kommer det finnas kopior kvar i affärerna? Gamestop exempelvis borde väl köpa in många kopior så det inte tar slut på releasedagen?

Och om man nu ska förbeställa spelet vart ifrån kan man vara säker på att det ligger i brevlådan när man kommer hem på kvällen den 17:e?

Mitt val föll på SIBA av någon anledning. Och jag tror alla större företag skickar spelet dagen innan relase. Om det är något du ska oroa dig för så är det ju att Posten gör fel. Men det kan du aldrig gardera dig mot.
2013-09-03, 18:13
Medlem
Autoziones avatar
Ny preview från IGN med en del skön information: http://www.ign.com/articles/2013/09/03/world-first-hands-on-with-grand-theft-auto-v
2013-09-03, 18:22
Medlem
yedis avatar
Är sjukligt taggad nu! Ingen som tycker att flygplanen ser ut att flyga väldigt långsamt? Speciellt stridsplanet ser ut att åka i ca 150km/h ( ) på trailerna vi sett.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in