Men kan de andra karaktärerna öva upp sig så dom får samma specialiteter som Michael?
Inte vad jag har läst. Alla de tre olika karaktärer har alltså en egen unik "special". Men du kommer att ha möjlighet att utveckla karaktärerna i andra färdigheter.
Senast redigerad av ccoonnyy 2013-09-14 kl. 05:12.
Angående storleken på kartan, förstår inte hur ni de allra flesta som klagar på kartans storlek har missuppfattat en stor grej.
Rockstars har gått med att kartans storlek är större än GTA IV, RDR och San Andreas tillsammans. Men i meningen efter det så säger dom att det gäller när man räknar med "undervattensvärlden" och alla hus och andra byggnader man kan GÅ IN I!
Börjar det klarna för er nu?
Dom har aldrig påstått att kartans area är större än de 3 spelens area tilsammans.
Tycker det är roligare att köra undan polisen i det här spelet än i de tidigare, när man kan gömma sig osv. fungerar bra.
Hittade en jerry kanna (bensindunk i plåt) vid en bensinmack, hällde ut bensin över en bil och gick bort medan jag hällde så det blev en lång "pöl/rand" med bensin, sköt sedan ett skott i bensinen och elden spred sig till bilen.
Tycker det är roligare att köra undan polisen i det här spelet än i de tidigare, när man kan gömma sig osv. fungerar bra.
Hittade en jerry kanna (bensindunk i plåt) vid en bensinmack, hällde ut bensin över en bil och gick bort medan jag hällde så det blev en lång "pöl/rand" med bensin, sköt sedan ett skott i bensinen och elden spred sig till bilen.
Det är ju ioförsig en riktig cool grej att göra. Knacka
på hos någon jävla kärring med en bensindunk, säger att man ska vattna blommorna, men du vattnar hela lägenheten med bensin sen drar du ut, tänder på. Fan, helt sjukt egentligen, men ett spel är ett spel
Var under gårdagen jävligt kluven till om jag skulle kika på någon av alla live-streams som florerade.
Det slutade självklart med flera timmars tittande...
Med facit på hand så fick man självklart en del grejer spoilade men samtidigt så kändes spelet så pass omfattande att jag ändå är övertygad om att det finns massor att upptäcka själv.
Faktum är att peppen är större än någonsin just nu.
Har under morgonen tyvärr inte hittat någon stream som fungerar. Känner ni till någon?
Var under gårdagen jävligt kluven till om jag skulle kika på någon av alla live-streams som florerade.
Det slutade självklart med flera timmars tittande...
Med facit på hand så fick man självklart en del grejer spoilade men samtidigt så kändes spelet så pass omfattande att jag ändå är övertygad om att det finns massor att upptäcka själv.
Faktum är att peppen är större än någonsin just nu.
Har under morgonen tyvärr inte hittat någon stream som fungerar. Känner ni till någon?
En fråga.. Jag hörde här att man kan se flera mil framåt, förutom dimma på längre håll. Kan man se fotgängare på flera mil också? Tänkte som med sniper. Knäppa en snubbe i skallen på en mils avstånd.
Men kan de andra karaktärerna öva upp sig så dom får samma specialiteter som Michael?
Citat:
Ursprungligen postat av ccoonnyy
Inte vad jag har läst. Alla de tre olika karaktärer har alltså en egen unik "special". Men du kommer att ha möjlighet att utveckla karaktärerna i andra färdigheter.
Det är så att de kommer som sagt alla ha en unik funktion där de kan snabba ned tiden och göra större skada. Men Trevor kommer alltid vara bäst på att flyga, Michael bäst på att skjuta och Franklin kommer alltid vara bäst på att köra bil. Det spelar ingen roll ifall man har högsta "stats".