2013-09-10, 07:36
Medlem
deathofyous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Rättelse: Tror inte jag vågar/behöver spela något efter detta spel. Finns inget som kommer slå detta
Nja, GTA VI kommer troligtvis om tre till åtta år, och då fan! Nah, V och DLC kommer nog vara det sista. Hoppas inte det då gta har vart bättre än alla kopior och FPS spel. Nåjavänta och se.
2013-09-10, 07:45
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathofyou
Nja, GTA VI kommer troligtvis om tre till åtta år, och då fan! Nah, V och DLC kommer nog vara det sista. Hoppas inte det då gta har vart bättre än alla kopior och FPS spel. Nåjavänta och se.

Jag har tänkt på det här, i Gta V så går dom ju verkligen all out, det verkar ju som att i princip allt finns med i det här och att man kan göra i princip allt haha

Hur ska dom kunna slå detta(?), framtidsspel med rymdskepp som man kan åka till månen med Gta style (Vad nu det betyder)?

Ska verkligen bli intressant och se om det faktiskt kommer ett till Gta efter detta
Senast redigerad av Reggaeman 2013-09-10 kl. 07:55.
2013-09-10, 08:14
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag har tänkt på det här, i Gta V så går dom ju verkligen all out, det verkar ju som att i princip allt finns med i det här och att man kan göra i princip allt haha

Hur ska dom kunna slå detta(?), framtidsspel med rymdskepp som man kan åka till månen med Gta style (Vad nu det betyder)?

Ska verkligen bli intressant och se om det faktiskt kommer ett till Gta efter detta

Jag har för mig att det i någon recenssion stod något om att i framtiden koppla ihop alla städer genom serien på något vis, om det var något R* sa eller om det var höga tankar från dom som gjorde recenssionen vet jag dock inte.

Sen tror jag iom att det förväntas dra i en miljard dollars så kan inte R* låta bli att göra fler spel...
2013-09-10, 08:20
Medlem
Ratis avatar
Kommer ALLA som förbokat att få tillgång till Atomic Blimp? Även om man bokat för flera månader sedan?
2013-09-10, 08:42
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Jag har för mig att det i någon recenssion stod något om att i framtiden koppla ihop alla städer genom serien på något vis, om det var något R* sa eller om det var höga tankar från dom som gjorde recenssionen vet jag dock inte.

Sen tror jag iom att det förväntas dra i en miljard dollars så kan inte R* låta bli att göra fler spel...
De kanske lägger in GTA IV kartan så att man kan ta flyg mellan Los Santos och Liberty City.
Hoppas Vice City kommer också isåfall, fast med bättre grafik...
2013-09-10, 08:56
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Kommer ALLA som förbokat att få tillgång till Atomic Blimp? Även om man bokat för flera månader sedan?

Alla som förbokar innan release oavsett tid får tillgång till blimpen. Sen kommer troligtvis alla företag erbjuda den lösningen i framtiden ändå.. vill minnas att bf3 limited edition var tillgänglig ganska så länge efter release tex.
2013-09-10, 08:57
Medlem
LasPenguinoss avatar
Lite bilder på folk: http://imgur.com/a/ncGqd
2013-09-10, 09:04
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Rättelse: Tror inte jag vågar/behöver spela något efter detta spel. Finns inget som kommer slå detta

Undrar hur många gånger jag har hört eller sagt det här själv sedan jag skaffade mitt första TV-spel 1978
2013-09-10, 09:14
Medlem
Vryzass avatar
De som oroar sig för flopp eller överhypat har uppenbarligen dålig koll på Rockstar och vad de levererar.
Finns inget annat spelföretag som skjuter upp en massivt emotsedd release med ett halvår för finslipning.

Har aldrig blivit besviken av de Rockstar-spel jag köpt, och har svårt att se den dagen jag blir det. Det här blir maffigt och timingen kunde inte ha varit bättre, nu kan jag gott vänta ut PS4 med 1-2 år och slippa barnsjukdomar och förstamodeller.
2013-09-10, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Undrar hur många gånger jag har hört eller sagt det här själv sedan jag skaffade mitt första TV-spel 1978
Oja så många gånger man sagt och trott att det ena spelet skulle vara så mycket bättre än det andra.
Man får någon slags övertro på spel innan dem har släppts och att dem på något sätt skall bli lösningen på livets stora gåta.

Var väldigt väldigt hypad över gta 4 kan jag säga och jag kan säga att jag blev ganska besviken för allt som kändes så "rätt" med gta 3 fanns inte där.

Jag tror att alla som håller på att hypa byxorna av sig kommer att bli ganska besvikna för dem har fått en bild av hur underbart spelet är innan dem ens har spelat det. Återigen det är bara ett spel, kan slå vad om att det kommer hamna på hyllan efter ett litet tag precis som alla andra spel och världen kan fortsätta i vanlig ordning.
2013-09-10, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
De som oroar sig för flopp eller överhypat har uppenbarligen dålig koll på Rockstar och vad de levererar.
Finns inget annat spelföretag som skjuter upp en massivt emotsedd release med ett halvår för finslipning.
Blizzard Host* host*.
De är bara en i mängden...
2013-09-10, 09:54
Medlem
Autoziones avatar
Ännu ett nytt screenshot: http://www.grandtheftauto5.fr/images/screenshot-exclusif-gta-5.jpg

Härligt att man kan sätta på flames, i metall dessutom, kompressor, stänkskydd och kromad spoiler. Kommer nog spendera första dagarna bara på att köpa/stjäla en massa bilar, modda dem och ställa in dem i mitt C.E garage

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in