2013-09-02, 03:50
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khr1s
Pyrazolam äter man inte för att få ett rus! Fungerar den inte så är du inte (sjuk) ångest, socialfobi osv!

Pyrazolam fungerar utmärkt mot ångest och social fobi, 2 mg är excell[/url]

Ni snabbar bara på klassningen, pga erat monster ätande, någon kommer att hamna på sjukhus snart!

Vi som behöver den, tycker den fungerar utmärkt!!

Bara en tanke

Mvh
Khr1s
Eller ge bort dom till någon som har nytta av det.

Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
tetstat ett par dagar nu med oxascand 15 mg 6st och tycker 6st pyra är
bättre men som sagt röven är ju delad så det är så det är säkert folk som tycker annolunda
Som du skrev så är alla olika. På mig så hjälper Oxascand mycket bättre än Pyran.
Citera
2013-09-02, 11:35
Medlem
lowerCases avatar
Somsagt tidigare i tråden så är det VERKLGEN ingen flummar-benso. Den lugnar ner en lite men har inte så starka sedetiva effekter.

Försöker nu att käka 5-6st efter jobbet innan jag får nya sömnisar utrskrivet. Blir lite småmysig på dom så funderar nästan på att köpa på mig en kasse innan dom blir klassade
Citera
2013-09-02, 12:10
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Somsagt tidigare i tråden så är det VERKLGEN ingen flummar-benso. Den lugnar ner en lite men har inte så starka sedetiva effekter.

Försöker nu att käka 5-6st efter jobbet innan jag får nya sömnisar utrskrivet. Blir lite småmysig på dom så funderar nästan på att köpa på mig en kasse innan dom blir klassade
Helt sant. Fungerar också till sömnen tycker jag. Har 200 mg Seroquel till natten men ibland somnar jag inte på det, så jag har tagit några Pyrazolam till det och somnat (och sovit bättre än annars).
Citera
2013-09-02, 12:13
Medlem
Intog för 3 timmar sedan 3st pyra, efter ca 20 min blev jag enormt yr i huvudet. Jag behövde dom inför ett möte för att dämpa min ångest då jag blir okontrollerbar pga nervositet. Ångesten försvann nästintill helt vilket var en enorm befrielse. Dock är det inte värt det pga att jag kan nu 3 timmar efteråt fortfarande knappt kan stå upp kan tilläggas att jag ej tagit benzos tidigare och är kanske därför extra känslig. Vågar ja göra ett nytt försök i morgon eftermiddag då jag har ett nytt viktigt möte men endast ta 1st pyra kanske? Någon med erfarenhet av det här? Tar även finasteride dagligen mot håravfall vilket kan orsaka krockar. Jag har nämligen upplevt liknande symptom med andra mediciner i kombination med finasteride.
Citera
2013-09-02, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khr1s
Pyrazolam äter man inte för att få ett rus! Fungerar den inte så är du inte (sjuk) ångest, socialfobi osv!

Pyrazolam fungerar utmärkt mot ångest och social fobi, 2 mg är excellente

Fungerar dessa ej på er även om ni tryckt i er 50 st.. Släng resterande och leta efter annat ni kan berusa er med!

Ni snabbar bara på klassningen, pga erat monster ätande, någon kommer att hamna på sjukhus snart!

Vi som behöver den, tycker den fungerar utmärkt!!

Bara en tanke

Mvh
Khr1s

Väl skrivet. Detta är ingen RC-Benso att flumma på. Javisst går det men det är inte speciellt kostnadseffektivt. Dock är den OTROLIGT bra för att ta bort/lindra ångest.
Citera
2013-09-02, 15:05
Medlem
Update; nu 6 timmar efter dos börjar yrseln lugna ner sig. Anti anxiety effekten ligger kvar dock, inte lika stark som tidigare dock, men helt ok. Hoppas verkligen yrseln försvinner vid lägre dos då detta är verkligen vad ja behöver vid behov 2-3ggr vecka
Citera
2013-09-02, 15:46
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Hur länge sitter effekten i?
Citera
2013-09-02, 16:09
Medlem
getbusys avatar
Kort och konsist ;Syns Pyra i pisset?
Citera
2013-09-02, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Kort och konsist ;Syns Pyra i pisset?
Ja.

Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Hur länge sitter effekten i?

Enligt mig så sitter är du ångestfri i ca 4 timmar på 2,3,4 mg(minns inte exakt mg) Halveringstid är 17 timmar enligt asken
Citera
2013-09-02, 17:06
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddah.Junior
Enligt mig så sitter är du ångestfri i ca 4 timmar på 2,3,4 mg(minns inte exakt mg) Halveringstid är 17 timmar enligt asken
Håller med, man är ångestfri/lugn vid social fobi i cirka 3-4 timmar, lite beroende på dos.
Citera
2013-09-02, 18:10
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Håller med, man är ångestfri/lugn vid social fobi i cirka 3-4 timmar, lite beroende på dos.
Okej, tack för svar. Jag intog 2mg för 2 timmar sedan. Känner mig lugn och lite trött just nu.
Ska testa imorgon när jag jobbar. Men tänker köra på 1mg och eventuellt fylla på med 1mg vid lunch.
Citera
2013-09-02, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Okej, tack för svar. Jag intog 2mg för 2 timmar sedan. Känner mig lugn och lite trött just nu.
Ska testa imorgon när jag jobbar. Men tänker köra på 1mg och eventuellt fylla på med 1mg vid lunch.

Ganska lätt att man börjar "sluddra" när man pratar, tänk på det om du tar det på jobbet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in