2013-12-07, 09:34
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Dom är ganska bra mot ångesten iallafall Dock ingen flum benz tycker jag.
För och bli flöddrad på Pyra behöver man en jävla hög, tror inte det är så nyttigt faktiskt.
Ska jag mildra ångesten så är det Diazepam eller Flubrozepam som gäller för mig.

Längtar verkligen på dom "nya" lagliga benson som ska komma.
Citera
2013-12-07, 17:13
Medlem
Jag tog min första Pyra igår, men var så jävla nervös över att jag inte hade fått pyra och att det var något annat eller att bindemedlet skulle döda mig eller någonting att jag fick en panikattack UTAV dom, vilket känns lagom stabilt sådär.

Jag tyckte förövrigt att dom smakade gott, dom smakade nästan som ananas eller någonting? Körde under tungan alltså. Sen blev dom ju värre när man kom ner förbi yttre lagret, men...
Men upplevde mig lite mera chill förutom att jag trodde att jag skulle dö och därför fick mer ångest, men jag överlevde det iallafall. Tog bara en, kände nog nästintill inget men samtidigt så är det en liten dos.
Citera
2013-12-07, 17:23
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PostCollapse
Jag tog min första Pyra igår, men var så jävla nervös över att jag inte hade fått pyra och att det var något annat eller att bindemedlet skulle döda mig eller någonting att jag fick en panikattack UTAV dom, vilket känns lagom stabilt sådär.

Jag tyckte förövrigt att dom smakade gott, dom smakade nästan som ananas eller någonting? Körde under tungan alltså. Sen blev dom ju värre när man kom ner förbi yttre lagret, men...
Men upplevde mig lite mera chill förutom att jag trodde att jag skulle dö och därför fick mer ångest, men jag överlevde det iallafall. Tog bara en, kände nog nästintill inget men samtidigt så är det en liten dos.

Låter som det är nått fel på dig. Prata med en psykolog istället.
Citera
2013-12-08, 00:53
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Riktigt bra för sömn.
Fungerar när imovane slutar fungera.

Men jag får ont i knäna/fotlederna dagen efter, svårt att säga exakt hur det känns men det värker i lederna från knäna och ner i foten.
Fick det sist jag tog pyrazolam med men trodde det var en tillfällighet.

Vad kan det bero på?
Citera
2013-12-08, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Riktigt bra för sömn.
Fungerar när imovane slutar fungera.

Men jag får ont i knäna/fotlederna dagen efter, svårt att säga exakt hur det känns men det värker i lederna från knäna och ner i foten.
Fick det sist jag tog pyrazolam med men trodde det var en tillfällighet.

Vad kan det bero på?

Kanske är nånting du inte tål i pillret... Nåt bindemedel eller kanske den aktiva substansen?
Citera
2013-12-08, 11:17
Medlem
Fick hem ett 100pack pyra från CS igår. Dom kändes för mig helt verkningslösa trots ångest. Jag åt mer och mer ch väntade på ångestlindring men inget hände. Slutade med att jag stoppade i mig alla 100 st. Kunde inte ens somna efteråt och hade inte den där sköna "efterdagenflöddrad" känslan. Dålig batch?
Citera
2013-12-08, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benzoforskarn
Fick hem ett 100pack pyra från CS igår. Dom kändes för mig helt verkningslösa trots ångest. Jag åt mer och mer ch väntade på ångestlindring men inget hände. Slutade med att jag stoppade i mig alla 100 st. Kunde inte ens somna efteråt och hade inte den där sköna "efterdagenflöddrad" känslan. Dålig batch?

Jag har själv märkt att den batchen jag fick efter att dem hade slut och sen fick in nytt att dem är mindre potenta. För mig fungerar dem fortfarande men kanske behöver 2 gånger så många för samma effekt sen innan. Tabletterna är också smalare/tunnare än innan och smälter mycket fortare under tungan än innan också.
Citera
2013-12-08, 14:03
Medlem
ja pyra suger röv från CHS..usch o tvi
Citera
2013-12-08, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Låter som det är nått fel på dig. Prata med en psykolog istället.
Klart det är något fel på mig, annars skulle jag ju inte behöva benzo. Vill ju inte flöddra, ville ha ångestlindring för att jag mådde dåligt, men det jag är rädd för är mediciner, att det är något fel på min kropp, och allt sånt där helt enkelt. Går till en psykolog och går KBT redan.
Men får panikattacker och har GAD liksom och förut hade jag stesolid utskrivet som hjälpte men läkaren vill inte skriva ut det när jag inte pluggar längre.
Citera
2013-12-09, 07:30
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Klart det är något fel på mig, annars skulle jag ju inte behöva benzo. Vill ju inte flöddra, ville ha ångestlindring för att jag mådde dåligt, men det jag är rädd för är mediciner, att det är något fel på min kropp, och allt sånt där helt enkelt. Går till en psykolog och går KBT redan.
Men får panikattacker och har GAD liksom och förut hade jag stesolid utskrivet som hjälpte men läkaren vill inte skriva ut det när jag inte pluggar längre.

Prövat ssri/snri?
Citera
2013-12-09, 11:28
Medlem
Citat:

Provat Lyrica?
Citera
2013-12-09, 20:01
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Dom är ganska bra mot ångesten iallafall Dock ingen flum benz tycker jag.

Absolut, nu har jag tagit rätt stora doser men första gången på länge jag känner att jag inte behöver nåt alls en dag, sitter i ganska länge, men som sagt ätit för många också...

Helt onödigt som alltid att ta för mkt, har säkert tagit dubbelt så många helt i onödan, för passar mina dagliga rutiner bra, tror dock inte det är bra att äta det för länge, så blir nog byte och därmed koll på hur pass potenta och eller beroendeframkallande, i jämförelse med annan benso.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in