2012-11-30, 12:25
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Skit rc att flumma på menar ni?

Tycker den känns svag, 1mg tabletter hade varit bättre. men säger inte att den är värdelös.
Blir nog bra till alla stackars som bara får atarax eller lergigan av doktorn.
Citera
2012-11-30, 12:38
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Skit rc att flumma på menar ni?

Tycker den känns svag, 1mg tabletter hade varit bättre. men säger inte att den är värdelös.
Blir nog bra till alla stackars som bara får atarax eller lergigan av doktorn.

1? 10 mg skulle jag säga att dom minst borde va på. Jag åt ändå upp 250 st 0,5 mg's på ca 6 dagar. Och då hade jag inte ätit någon benz alls på närmare 2 veckor. Så skit är det!
Citera
2012-11-30, 13:07
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
1? 10 mg skulle jag säga att dom minst borde va på. Jag åt ändå upp 250 st 0,5 mg's på ca 6 dagar. Och då hade jag inte ätit någon benz alls på närmare 2 veckor. Så skit är det!

Kan det vara möjligt att du är imun kanske? Eller så var det fel på det du fick, dålig batch?
Har inte provat så mycket själv, men det verkar ju fungera för andra.
Citera
2012-11-30, 13:20
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip

Vissa benso fungerar väldigt dåligt för vissa vet jag.
Citera
2012-12-01, 18:15
Medlem
Nu har jag inte prövat att tokäta Pyra men för sömnen funkar de fint för mig att somna in på.
Theralen ett par timmar före, sedan 3-4 Pyra och därefter snark i brallan.
Skulle dock önska fler aktörer på marknaden, tycks vara torka vilket är konstigt då alla säljare av Etizar visste om att det skulle klassas, så jag förstår inte riktigt varför de inte har ett lager av Pyra att börja sälja av, direkt Etizklassningen skedde.
Citera
2012-12-01, 20:38
Etizopapayas avatar
Använder du varje kväll? Märker du av någon toleransutveckling?

Jag vet inte, men efter att ha googlat lite ser det ut som att det är torrt på pyrazolam i UK med, lär ha med det att göra.
Citera
2012-12-02, 09:11
Medlem
Är det klassat än?
Citera
2012-12-02, 09:52
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dola542
Är det klassat än?
Nej.
Citera
2012-12-02, 11:24
Medlem
Bonnatorps avatar
Gång på gång så funderar jag om hen som agerar första försöksobjekt för alla nya RC:s är ett sjujävla snille eller en komplett idiot.
Rysk roulette med goda vinstmöjligheter åtminstone
Citera
2012-12-02, 12:50
Medlem
KUSEs avatar
Bara namnet låter lite halvfarligt sådär. Ska bli intressant när rapporter börjar ramla in.
Citera
2012-12-02, 19:42
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Bara namnet låter lite halvfarligt sådär. Ska bli intressant när rapporter börjar ramla in.

Blir nog inte så mycket rapporter. Finns en sida i UK som har det i lager, o det bara mindskar för varje timme. Tror detta är en myt, pyrazolam existerar nog inte egentligen.
Citera
2012-12-02, 22:36
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Blir nog inte så mycket rapporter. Finns en sida i UK som har det i lager, o det bara mindskar för varje timme. Tror detta är en myt, pyrazolam existerar nog inte egentligen.

Gissar på att produktionen inte har kommit igång ordentligt ännu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in