2013-09-02, 22:15
Medlem
Skyggedanss avatar
Är dessa tabletter ojämnt dos fördelade? tog en halv tablett förut och kände bytte lite... tog en halva idag på tom mage och känner mig helt sänkt nu. Har 0 tolerans men kan knappt stå upp och sluddrar på talet som fan. Hur länge håller det i sig? En halv tablett alltså. Drack en 2.8a öl också. Känner mig helt slut nu. Skulle egentligen jobba lite men går inte för fem öre nu.
Citera
2013-09-03, 05:59
Medlem
Tar man cirka 2.5mg är det = 1mg xanor?
Citera
2013-09-03, 07:54
Medlem
Spliffmeisters avatar
Nån som har kolla på när pyra kommer att klassas? De ligger ju som under utredning nu..
Citera
2013-09-03, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Nån som har kolla på när pyra kommer att klassas? De ligger ju som under utredning nu..

Isåfall hyffsat snart allafall, bunkra upp!
Citera
2013-09-03, 11:02
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Jag har ett tips som kanske har nämnts tidigare i tråden:

Jag provade Pyrazolam för första gången igår. Jag ville använde dem för att somna (visste dock att de inte är optimala för det här syftet), började med att ta fyra stycken. Det gick inte alls att somna på. Jag tog två till. Fortfarande gick det inte att somna. Tog ytterligare två. Gick inte att somna. Ingen sederande eller hypnotisk effekt att tala om.

MEN! Så fick jag idén att röka cannabis. Jag tog fram min vaporizer (som det var endast ca 0.1 - 0.15 gram i, som jag dessutom hade vape:at i 12 minuter igår, så det var inte ens särskilt potent längre) och vape:ade på.

Nästan direkt så blev känslan av pyran helt annorlunda. Det började kännas som ett typiskt benso-rus. Min koordination blev rent åt helvete, jag kunde knappt stå up. Jag lade mig ner i sängen och somnade på 3-4 minuter.

Så, prova att kombinera med cannabis! Även i låga doser så verkar cannabis förstärka effekterna oavsett om man är ute efter ett rus eller vill använda dem medicinskt. I alla fall fungerade det för mig.
Citera
2013-09-03, 11:19
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister

Många tolkar den listan fel. Vissa substanser som är listade har varit under utredning i flera år. När framställan om klassificering är gjord, då är substansen klassad inom maximalt 90 dagar. Därav kommer Pyrazolam att hålla sig laglig ett par månader till, minst.
Senast redigerad av LightCloud 2013-09-03 kl. 11:22.
Citera
2013-09-03, 12:07
Medlem
Fishdickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Är dessa tabletter ojämnt dos fördelade? tog en halv tablett förut och kände bytte lite... tog en halva idag på tom mage och känner mig helt sänkt nu. Har 0 tolerans men kan knappt stå upp och sluddrar på talet som fan. Hur länge håller det i sig? En halv tablett alltså. Drack en 2.8a öl också. Känner mig helt slut nu. Skulle egentligen jobba lite men går inte för fem öre nu.

Detta hände även mig för ett par dagar sen.
Är själv en inbiten benzoanvändare sen 8 år tillbaka med hyfsad tolerans.
Hade ätit pyra ca 4-5 dagar, 3-4st om dagen och fick lagom ångestlindring samt bra sömn.

Dock vart jag TOKflöddrad iförrgår, sluddrade, kordinationen och balansen spökade lite med.
Jag som ätit benso så länge och kontrollerat, brukar aldrig bli flöddrig längre.

Funderade om mängden pyra ansamlades i kroppen under alla dagar.
Men svaret är nog som du säger ojämna tabletter, vi måste fått en varsin "sweet spot".

Fast då är ju dessa piller rätt så oberäkniliga tycker jag.
Citera
2013-09-03, 13:43
Medlem
deyys avatar
Jäklar vad fundersam jag blir när jag läser den här tråden.
Folk som säger att pyrazolam inte fungerar alls, till att den fungerar lika bra som alprazolam.
Jag ska främst använda den till framträdanden inför större grupper och har tidigare använt xanor,stesolid och etizolam.
Tyckte allting fungerade bra även om xanor och alprazolam fungerade bättre än stesolid.

Kommer jag bli missnöjd med pyrazolam? Jag är inte ute efter att flöddra utan för att bli av med ångesten vid framträdanden.
Jag brukar ta hyfsat stora mängder fastän jag inte har någon tolerans. Jag har endast Diclazepam och Pyrazolam och behöver verkligen någonting som fungerar.
Den största nackdelen med diazepam tidigare var att jag knappt kunde hålla ögonen öppna efter intag.
Får hoppas att fallet inte är så med denna substans.
Citera
2013-09-03, 13:58
Medlem
moffekoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Jäklar vad fundersam jag blir när jag läser den här tråden.
Folk som säger att pyrazolam inte fungerar alls, till att den fungerar lika bra som alprazolam.
Jag ska främst använda den till framträdanden inför större grupper och har tidigare använt xanor,stesolid och etizolam.
Tyckte allting fungerade bra även om xanor och alprazolam fungerade bättre än stesolid.

Kommer jag bli missnöjd med pyrazolam? Jag är inte ute efter att flöddra utan för att bli av med ångesten vid framträdanden.
Jag brukar ta hyfsat stora mängder fastän jag inte har någon tolerans. Jag har endast Diclazepam och Pyrazolam och behöver verkligen någonting som fungerar.
Den största nackdelen med diazepam tidigare var att jag knappt kunde hålla ögonen öppna efter intag.
Får hoppas att fallet inte är så med denna substans.

Tycker denna funkar väldigt bra mot ångest, mycket bättre än Diclazepam som inte kan få bort all ångest hur mycket man än häver i sig. Har ätit mycket olika Benzo och denna är väldigt lik Xanor bara att man inte blir lika sänkt utan mer uppåt och klar i skallen. Tror verkligen inte du kommer bli missnöjd om du har ångest som du vill lindra utan att flumma.

MVH
Citera
2013-09-03, 15:26
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viktorolle
Isåfall hyffsat snart allafall, bunkra upp!

Någon här har en poäng............
Citera
2013-09-03, 18:14
Medlem
Haha, för nån månad sedan gjorde polisen husransakan hos mig, de tog bland annat 7 st pyrazolam. Idag fick jag hem ett brev om att jag kan komma till stationen och hämta dom igen

Polisen jag har haft "kontakt" med pga ransakan sa att allt kommer förstöras pga lagen om hälsofarliga ämnen... men men
Citera
2013-09-03, 19:39
Medlem
EVO1s avatar
Bra att den är laglig att köpa o ha hemma, helt underbart!
Men om man skulle måsta pissa tex. Skulle ju vara skönt o få bekräftat att d inte blir nån korsreaktion o visas som nå annan benzo liknande ämne som är olagligt ! Då lär man ju åka ditt på ringa endå , eller om man kör bil, ryker ju kortet 1 år minst + jävligt dryga böter , (beroende på hur mkt pengar man kännar) Skulle det vara så , är dom ju helt värdelösa , kan man ju endå inte äta dom....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in