Citat:
Ursprungligen postat av
RoyalWithCheese
Fyfan asså. Har hypat till det här spelet sen iv och när det väl ska släppas så har man inte en enda krona, helvete vad livet känns orättvist
Vad längtar ni mest till att göra i Gta? Spelet verkar packat med saker att se och göra och jag har ingen aning vad jag ser fram emot mest. Storyn och multiplayer var det jag gillade mest i föregående spel

Känner igen mig som fan! Just denna jävla höststart ska det strula med csn o skit, FUCK!!
Jag kommer starta spelet, köra intro, sen kommer jag sitta o fundera på vad fan jag ska göra xD lär väl bli att man snor åt sig en bil och åker på lite upptäcksfärd
Det jag mest ser fram emot är hur man kan använda pengar på ett helt annat sätt för att göra livet betydligt bekvämare för sig själv, finare bilar, finare boende, privatflyg osv.
Tidigare har man ju haft samma levnadsstandard fast $9 999 999 999 999 ligger på kontot, obegränsat med korvar och läsk, köpa på sig en jävla massa vapen och så kunde man ju spela bowling med Roman helt obegränsat är väl de enda fördelarna jag märkte på IV med mycket pengar, köpa på sig lite kläder och sånt också kanske.
Det bästa är ju nu att när man har klarat "allt" i detta spel, man har klarat huvudstoryn och lite till och känner "vad fan ska man göra nu?". Då planerar jag att gå in till aktiemarknaden, lägga all in på ett enda köp, win or loose. Skulle man torska allt så är det bara till att börja bygga upp kapitalet igen