Citat:
Ursprungligen postat av
Graver
Nej.
Fan vad hypad jag är inför GTA V just nu!!!
Har hemsidan uppe och trycker på F5 ett par gånger i minuten för att kolla om de låst upp något nytt.

Citat:
Ursprungligen postat av
kakan7
haha ja det är typ samma här

kommer dock inte ha pengar att investera i det direkt

Behöver liksom skaffa tv-skärm, ps3 och spelet på en gång i så fall.
Men vafan, den som väntar på något gott blir liksom aldrig fet
Kommer aldrig kunna spela något annat spel igen tror jag, när man väl har gta v i handen

Jag gissar att ni ser ut ungefär såhär?
http://i.imgur.com/S4Q6IEp.jpg?1
-------------------------------------------------------------------------
OnT: Vi fick ju se en husbil parkerad bakom Vinewoodskylten i senaste trailern.
Så, tror ni att man kommer att kunna tex spara sitt spel i en husbil om man "äger" den eller använda husbilen för att sova och därmed få upp sin hälsa + spola fram tiden 6 timmar som tidigare?
Eller tror ni att husbilen kommer fungera som förut dvs det ända man kan göra är att köra den?
Vi fick ju även se i Gameplay-trailern när Trevor kommer ut ur en husbil/husvagn, tror ni att man kommer att kunna koppla på husvagnar och andra slags släp på sina bilar?
---------
Stugan på toppen av det höga berget som setts både i trailer och bilder har ju visat sig vara en kabinlift av något slag, vad kommer man att kunna göra på toppen tror ni?
Jag menar, om det går en kabinlift upp till toppen så borde det ju finnas något däruppe, det enda jag vet att man har sett är att Trevor åker fyrhjuling från toppen så det kanske bara finnas cross/rally banor nedför berget när man kommer upp med liften eller tror ni att det kommer finnas en affär eller nåt?