2013-08-28, 16:24
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoyGoneBad
Ja då kanske detta är ett exempel.

Men det kommer ju att bli ospelbart. Räcker ju med att en liten T-50 råtta åker in i en,
eller någon annan med för den delen för att man ska bli blå.

I detta fallet hade dom inte ens fått upp farten utan det var precis från start.
Snacka om att det kommer att bli svårt att få det att funka.
dom kommer ändra så att det är tanken med högst fart som åker dit, inte den andra som det är n u
Citera
2013-08-28, 18:16
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
dom kommer ändra så att det är tanken med högst fart som åker dit, inte den andra som det är n u

Då förstår jag hur det är tänkt. Men det lär bli kalle anka av det om det
kommer att funka så som jag såg det i förrgår.

Ingen av vagnarna rörde sig fort alls. Det var liksom i startögonblicket nästan
och fochen åkte åt ena hållet och FV'n åt det andra. Stöten var minimal och FV'n
var den som fick damage. Ändå blev han blå.

Det kommer att bli mååååånga onödiga TK's om det där ska bli gällande.
Citera
2013-08-28, 18:22
Moderator
Arne.Ankas avatar
Kan va så att den som blev blå har höga poäng i systemet för teamskada och tk, då kan det räcka med väldigt lite för att någon ska bli blå.
Citera
2013-08-28, 19:51
Medlem
thechosenones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Kan va så att den som blev blå har höga poäng i systemet för teamskada och tk, då kan det räcka med väldigt lite för att någon ska bli blå.

Är det inte nolltolerans mot lagskada i startcirkeln?
Citera
2013-08-28, 20:50
Medlem
Out-of-Steps avatar
Kommer det fortfarande att gå en linje från KV-1S till KV-13 nästa patch? Känns ju sjukt att ja 35k på den utan att köpa något
Citera
2013-08-28, 22:15
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thechosenone
Är det inte nolltolerans mot lagskada i startcirkeln?
https://www.flashback.org/sp44967234
Citera
2013-08-29, 00:56
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Kommer det fortfarande att gå en linje från KV-1S till KV-13 nästa patch? Känns ju sjukt att ja 35k på den utan att köpa något
KV-1S är en rätt rolig tank så att grinda 35k extra är knappast jobbigt om man vill ha den elitad. Sen brukar det väldigt sällan ta bort linjer som jag gissar på är att inte folk ska klaga lika mycket på det.

Har själv använt linjen för att komma in på ryska meds för det går snabbare att få t-43 med kv-13 om man redan har haft kv-1s elitad sen länge(mest för TC då)
Citera
2013-08-29, 01:59
Moderator
Arne.Ankas avatar
Har försökt slå ihjäl en sån här djävel några dagar men ser den aldrig, har den annat namn "in battle"?

Pz.Kpfw. I
http://wiki.worldoftanks.com/Pz.Kpfw._I
Citera
2013-08-29, 02:55
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlebear34
KV-1S är en rätt rolig tank så att grinda 35k extra är knappast jobbigt om man vill ha den elitad. Sen brukar det väldigt sällan ta bort linjer som jag gissar på är att inte folk ska klaga lika mycket på det.

Har själv använt linjen för att komma in på ryska meds för det går snabbare att få t-43 med kv-13 om man redan har haft kv-1s elitad sen länge(mest för TC då)
Jo så är det nog, har 15k kvar på KV-1S tills jag kan köpa KV-13. Kan vara värt det då jag inte påbörjat den ryska medium linjen (tror jag).

Fick nyss Ace Tanker i 28.01, scout och patrol duty lagom tills läggdags
Citera
2013-08-29, 08:58
Medlem
thechosenones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
https://www.flashback.org/sp44967234

Jag kanske är trött, men jag hittade inte ett ord om skada i capcirkeln.

Vill minnas att skada utdelad i cirkeln gör en blå direkt.
Citera
2013-08-29, 09:28
Medlem
Salorms avatar
Vaför har ingen berättat om världens roligaste TD? Kpte SU-152 igår kväll och hann med 1 match i den.. Vilket otroligt jävla monster! Jag formligen älskar tanken från att den stod där och glänste i garaget tills man kom ut i leran och börja skjuta.. Ljudet från kanonen gör att man får ståpäls och skadan är ju så sjuk att jag kommer på mig själv att sitta och småfnissa efter varje skott.

Herrejävlars vad rolig tank!
Citera
2013-08-29, 12:30
Medlem
vrooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vaför har ingen berättat om världens roligaste TD? Kpte SU-152 igår kväll och hann med 1 match i den.. Vilket otroligt jävla monster! Jag formligen älskar tanken från att den stod där och glänste i garaget tills man kom ut i leran och börja skjuta.. Ljudet från kanonen gör att man får ståpäls och skadan är ju så sjuk att jag kommer på mig själv att sitta och småfnissa efter varje skott.

Herrejävlars vad rolig tank!

Vänta då tills du har ISU-152 med BL-10 bössan. Där kan man snacka fniss vid fullträff.
Jingles med en av sina fånfniss rundor: http://www.youtube.com/watch?v=5Pe0VR2Bq0Q&list=PLSPT1I-KtyUFtpltDcroRNEvMJ1_nFdIn&index=1

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in