Citat:
Ska jag vara riktigt "vuxen" och politiskkorrekt så är det tamigfan mobbing att kalla någon för fula ord. Alla kan inte vara bra på saker och ting....
...Tänk på att dom ni kallar för massa dumma saker kan vara 8år unga, då är det mer än självklart att dom kan vara mindre duktiga.
....När sedan vuxna och semi-vuxna sitter och skriker en massa okvädningsord åt pojken eller flickan så kan den människan bli mer ledsen än du blir för att personen inte tillför laget i spelet något.
...Tänk på att dom ni kallar för massa dumma saker kan vara 8år unga, då är det mer än självklart att dom kan vara mindre duktiga.
....När sedan vuxna och semi-vuxna sitter och skriker en massa okvädningsord åt pojken eller flickan så kan den människan bli mer ledsen än du blir för att personen inte tillför laget i spelet något.
Du har helt rätt naturligtvis. Det är många småkids som lirar och de skall inte behöva höra den där typen av elakt skitsnack och personliga påhopp som det blir ibland. Det är trots allt bara ett spel. (Fast de lite snällare varianterna som t.ex. "n00b" och liknande verkar de rätt bra på att skriva själva tycker jag). Försöker ändå hålla mig till enbart positiva saker (eller bara hålla käften helt enkelt) de gånger jag spelar på dagtid (typ helgerna). Fast sena kvällar/nätter är det svårare att hålla sig från att vräka ur sig lite skit. Det finns ju såååå många som förtjänar lite verbal späkning emellanåt....

Apropå idioter. Igår sköt jag ihjäl en i egna laget - med flit - för andra dagen i rad.
Det var en riktig kokosnöt som började skjuta på mig bara för att jag råkade blockera hans väg ut från basen (jag var heavy IS-3 och körde bara rakt fram, han var scout AMX 12-75 eller vad den heter och skulle sätta av åt något annat håll - men tyckte väl att han var först eller kom från höger eller nått? Vad vet jag?). Först så körde han in i mig, sen stod han och körde "stirra ner" tävling och följde mig med kanonröret ett tag - men när jag bara fortsatte förbi honom utan ett ord så brast det tydligen och han började skjuta på mig bakifrån. Då vände jag mig om och satte ett skott mitt i sidan på honom (50% hp borta!) och sa till idioten att sluta skjuta i chatten. Men han fortsatte.... Kanske inte helt begåvat. Det räckte med ett skott till så gick vi till strid med en man mindre redan från början.
Fast det jag undrade över var att efter det så var mitt namn blått även i garaget efteråt? Det har jag aldrig sett tidigare? Först 1-2 timmar senare så skiftade det tillbaka till gult igen? Vad betyder det tror ni? Är man under "review" då kanske? Och är jag "friad" iom att det blev gult igen?
Senast redigerad av Ace Ventura 2013-08-27 kl. 14:41.
Senast redigerad av Ace Ventura 2013-08-27 kl. 14:41.
inga sura miner, men jag blev faktiskt blå för det... vettefan hur de räknar och gränserna.. för visst har jag tk:at ofrivilligt förr.. men aldrig blivit blå..

r av liknande slag var av den sämsta med en winrate på 46/47 och den högsta ligger på 70 drygt. Den med 46 har jag kört under en längre tid, men med fortfarande ungefär lika många matcher som dem med 70.