Citat:
Ursprungligen postat av
Askenar
Vid ett tillälle gav de ju upp. Minns att avsnittet handlade om en person som hade en BMW M (3 eller 5??) som han inte ville sälja till någon annan än sin bror. Till underpris förstås.
Och när karlns bror ”bara” skulle ringa några samtal för att ordna fram kulorna för bilen gick han upp i rök.

Lyxfällan känns dock väldigt uttjatat och blir bara tråkigare för varje avsnitt. Saknar verkligen tiden när Charlie och Mathias var programledare, var betydligt mer underhållande då.