Citat:
Ursprungligen postat av
Moff .. e

Blev förbannad efter bara 30 sekunder!
Sälj föri helvete allt du äger!
STÄLL inte upp i Lyxfällan!
Jag kan tänka mig att de kommer sälja av mängder med prylar i det här programmet med tanke på hur många bilar och andra leksaker han har som han uppenbarligen inte använder.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nintendokid
Hmm, hört den förr?
Det här är definitivt det värsta fallet hittills i lyxfällans historia vad jag vet, lär vara svårslaget också framöver.