2013-08-29, 20:06
  #10765
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ärlige Harry
Men vaf... karln bor i ett ruckel och kör en gammal risig Saab. Vart går alla pengarna? Mindre lyx än fälla

Funderar också över det, vart går pengarna
Citera
2013-08-29, 20:08
  #10766
Medlem
Moff .. es avatar
Blev förbannad efter bara 30 sekunder!

Sälj föri helvete allt du äger!
STÄLL inte upp i Lyxfällan!
Citera
2013-08-29, 20:08
  #10767
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashnak
Citat: "Det här det värsta vi har sett."
Hmm, hört den förr?
Citera
2013-08-29, 20:10
  #10768
Medlem
Moff .. es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashnak
Citat: "Det här det värsta vi har sett."
aldrig har det sagt förut - dvs ALLTID.
Citera
2013-08-29, 20:10
  #10769
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moff .. e
Blev förbannad efter bara 30 sekunder!

Sälj föri helvete allt du äger!
STÄLL inte upp i Lyxfällan!


Jag kan tänka mig att de kommer sälja av mängder med prylar i det här programmet med tanke på hur många bilar och andra leksaker han har som han uppenbarligen inte använder.

Citat:
Ursprungligen postat av Nintendokid
Hmm, hört den förr?

Det här är definitivt det värsta fallet hittills i lyxfällans historia vad jag vet, lär vara svårslaget också framöver.
Citera
2013-08-29, 20:11
  #10770
Medlem
zorb89s avatar
Lustigt att de censurerar regnummret på allt men istället säger de rakt ut "jaha du har döpt den till VEDBIL"
Citera
2013-08-29, 20:12
  #10771
Moderator
v50s avatar
Nästan 100k i utgifter varje månad, det är vad vissa fattigpensionärer får ut per år, han borde testa att leva på existensminimum ett par månader så han lär sig uppskatta pengarnas värde.
Citera
2013-08-29, 20:12
  #10772
Medlem
svampgaffels avatar
Detta borde vara han med tanke på att det finns bolagsengagemang som rör backkameror + ett antal konkurser.

http://www.ratsit.se/19640427-Hans_Mikael_Ginste_Dalaro/Hs7yss-7ABjcMDVEgSpurzrQSVCadNpmqY5TcTnAmAY

Enligt lönerankingen får han inte ut några 90k i månaden.
__________________
Senast redigerad av svampgaffel 2013-08-29 kl. 20:15.
Citera
2013-08-29, 20:15
  #10773
Avslutad
http://www.merinfo.se/person/Dalar%C3%B6/Hans-Mikael-Ginste-1964/boynf-2a3q9/bolagsengagemang
http://www.allabolag.se/?what=mikael+ginste&where=&s.x=0&s.y=0
Citera
2013-08-29, 20:15
  #10774
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampgaffel
Detta borde vara han med tanke på att det finns bolagsengagemang som rör backkameror + ett antal konkurser.

http://www.ratsit.se/19640427-Hans_Mikael_Ginste_Dalaro/Hs7yss-7ABjcMDVEgSpurzrQSVCadNpmqY5TcTnAmAY

Enligt lönerankingen får han inte ut några 90k i månaden.
Dom har redan outat han.

Tänker du dejta han eller?
Citera
2013-08-29, 20:18
  #10775
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Jag kan tänka mig att de kommer sälja av mängder med prylar i det här programmet med tanke på hur många bilar och andra leksaker han har som han uppenbarligen inte använder.



Det här är definitivt det värsta fallet hittills i lyxfällans historia vad jag vet, lär vara svårslaget också framöver.
Jo det enda jag vet som kan komma upp i samma klass. Är et WT-par som hade skulder på ca 1 miljon. Den enda tillgången de hade var en bil värd 37 tusen kr.
Citera
2013-08-29, 20:18
  #10776
Medlem
zorb89s avatar
Lätt grymmaste personen. Tjänar mer än Reinfeldt men lägger bara 500kr på kläder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in