Citat:
Nu är vi där igen, vänstern skäms för sig själva. Nej jag vet, när ni knarkar så är ni bara Amnesty-folk.
- Fast är det inte konstigt då att S*affas saknar lägenhet utan måste flytta runt bland pundarpolare? Vilket han erkänner.
- Att han fått sparken från sitt "jobb" (halvtid där kommunen betalade lönen), vilket erkänns på arbetsplatsen.
- Att hans föräldrar kastat ut honom, han får inte bo där trots att han är bostadslös.
Seriöst, när ni måste försvara en sådan här loser, fattar ni inte att ni är på samma nivå då?
Nej, det bästa är nog att det blir som det ser ut att bli - ett fängelsestraff och avgiftning. Kanske han då kan få hjälp att bryta med missbrukarvänstern.
Om inte annat borde ni vilja det för L*inneas skull.
- Fast är det inte konstigt då att S*affas saknar lägenhet utan måste flytta runt bland pundarpolare? Vilket han erkänner.
- Att han fått sparken från sitt "jobb" (halvtid där kommunen betalade lönen), vilket erkänns på arbetsplatsen.
- Att hans föräldrar kastat ut honom, han får inte bo där trots att han är bostadslös.
Seriöst, när ni måste försvara en sådan här loser, fattar ni inte att ni är på samma nivå då?
Nej, det bästa är nog att det blir som det ser ut att bli - ett fängelsestraff och avgiftning. Kanske han då kan få hjälp att bryta med missbrukarvänstern.
Om inte annat borde ni vilja det för L*inneas skull.
Men lille vän. Att inte bo hos sina föräldrar betyder inte att man blivit utkastad. Vad har du för referenser i ditt tänkande egentligen? Bodde du hemma tills du blev utkastad eller?
Killen är väl som de flesta unga vänstermänniskor är. Har något slags crimethinc tänk och coachsurfar för att hålla ned kostnaderna. Jag hade massor av polare som levde så i yngre 20 års åldern. Sedan blir man äldre, får fast jobb och pallar inte leva så rotlöst längre. Jag ser inga belägg för att han skulle blivit förskjuten av familjen.
Och sedan blandar du ihopa dina sarkastiska kommentarer. Högerextrema brukar hävda att vänstern alltid påstår att afa-aktivister är amnesty-folk. Ditt försök till sarkasm var helt ologiskt och visar bara att du öht inte fattat skämtet.
Från vad du skriver förutsätter jag att du är ganska ung flashbackgrävare som tror du ska kunna göra några "avslöjanden" genom ratsit och rättegångsprotokoll.
Jag ska berätta en lite hemsk hemlighet för dig. Alla som rör sig i militanta grupper läser samma protokoll du gör, höger som vänster. För det första ger det fin info om motståndet, för det andra är det ett smidigt sätt att leta efter tecken på att nån golat. Så chilla med din "jag har värsta infon" attityd.