2013-02-16, 11:44
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Nu är det barn istället RF gasar ihjäl.

RF har aldrig gasat ihjäl någon. Du blandar ihop RF med nassarna som gasade ihjäl en massa judar.
2013-02-16, 11:56
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Nu är det barn istället RF gasar ihjäl.
Du skojar om att RF är onda ungefär som Hitler?.

I övrigt så verkar man ha funnit en faiblesse för att när man väl ger sig in i slagsmål så väljer man Nordisk ungdom som inte direkt består av några gatukämpar, däremellan gör man tydligen idiotgrejer som det här http://www.nationell.nu/wp-content/uploads/2012/05/flykt.jpg
2013-02-16, 12:28
Medlem
Paijters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
RF har aldrig gasat ihjäl någon. Du blandar ihop RF med nassarna som gasade ihjäl en massa judar.
Tyckte de senaste dagarnas skriverier gav en fingervisning.
2013-02-16, 15:39
Bannlyst
Hade jag suttit i riksdagen så hade jag kämpat för att sätta alla RF-anhängare i fängelse på livstid! Fascister ska inte ha rätt att bruka våld mot oskylldiga!

Här skriver RF att dem tycker det är bra att misshandla oskylldigt folk och dem bryr sig inte direkt om dem har förgripit sig på barn eller kvinnor.

AVSKAFFA RF NU!

http://revfront.org/?p=6107

Citat:
Vi kommer, oavsett vad övriga vänstern tycker, alltid att bibehålla oss rätten att attackera fascister. Vi väljer den metod vi anser mest taktiskt berättigad för den enskilda situationen, det kan vara allt från en enkel diskussion med en person angående hens arbetarfientliga åsikter och engagemang till att fysiskt misshandla personen. Vi tänker inte sitta och se på medan arbetarrörelsen tappar sina tänder och blir försvarslös. Utan ett militant antifascistiskt alternativ kommer fascismen alltid att växa, det har vi sett gång på gång på gång runt om i världen. Historien lär oss att det enda sättet att bekämpa fascister och nazister är att krossa deras rörelse med största brutalitet. För tro inget annat, om den fascistiska terrormaskinen tillåts växa till sig så kommer det inte vara tårgas vi behöver oroa oss för.

När jag läser detta så kommer jag till 100% rösta Sverigedemokraterna 2014 för SD vill kasta RF i fängelse på livstid!
2013-02-16, 16:56
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vardcentralen
När jag läser detta så kommer jag till 100% rösta Sverigedemokraterna 2014 för SD vill kasta RF i fängelse på livstid!

Vill dom? Kan du länka till något så man kan läsa? Vet sedan tidigare att det vill kriminalisera liknande grupper, men att man skulle fängsla personer på livstid är nytt för mig.
2013-02-16, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Vill dom? Kan du länka till något så man kan läsa? Vet sedan tidigare att det vill kriminalisera liknande grupper, men att man skulle fängsla personer på livstid är nytt för mig.

Motionen: http://www.riksdagen.se/sv/Dokument-Lagar/Forslag/Motioner/Livstidsstraff_H002Ju258/?text=true
Vad partiet säger: https://sverigedemokraterna.se/vara-asikter/vara-viktigaste-fragor/krafttag-mot-brottsligheten/
Lite mera vad media har att säga: http://www.dn.se/nyheter/politik/sd-ledamot-livstidsstraff-for-upprepad-misshandel

Det är helt klart att RF ska avskaffas med tanke på att dem beter sig som en mafia med utpressning och hot. RF är mycket dåligt för arbetarklassen. När arbetarklassen har en annan åsikt så rycker RF-mafian ut och skriker i örat på den oskylldiga stakars arbetaren "RASSESVIN! DÖÖÖ FÖR I HELVETE ÄKCLIGA NAZISTJÄVEL!".

Skulle SD få bestämma så skulle RF sitta på livstid och det är ju bra för det är en säkerhet för oss alla andra. Hellere RF i livstidsfängelse än t.ex jag eller något barn nedslagen
2013-02-16, 17:59
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Hade jag suttit i riksdagen så hade jag kämpat för att sätta alla RF-anhängare i fängelse på livstid! Fascister ska inte ha rätt att bruka våld mot oskylldiga!

Här skriver RF att dem tycker det är bra att misshandla oskylldigt folk och dem bryr sig inte direkt om dem har förgripit sig på barn eller kvinnor.

AVSKAFFA RF NU!

Du tar dig själv på för stort allvar här missjö vårdcentral, kan du inte försöka se det roliga istället och att du som jag gnuggar händerna när du läser om rapporteringarna av bråken istället och att du finge dig sitta och visualisera dramat i huvudet, en aggressiv värld helt bortom den du och jag känner igen, det är fascinerande och kan likställas med att titta på våldsamma action filmer, det är trots allt är två sidor som har en våldsam agenda båda, och som ger och tar och slåss mot varandra, det borde förmildra för dig!!!!
Jag är säker på att min halvidol Infogiver kan sympatisera med mig.

Jag tänker förövrigt också fortsätta rösta på SD.
Senast redigerad av Herr Bökberg 2013-02-16 kl. 18:10.
2013-02-16, 19:26
Medlem
Citat:

AVSKAFFA RF NU!

" Vi förbehåller oss rätten" att misshandla fascister heter det väl?
2013-02-16, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rebushund
" Vi förbehåller oss rätten" att misshandla fascister heter det väl?

Byt ut fascister emot svenska arbetare så får du en helt annan mening.
2013-02-16, 19:35
Medlem
Citat:

Jag tyckte inte om det dom skrev tyckte bara det var skoj att man skriver fel i en text offentligt upplagd på sin hemsida.
2013-02-16, 21:31
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Citat:

Du har helt rätt, RF påstår sig kämpa mot etablissemanget och verka för arbetarens väl och ve.

Arbetaren är också den som lever ned hela spektret av mångkulturen. När han motsätter sig den urholkning av välfärd och de övergrepp som drabbar hans familj så kommer RF och misshandlar honom för att han inte rättar sig i de av etablissemanget dikterade led.

RF är arbetarfientliga.
2013-02-18, 09:58
Bannlyst
Försökte förra veckan få ett svar från er på denna väsnterkant hur ni tycker att det ekonomiska systemet ska vara uppbyggt, men INGEN av er kan svara på det. Är ni bara ute efter att skapa bråk?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in